eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gać › Wykonanie robót budowlanych - zadania realizowane w ramach budżetu obywatelskiego oraz bieżącej modernizacji nieruchomości będących własnością Gminy Gać

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych - zadania realizowane w ramach budżetu obywatelskiego oraz bieżącej modernizacji nieruchomości będących własnością Gminy Gać

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GAĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 275

1.5.2.) Miejscowość: Gać

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-207

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: (16) 641-14-29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_gac@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych - zadania realizowane w ramach budżetu obywatelskiego oraz bieżącej modernizacji nieruchomości będących własnością Gminy Gać

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38499ff4-21e1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282451

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003553/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 "Zintegrowany Dębów" - miejsce spotkań i rozmów mieszkańców (etap I) - zadanie realizowane w ramach budżetu obywatelskiego

1.1.6 Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Mikulicach - zadanie realizowane w ramach budżetu obywatelskiego

1.1.7 Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Wolicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198516/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGO.271.11.2021.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 89167,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – obejmuje realizacje zadania inwestycyjnego pn. „Zintegrowany Dębów – miejsce spotkań i rozmów mieszkańców” (etap 1). Roboty budowlane zlokalizowane zostaną na działce nr ewid. 619/21 położonej w miejscowości Dębów gmina Gać polegać będą na zakryciu istniejącego rowu melioracyjnego i wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej. Przewidziane do przeprowadzenia prace mają doprowadzić do osiągnięcia rezultatu opisanego w Zał. nr 9 do SWZ.
Przewiduje się do wykonania między innymi:
a. roboty ziemne: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasy kanałów spławnych lub nawadniających; wykopy oraz przekopy wykonane na okład koparkami przedsiębiernymi; studzienki kanalizacyjne systemowe, zamkniecie rurą teleskopową; zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych wraz z dowozem ziemi;
b. sieć kanalizacyjna: kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk; kanały z rur typu PVC; połączenie kanału; włączenie projektowanego kanału do istniejącego przejścia z kręgów betonowych przepust pod drogą powiatową.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie robót towarzyszących i uzupełniających. Wykonawca zobowiązany jest do kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u Zamawiającego w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zawłaszcza:
1. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości);
2. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania;
3. dokumentację konieczną do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń
i uzgodnień (jeśli jest wymagana).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem postępowania i umowy zgodnie z przedmiarami robót oraz obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

4.5.5.) Wartość części: 20316,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - obejmuje realizacje zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja świetlic wiejskich w miejscowościach Mikulice i Wolica”. Przewidziane do przeprowadzenia prace mają doprowadzić do osiągnięcia rezultatu opisanego w Zał. nr 10 do SWZ.
Przewiduje się do wykonania między innymi:
a. świetlica wiejska Mikulice: elewacja – rusztowania zewnętrzne rurowe; odbicie pasów tynków wewnętrznych, cementowo-wapienne; przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką – mokrą, oczyszczenie mechaniczne i zmycie; gruntowanie podłoży; ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi, przyklejenie płyt styropianowych do ścian; przyklejenie płyt styropianowych do ościeży; przymocowanie płyt styropianowych dyblami plastikowymi do ściany z cegły; nałożenie na podłoże farby gruntującej; wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku żywicznego o fakturze strukturalnej; przyklejenie warstwy siatki – ściany i ościeża; ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym; zamocowanie listwy cokołowej; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku akrylowego wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu, nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej; rozebranie rynien nadających się do użytku z PCV z ponownym montażem; obróbki blacharskie z blachy powlekanej; zabezpieczenie parapetów bocznymi listwami PVC;
b. świetlica wiejska Wolica: elewacja - rusztowania zewnętrzne rurowe; odbicie pasów tynków wewnętrznych, cementowo-wapienne; gruntowanie podłoży; ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi, przyklejenie płyt styropianowych do ścian; przyklejenie płyt styropianowych do ościeży; przymocowanie płyt styropianowych dyblami plastikowymi do ściany z cegły; nałożenie na podłoże farby gruntującej; wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku żywicznego o fakturze strukturalnej; przyklejenie warstwy siatki – ściany i ościeża; ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym; zamocowanie listwy cokołowej; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku akrylowego wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu, nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej; rozebranie rur spustowych z blachy nadających się do użytku z ponownym montażem po wykonaniu ocieplenia; obróbki blacharskie z blachy powlekanej; zabezpieczenie parapetów bocznymi listwami PVC; rury spustowe z blachy ocynkowanej; obsadzenie drobnych elementów w podłożach betonowych; wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie robót towarzyszących i uzupełniających. Wykonawca zobowiązany jest do kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u Zamawiającego w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zawłaszcza:
1. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości);
2. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania;
3. dokumentację konieczną do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem postępowania i umowy zgodnie z przedmiarami robót oraz obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 68850,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w dniu 30.09.2021 r. Postępowanie jest prowadzone w podziale na dwie części. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy
Pzp Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, ze wskazaniem wartości dla
poszczególnych części. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15.10.2021 r., do godz. 10:00 swój udział w postępowaniu w zakresie Części nr 1 zgłosił jeden
wykonawca. Po dokonaniu wstępnego badania i oceny oferty stwierdzono, iż nie podlega odrzuceniu. Cena oferty - 97 123,06 zł przekracza kwotę 25 000,00 zł brutto, która została podana przez
Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Mając na uwadze zaistniałą sytuację Zamawiający unieważnia Część nr 1 postępowania, ponieważ nie istnieje możliwość zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97123,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97123,06 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130427,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130427,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130427,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE WALDEMAR LENAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 650204883 NIP: 7941137344

7.3.4) Miejscowość: Urzejowice 497

7.3.5) Kod pocztowy: 37-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130427,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zawiadomienie o unieważnieniu Części nr 1 przedmiotowego postępowania opublikowano na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz przesłano wykonawcom, którzy złożyli oferty na realizację wskazanego w niej zadania w dniu 29.10.2021 r.
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach Części nr 2 przedmiotowego postępowania opublikowano na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz przesłano wykonawcom, którzy złożyli oferty na realizację wskazanego w niej zadania w dniu 05.11.2021 r.
W ramach prowadzonego postępowania w Części nr 2, dokonując oceny i badania złożonych ofert Zamawiający działając na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp poprawił oczywistą omyłkę rachunkową, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek w ofercie nr 2 (numeracja nadana ofertom przez Zamawiającego zgodnie z chwilą ich przekazania na ePUAP). O przeprowadzonych czynnościach Wykonawca został poinformowany w dniu 26.10.2021 r. Poprawioną wartość ceny oferty zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy Pzp należało uznać za obowiązującą i w związku z wyborem oferty w postępowaniu jako najkorzystniejszej we wskazanej powyżej części zamówienia została ona wpisana w treść umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.