eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki › "Projekt rozbudowy drogi powiatowej nr 2192K - budowa chodnika wraz z odwodnieniem w miejscowości Morawica"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Projekt rozbudowy drogi powiatowej nr 2192K – budowa chodnika wraz z odwodnieniem w miejscowości Morawica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Liszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mały Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Liszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Projekt rozbudowy drogi powiatowej nr 2192K – budowa chodnika wraz z odwodnieniem w miejscowości Morawica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a7b3d76-0e75-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1. Przesłanki wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki: Zamówienie jest udzielane na podstawie art. 305 pkt. 2) Pzp zgodnie z którym: „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”;
2. Zamówienie pn. „Projekt rozbudowy drogi powiatowej nr 2192K - budowa chodnika wraz z odwodnieniem w miejscowości Morawica” zostało przeprowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt.1 Pzp (ogłoszenie nr 2022/BZP 00186532/01 z dnia 31.05.2022 r.).
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20.06.2022 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1a0d3d9c-e00b-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Projekt rozbudowy drogi powiatowej nr 2192K - budowa chodnika wraz z odwodnieniem w miejscowości Morawica”, na odcinku od działki nr 1544/2 obręb nr 0010 Morawica do istniejącego chodnika zlokalizowanego na północno – zachodnim wlocie skrzyżowania drogi powiatowej nr 2192K z drogami „gminnymi” (działki nr 827/2; 945/4) obręb Morawica.
2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlanych, technicznych i wykonawczych, mapy do celów projektowych, map zawierających projekty podziałów nieruchomości / operatów podziałowych (w przypadku zaistnienia takiej konieczności) wraz z uzyskaniem niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji wymaganych do złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę bądź decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - decyzji ZRID (w przypadku zaistnienia takiej konieczności). W ramach zamówienia należy uzyskać ostateczną decyzję pozwolenia na budowę bądź ostateczną decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRID) oraz inne decyzje administracyjne (ostateczne) niezbędne dla zrealizowania zadania inwestycyjnego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
3.Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego, a koszt nadzoru zawarty jest w oferowanej cenie.
4. Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszystkie opracowania niezbędne do uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę bądź decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) i realizacji inwestycji. Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku konieczności pozyskania odstępstw od obowiązujących przepisów, obowiązek pozyskania zgody właściwego organu na ich wprowadzenie spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca opracuje materiały projektowe i uzyska w imieniu Zamawiającego wszystkie wymagane warunki, opinie, uzgodnienia i pozwolenia niezbędne do uzyskania decyzji umożliwiających realizację zadania w tym uzyska zgodę na odstępstwa od przepisów techniczno – budowlanych jeśli będą wymagane.
5.Do Wykonawcy należy: opracowanie projektów budowlanych, technicznych i wykonawczych wszystkich branż, które należy wykonać w zakresie umożliwiającym zrealizowanie inwestycji; opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i ofertowych, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; wykonanie wszystkich opracowań wynikających z pozyskanych warunków technicznych; wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wynikających z uzgodnień w instytucjach biorących udział w postępowaniu o wydanie decyzji administracyjnej umożliwiającej wykonanie robót; uzyskanie warunków technicznych (informacje techniczne) do projektowania od właścicieli lub użytkowników kolidujących lub sąsiadujących z projektowanymi robotami urządzeń infrastruktury technicznej oraz administratorów terenów; uzgodnienie projektów budowlanych, technicznych, wykonawczych z Zamawiającym, właścicielami i gestorami wszystkich sieci uzbrojenia terenu oraz zarządcami dróg.
6.Wykonawca uzyskując warunki techniczne budowy i przebudowy infrastruktury kolidującej z inwestycją działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego, w związku z powyższym w jego obowiązku jest sprawdzenie poprawności wydanych warunków i uzyskanie warunków zgodnych z obowiązującymi przepisami.
