eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Budowa ulicy Słonecznej w Staszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Słonecznej w Staszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158648305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy Słonecznej w Staszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0282b75-d7c0-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063073/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa ulicy Słonecznej w Staszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227716

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.13.5.2024.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2689763,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia, jest budowa trzech odcinków drogi gminnej ul. Słonecznej w Staszowie o długości 81,00 m., 36,00 m., oraz 209,00 m., w szczególności:
• odcinek o dł. 81,00m.,: droga klasy technicznej D (dojazdowa), o prędkości projektowej vp=30km/h. Ze względu na występujący ruch głównie pojazdów osobowych przyjęto, kategorię ruchu KR1, zestawienie parametrów drogi:
a) łączna długość projektowanego odcinka 81m,
b) klasa techniczna D,
c) prędkość projektowa 30km/h,
d) szerokość jezdni 6,00m,
e) szerokość chodnika i pochylni 2,00m,
f) spadki podłużne projektowanej niwelety drogi zostały dobrane zgodnie z obowiązujący-mi warunkami technicznymi i wahają się w granicach, od 0,3%-8% co spełnia warunki normatywne,
g) spadek poprzeczny chodnika przyjęto 2%,
h) łączna szerokość projektowanej drogi wynosi od 8,55m do 11,50 m,
linia rozgraniczająca teren – pas drogowy od 13,09m do 35,50 m.
• odcinek 36,00 m., oraz 209,00 m., droga klasy technicznej D (dojazdowa), o prędkości projektowej vp=30km/h. Ze względu na występujący ruch głównie pojazdów osobowych przyjęto, kategorię ruchu KR1, zestawienie parametrów drogi:
a) łączna długość projektowanego odcinka 245,56m,
b) klasa techniczna D,
c) prędkość projektowa 30km/h,
d) szerokość jezdni 6,0m,
e) szerokość chodników 1,80m,
f) spadki podłużne projektowanej niwelety drogi zostały dobrane do istniejącego ukształtowania terenu i wahają się w granicach, od 0,3%-11,4% co spełnia warunki normatywne,
g) zaprojektowano przekrój jednospadowy, ze spadkiem poprzecznym jezdni 2%,
h) spadki poprzeczne chodników przyjęto 2%,
i) łączna szerokość projektowanej drogi wynosi 7,50m.
j) pas drogowy od 10,3-19,3m,
oraz inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:
- wykonanie i umieszczenie tablicy o źródłach finansowania zadania zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowa-nych ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (dostępnymi na stronie interneto-wej Ministerstwa: www.gov.pl),
- pokrycie całości kosztów inwestycji łącznie z wykonaniem tymczasowego oznakowania,
- obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i operatu kolaudacyjnego,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. kosztorys powykonawczy, protokoły, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza), inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszej mowy zgodnie z dokumentami (w załączeniu przedmiar robót, projekt budowlany, opinia geotechniczna, SST).
Zamówienie jest objęte dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1852002,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2605141,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1852002,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Dziuba Usługi Remontowo – Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830371567

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 31

7.3.4) Miejscowość: Koniemłoty

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1852002,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.