eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa oprogramowania do transmisji wideo w mediach społecznościowych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania do transmisji wideo w mediach społecznościowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 645 91 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Produkcja programów wraz z ich nadawaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oprogramowania do transmisji wideo w mediach społecznościowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbdcb5fe-167a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polskieradio.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma Przetargowa Polskiego Radia S.A. dostępna pod adresem:
https://polskieradio.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. dostępnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą”). Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustwowe.html
2. Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z niniejszym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów będzie dokumentowany przez Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy. Z wyjątkiem wskazanym w pierwszym zdaniu, Platforma służyć będzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomień i informacji związanych z niniejszym postępowaniem, w szczególności wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ, dotyczących przedłużenia terminu składnia ofert, wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, dotyczące dokonania poprawy omyłek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przedłużenia terminu związania ofertą i innych wymaganych ustawą.
3. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
4. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie.
5. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie, co najmniej, przy składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego kierowane w toku badania i oceny ofert.
6. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
7. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A., stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.
8. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest p. Anastazja Kawalec – Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 508 011 351.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Treść klauzuli informacyjnej została zawarta w pkt II SWZ (plik SWZ - cz. ogólna)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Treść klauzuli informacyjnej została zawarta w pkt II SWZ (plik SWZ - cz. ogólna)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PRSA-BZP.27.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest uzyskanie dostępu na 24 miesiące do oprogramowania przeznaczonego do wykonywania transmisji wideo na żywo w mediach społecznościowych, udostępnionego w modelu usługi chmurowej SaaS (Software as a Service).
2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48515000-1 - Pakiety oprogramowania do wideokonferencji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni złożone oferty oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium: „cena oferty” – maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z pkt X.4 SWZ, przed wyborem oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy, w zakresie określonym w pkt VIII.1.5) [w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp], o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę
w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej i dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od ww. innego wykonawcy. Wzór oświadczeń zawiera Załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z pkt X.2 SWZ, w celu dokonania badania i oceny oferty pod kątem jej zgodności z warunkami zamówienia, o której mowa w pkt XVIII SWZ, wykonawca wraz z ofertą przedłoży instrukcję, specyfikację lub inny dokument dotyczący oprogramowania przeznaczonego do wykonywania transmisji wideo na żywo w mediach społecznościowych, który ma zawierać wstępne ustawienia i wytyczne umożliwiające połączenie, skonfigurowanie urządzeń enkodujących Zamawiającego (urządzenia RTMPs) z oprogramowaniem i przetestowanie oprogramowania poprzez wykonanie testów, o których mowa w pkt XVIII SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Uzupełnieniu podlegają przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt X.2 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Składając ofertę, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć także:
1) wypełniony Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,
2) wypełniony Formularz - Dane logowania – wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
3) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy:
a) wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W pełnomocnictwie należy określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w pkt VIII.1 wraz z ofertą, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, załącza do oferty wspólnej oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt X.1, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ oraz złożone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 7 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają dokument wymieniony w pkt X.2 oraz dokumenty wskazane w pkt X.3 – w zakresie i sytuacjach tam określonych.
4. W przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający w terminie wskazanym w pkt X.4, wezwie wykonawców do złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia wymienionego w pkt X.4.
Postanowienia pkt X.5 – X.7 mają zastosowanie.
5. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień Umowy:
1) w zakresie przedmiotu Umowy poprzez:
a) rozszerzenie liczby kanałów, potoków wideo,
b) zwiększenie liczby kont użytkowników,
c) dodanie innego medium społecznościowego wraz z możliwym dostosowaniem Systemu do wymagań tego medium społecznościowego,
2) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy poprzez jego zwiększenie w przypadkach określonych w pkt 1), zmiana wynagrodzenia oparta będzie na wycenie Wykonawcy i ustaleniach Stron, przy czym nie będzie mogła być większa niż 10% wynagrodzenia netto określonego w §7 ust. 1, za każdy przypadek, o który mowa w pkt 1),
3) w zakresie podwykonawców – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia usług z udziałem podwykonawcy zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacji przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania części przedmiotu umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy,
4) zmiany podwykonawców, wskazanych w § 6 ust. 3 - ich zmiana wymaga wskazania nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed jej dokonaniem powodów, dla których istnieje konieczność zmiany i podania nazwy (firmy) podwykonawcy.
5) klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zamiany stanu prawnego dotyczącego danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Przetargowa Polskiego Radia S.A. dostępna pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-11 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

OPIS SPOSOBU DOKONANIA BADANIA I OCENY OFERT POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z WARUNKAMI ZAMÓWIENIA
1. Badając oferty pod katem ich zgodności z warunkami zamówienia, Zamawiający przeprowadzi testy oferowanego oprogramowania przeznaczonego do wykonywania transmisji wideo na żywo w mediach społecznościowych.
2. W tym celu, przy użyciu jednej z przeglądarek internetowych (Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge, Safari), korzystając z podanego w Załączniku nr 3 adresu strony internetowej oraz wskazanych tam danych logowania, Zamawiający dokona testów funkcjonalnych oferowanego oprogramowania.
3. Testy będą prowadzone na kanałach YouTube i profilach Facebook będących w dyspozycji Zamawiającego, na których to Zamawiający dokona próbnych transmisji. Transmisje testowe ze względu na ograniczenia praw autorskich będą ustawione jako prywatne.
4. Testy i ocena funkcjonalności oferowanego oprogramowania przeznaczonego do wykonywania transmisji wideo na żywo w mediach społecznościowych, pod kątem zgodności z warunkami zamówienia będą polegać na:
1) konfiguracji oprogramowania do współpracy z urządzeniami enkodującymi Zamawiającego (enkodery RTMPS) przy pomocy informacji zawartych w dokumencie, o którym mowa w pkt X.2,
2) weryfikacji poprawności wyświetlania dostarczonych przez Zamawiającego treści na mozaice (lub innym panelu służącym do podglądu dostarczanych treści)
3) weryfikacji możliwości tworzenia konta użytkownika, i nadanie mu uprawnień do możliwości publikacji treści na portalach Facebook i kanałach YouTube,
4) weryfikacja możliwości przeprowadzenia transmisji testowej na profil portalu Facebook i kanał YouTube, start wykonany zostanie ręcznie, czas transmisji to 20 minut,
5) weryfikacja możliwości przeprowadzenia transmisji testowej na profil Portalu Facebook i kanał YouTube, start wykonany będzie automatycznie wg wcześniej zaplanowanego harmonogramu, czas transmisji to 30 min.
6) weryfikacja możliwości przeprowadzenia jednoczesnej transmisji testowej na profil Portalu Facebook i kanał YouTube, start wykonany będzie automatycznie wg wcześniej zaplanowanego harmonogramu, czas transmisji to 30 min.
7) weryfikacja możliwości przeprowadzenia transmisji testowej na profil Portalu Facebook i kanał YouTube, przy pomocy klucza RTMP/RTMPS start wykonany będzie ręcznie, czas transmisji to 15 min.
8) weryfikacja obrazu oraz rozdzielczości prezentowane w playerach portalu Facebook i YouTube. Sprawdzona zostanie „kaskada” rozdzielczości
9) weryfikacja poprawności wyświetlania statusu transmisji ( On-line/Off-line lub podobny)
5. Testom zostaną poddane oprogramowania wszystkich wykonawców, który złożyli ofertę, z zastrzeżeniem ofert, które podlegają odrzuceniu, niezależnie od wyniku testu.
6. Warunkiem przejścia oferty do oceny punktowej w ramach kryteriów oceny ofert, o której mowa w pkt XIX, jest zgodność oferty ustawą pzp oraz z warunkami zamówienia, w tym uzyskanie pozytywnego wyniku testów, tj. potwierdzenie poprawnej realizacji w każdej z funkcjonalności badanej w ramach testów, wskazanych w pkt 4.
7. Z zastrzeżeniem procedur wyjaśniających, o których mowa w pkt XX, w przypadku gdy testy oprogramowania wykażą brak realizacji wymaganych funkcjonalności - wynik testów będzie negatywny, a oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp.
8. Przeprowadzone testy będą rejestrowane. Zapis z rejestrem testów będzie stanowił załącznik do dokumentacji postępowania.
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
W przypadku, w którym Wykonawca będzie przedkładał – jako Załącznik nr 2 do umowy – regulamin, bądź inny dokument regulujący zasady korzystania z oprogramowania przeznaczonego do wykonywania transmisji materiałów audiowizualnych na żywo w mediach społecznościowych, Zamawiający wymaga przekazania tego dokumentu przed podpisaniem umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.