eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0282d843-c419-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067369/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego - klawiatury dla Biura ds. osób z niepełnosprawnością

1.2.5 Dostawa sprzętu komputerowego - urządzenie wielofunkcyjne, pamięć RAM, kamera z mikrofonem, dyski SSD (24 szt.), myszki komputerowe (10szt.) dla WPiE

1.2.9 Dostawa sprzętu komputerowego- laptop oraz komputer stacjonarny dla Działu Nauki i Współpracy z Zagranicą

1.2.16 Dostawa sprzętu komputerowego - laptop, mysz, oprogramowianie biurowe, głośniki komputerowe dla WNŚPiT

1.2.21 Dostawa sprzętu komputerowego - laptop z oprogramowaniem biurowym, klawiatura bezprzewodowa dla WNŚPiT

1.2.27 Dostawa sprzętu komputerowego - dyski twarde, pamięci USB, myszy komputerowe dla WNŚPiT

1.2.29 Dostawa sprzętu komputerowego - dyski zewnętrzne, akcesoria komputerowe dla WNŚPiT

1.2.36 Dostawa sprzętu komputerowego - komputer stajonarny 3 szt., klawiatura, myszka, systep oeracyjny, oprogramowanie biurowe dla Kwestury

1.2.51 Dostawa sprzętu komputerowego - dyski do serwerów, serwer NAS, laptop, klawiatura, mysz bezprzewodowa, głośniki dla Działu Dydaktyki

1.2.55 Dostawa sprzętu komputerowego - laptopy, drukarka, urządzenie wielofunkcyjne dla WH

1.2.56 Dostawa sprzętu komputerowego - laptopy, drukarka, urządzenie wielofuncyjne dla WH

1.2.60 Dostawa sprzętu komputerowego - laptop z oprogramowaniem, oprogramowanie 18 szt., słuchawki bezprzewodowe, mysz bezprzewodowa 2szt. dla WNS

1.2.61 Dostawa sprzętu komputerowego - laptop z oprogramowaniem, tablety 2szt., myszy bezprzewodowe 5 szt. dla WNS

1.2.63 Dostawa sprzętu komputerowego - laptop z oprogramowaniem, myszy bezprzewodowe 2szt., dla WNS

1.2.67 Dostawa sprzętu komputerowego - oprogramowanie, drobny sprzęt komputerowy, jednostki z systemem operacyjnym, monitory, klawiatury, drukarki, urządzenie wielofunkcyjne, switche dla Biblioteki

1.2.70 Dostawa sprzętu komputerowego - zestawy komputerowe stacjonarne z oprogramowaniem biurowym i systemem operacyjnym 2szt., komputer stacjonarny z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym dla WS

1.2.73 Dostawa sprzętu komputerowego - urzadzenie wielofunkcyjne oraz myszy komputerowe (2szt.) dla Biura Rektora

1.2.92 Dostawa sprzętu komputerowego - akcesoria komputerowe, zestawy komputerowe, oprogramowanie, urządzenie wielofunkyjne dla Collegium Medicum

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia w ramach zadania 4 pozycja 1 oraz zadania 3 pozycja 1 (1 sztuka) jest finansowany z projektu: Erasmus+ 2022-1-PL01-KA131-HED-000066175, kat. OS (Organisational Support).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105910