7.Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji badań podłoża gruntowego w zakresie zgodnym z przyjętą kategorią geotechniczną obiektu budowlanego oraz występującymi warunkami gruntowymi. Wykonania badań podłoża gruntowego w oparciu o założenia przedstawione w „Instrukcji badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych” wprowadzonej do stosowania przy projektowaniu, programowaniu i wykonywaniu badań podłoża dla potrzeb budownictwa.
8.Wykonawca jest zobowiązany do opracowania operatu wodnoprawnego i uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym bądź zgłoszenia wodnoprawnego zgodnie z ustawą prawo wodne (jeśli będzie to konieczne). Zakres oraz forma operatu wodnoprawnego powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w Ustawie Prawo Wodne, uwzględniając wpływ projektowanej inwestycji na warunki hydrologiczne w jej sąsiedztwie. Odprowadzenie wód do odbiorników należy projektować w sposób zapewniający skuteczność działania systemu odwodnienia z uwzględnieniem zlewni poza liniami rozgraniczającymi drogi, które mogą oddziaływać na drogę powodując zalewanie pasa drogowego. Należy zbadać możliwości odbioru wód przez rowy melioracyjne i inne cieki, dokonać analizy ich stanu technicznego, przewidzieć ich udrożnienie lub przebudowę w niezbędnym zakresie.
9.Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia karty informacyjnej przedsięwzięcia oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczności uzyskania ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia dla przedmiotowej inwestycji.
10. Do obowiązku Wykonawcy należy również opracowanie map zawierających projekty podziałów nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami w ilości wymaganej do uzyskania decyzji na realizację inwestycji drogowej (w przypadku zaistnienia takiej konieczności).
11.Rozwiązania wysokościowe projektowanego układu drogowego, należy przedstawić w formie profilu podłużnego w skali zapewniającej jego czytelność. Rozwiązania wysokościowe (plan warstwicowy projektowanego układu drogowego), należy przedstawić na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:200 lub w skali zapewniającej jego czytelność. Dokumentacja projektowa branży drogowej powinna zawierać rysunki przedstawiające korytarze ruchu dla pojazdów miarodajnych (spełnienie warunków przejezdności dla pojazdów miarodajnych) dla projektowanego układu drogowego; rysunki przedstawiające warunki widoczności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
12.Zakresem dokumentacji projektowej należy objąć między innymi:
1)przebudowę / rozbudowę drogi o długości około 1295 mb wraz ze skrzyżowaniami;
2)przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych;
3)budowę chodnika;
4) budowę kanału technologicznego;
5) przebudowę / budowę odwodnienia drogi;
6) budowę / przebudowę przepustów (w przypadku zaistnienia takiej konieczności)
7) przebudowę, budowę bądź zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami technicznymi uzyskanymi od właścicieli poszczególnych sieci uzbrojenia terenu);
8) budowę ewentualnych konstrukcji oporowych koniecznych do zrealizowania inwestycji;
9) przebudowę bądź budowę innych elementów zagospodarowania terenu niezbędnych do przedmiotowej realizacji inwestycji;
10) projekt zieleni (usunięcia drzew / krzewów);
11) projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi prawem opiniami i zatwierdzeniem przez właściwy organ zarządzający ruchem. Należy sporządzić trójkąty widoczności dla projektowanego układu drogowego;
13. Wszelkie niezbędne materiały do przygotowania w/w opracowań, a następnie do uzyskania decyzji umożliwiających realizację inwestycji, Wykonawca pozyska własnym kosztem i staraniem w zakresie zleconego zadania.
14. Projekty muszą uwzględniać stan prawny na dzień przekazania dokumentacji Zamawiającemu.
15. Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z warunkami uzyskanymi od Zarządu Dróg Powiatu Krakowskiego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami.
16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Zaproszeniu do negocjacji w rozdz. III "Opis przedmiotu zamówienia".

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

79933000-3 - Usługi towarzyszące usługom projektowym

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI PROJEKTOWE mgr inż. Grzegorz Glanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 553-112-21-93

7.3.3) Ulica: ul.Zdrojowa 11a

7.3.4) Miejscowość: Bujaków

7.3.5) Kod pocztowy: 43-354

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.