eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Budowa oświetlenia dróg wewnętrznych (gminnych) w Jędrzychowie - w 2 częściach



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia dróg wewnętrznych (gminnych) w Jędrzychowie – w 2 częściach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/8474121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.nowak@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af3ed83e-f3cd-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia dróg wewnętrznych (gminnych) w Jędrzychowie – w 2 częściach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af3ed83e-f3cd-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054888/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa i przebudowa oświetelnia w Jędrzychowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221158

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226006,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Budowa oświetlenia dróg wewnętrznych w Jędrzychowie w 4 lokalizacjach:
Zakres A: dz. 418 (łącznik);
Zakres B: dz. 568/2, droga do posesji 102h;
Zakres C: dz. 553, 594, droga przy posesjach 106-106a, 106e;
Zakres D: dz. 216/4, droga przy posesjach 48-48c,
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace instalacyjno-inżynieryjne obejmujące:
a) montaż słupów oświetleniowych z fundamentami, wysięgnikami i oprawami – zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarem,
b) montaż szafek oświetleniowych / złącz kablowych z wyposażeniem,
c) roboty ziemne,
d) układanie, obróbka i podłączenie kabli elektroenergetycznych 0,4 kV,
e) pomiary i sprawdzenia,
f) roboty przygotowawcze i towarzyszące,
g) roboty wykończeniowe, odtworzenie nawierzchni i uporządkowanie terenu, w tym odtworzenie nasadzeń,
h) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą.

Podstawa realizacji robót
Część 1:
Zakres A - Zaświadczenie nr 607.2022 z dnia 01.02.2023 r.
Zakres B - Zaświadczenie nr 655.2022 z dnia 14.02.2023 r.
Zakres C - Zaświadczenie nr 53.2023 z dnia 20.03.2023 r.
Zakres D - Zaświadczenie nr 653.2022 z dnia 01.02.2023 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 153764,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Budowa oświetlenia dróg wewnętrznych w Jędrzychowie w 2 lokalizacjach:
Zakres A: dz. 301/8, 302/9, droga przy posesjach 101-101f,
Zakres B: dz. 306, droga przy posesjach 103-103i, dz. 306.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace instalacyjno-inżynieryjne obejmujące:
a) montaż słupów oświetleniowych z fundamentami, wysięgnikami i oprawami – zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarem,
b) montaż szafek oświetleniowych / złącz kablowych z wyposażeniem,
c) roboty ziemne,
d) układanie, obróbka i podłączenie kabli elektroenergetycznych 0,4 kV,
e) pomiary i sprawdzenia,
f) roboty przygotowawcze i towarzyszące,
g) roboty wykończeniowe, odtworzenie nawierzchni i uporządkowanie terenu, w tym odtworzenie nasadzeń,
h) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą.

Podstawa realizacji robót
Część 2:
Zakres A - Zaświadczenie nr 606.2022 z dnia 01.02.2023 r.
Zakres B - Zaświadczenie nr 654.2022 z dnia 01.02.2023 r.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 72241,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160131,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370781,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160131,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektroinstal Paweł Smużniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081111222

7.3.3) Ulica: Akacjowa 7

7.3.4) Miejscowość: Wschowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160131,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77499,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166645,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77499,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektroinstal Paweł Smużniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081111222

7.3.3) Ulica: Akacjowa 7

7.3.4) Miejscowość: Wschowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77499,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.