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74382,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie zostało podzielone na części/ zadania:
Zadanie 1. Laptopy – 7 sztuk.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadanie / zadania.
3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej. Wymaganej funkcjonalności oferowanego urządzenia nie można uzyskać poprzez stosowanie przejściówek różnego rodzaju, rozgałęźników itp., chyba, że Zamawiający dopuścił takie rozwiązanie.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
5. W zakresie zadania numer 1 : Licencja na dostarczone oprogramowanie/system operacyjny musi umożliwiać użytkowanie bezterminowe (dożywotnie), bez dostępu do Internetu.
6. Wymagany okres gwarancji dla zadania numer 1 – 24 miesiące.
7. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 punkt 27 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
12. Termin realizacji zamówienia: dla zadania numer 1 - do 14 dni od daty zawarcia umowy.
13. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 19065,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie zostało podzielone na części/ zadania:
Zadanie 2. Urządzenia wielofunkcyjne i drukarki – 3 sztuki.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadanie / zadania.
3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej. Wymaganej funkcjonalności oferowanego urządzenia nie można uzyskać poprzez stosowanie przejściówek różnego rodzaju, rozgałęźników itp., chyba, że Zamawiający dopuścił takie rozwiązanie.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
5. Wymagany okres gwarancji dla zadania numer 2 – 24 miesiące.
6. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 punkt 27 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
11. Termin realizacji zamówienia: dla zadania numer 2 - do 14 dni od daty zawarcia umowy.
12. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 2520,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie zostało podzielone na części/ zadania:
Zadanie 3. Oprogramowania biurowe – 35 sztuk.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadanie / zadania.
3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej. Wymaganej funkcjonalności oferowanego urządzenia nie można uzyskać poprzez stosowanie przejściówek różnego rodzaju, rozgałęźników itp., chyba, że Zamawiający dopuścił takie rozwiązanie.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
5. W zakresie zadania numer 3 : Licencja na dostarczone oprogramowanie/system operacyjny musi umożliwiać użytkowanie bezterminowe (dożywotnie), bez dostępu do Internetu.
6. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 punkt 27 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
11. Termin realizacji zamówienia: dla zadania numer 3 - do 14 dni od daty zawarcia umowy.
12. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

4.5.5.) Wartość części: 12032,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie zostało podzielone na części/ zadania:
Zadanie 4. Zestawy komputerowe stacjonarne – 12 zestawów.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadanie / zadania.
3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej. Wymaganej funkcjonalności oferowanego urządzenia nie można uzyskać poprzez stosowanie przejściówek różnego rodzaju, rozgałęźników itp., chyba, że Zamawiający dopuścił takie rozwiązanie.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
5. W zakresie zadania numer 4 : Licencja na dostarczone oprogramowanie/system operacyjny musi umożliwiać użytkowanie bezterminowe (dożywotnie), bez dostępu do Internetu.
6. Wymagany okres gwarancji dla zadania numer 4 – 24 miesiące.
7. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 punkt 27 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
12. Termin realizacji zamówienia: dla zadania numer 4 - do 14 dni od daty zawarcia umowy.
13. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 33569,11 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie zostało podzielone na części/ zadania:
Zadanie 5. Drobny sprzęt komputerowy.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane zadanie / zadania.
3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej. Wymaganej funkcjonalności oferowanego urządzenia nie można uzyskać poprzez stosowanie przejściówek różnego rodzaju, rozgałęźników itp., chyba, że Zamawiający dopuścił takie rozwiązanie.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji.
5. Wymagany okres gwarancji dla zadania numer 5 - pozycja 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 – 24 miesiące, pozycja 1 – 60 miesięcy.
6. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, tj. podmiotowi, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 7 punkt 27 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania takiego podmiotu jak za własne.
11. Termin realizacji zamówienia: dla zadania numer 5 - do 14 dni od daty zawarcia umowy.
12. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zostanie podpisana umowa zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik numer 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237410-6 - Myszka komputerowa

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30234600-4 - Pamięć flash

30233132-5 - Napędy dyskowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 7195,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31807,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54353,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31807,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIS Spółka Cywilna Karol Kowalski, Łukasz Kowalski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Karol Kowalski Firma "BIS", BIS Łukasz Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492156214

7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-216

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31807,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2349,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5587,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2349,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIS Spółka Cywilna Karol Kowalski, Łukasz Kowalski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Karol Kowalski Firma "BIS", BIS Łukasz Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492156214

7.3.3) Ulica: Aleja Niepodległości

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-216

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2349,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11537,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35878,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11537,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOFTFLIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543312747

7.3.3) Ulica: 1 Maja 53/13

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 46-020

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11537,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30387,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32948,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30387,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIXEL Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661744049

7.3.3) Ulica: Wolica

7.3.4) Miejscowość: Łubnice

7.3.5) Kod pocztowy: 28-232

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30387,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7617,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12571,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7617,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540403403

7.3.3) Ulica: Kośnego

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-372

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7617,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.