eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych (3 pakiety) do AŚ w Częstochowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych (3 pakiety) do AŚ w Częstochowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mirowska 22

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/370 60 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_czestochowa@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0dce5591-f941-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych (3 pakiety) do AŚ w Częstochowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dce5591-f941-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00157334/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawy różnych artykułów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-5/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 48817,50 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42962,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - różne art. spożywcze w postaci: dżem w ilości 600kg, marmolada w ilości 600kg, groch łupany połówki w ilości 300kg, fasola "Jaś" w ilości 500kg, fasolka szparagowa konserwowa w ilości 120kg, groszek zielony konserwowy w ilości 150kg, koncentrat pomidorowy w ilości 800kg, szczaw konserwowy w ilości150kg, kotlet schabowy z soi w ilości 90kg, granulat sojowy w ilości 50kg, kostka sojowa w ilości 110kg, olej roślinny w ilości 550l, kukurydza konserwowa w ilości 130kg, wafle ryżowe bezglutenowe w ilości 40kg, pasztet sojowy w ilości 80kg, zaprawa malinowa w ilości 450l, syrop owocowy w ilości 450l, mąka kukurydziana w ilości 20kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15332290-3 - Dżemy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332230-5 - Marmolady

15331133-8 - Groch dzielony

15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa

15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

15411100-3 - Olej roślinny

15331470-2 - Kukurydza słodka

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15321000-4 - Soki owocowe

15612210-6 - Mąka kukurydziana

4.5.5.) Wartość części: 32160,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - przyprawy w postaci: sól kuchenna w ilości 850kg, herbata granulowana w ilości 200kg, chrzan tarty w ilości 30kg, ocet spirytusowy w ilości 100kg, czosnek mielony w ilości 60kg, liść laurowy w ilości 20kg, majeranek w ilości 35kg, musztarda w ilości 30kg, papryka mielona w ilości 35kg, pieprz czarny mielony w ilości 100kg, ziele angielskie w ilości 40kg, budyń smakowy w ilości 10kg, kisiel owocowy w ilości 10kg, przyprawa do zup w proszku "Jarzynka" w ilości 320kg, przyprawa do zup w płynie w ilości 400l, pieprz ziołowy w ilości 30kg, majonez w ilości 50kg, sos grzybowy w proszku w ilości 110kg, cynamon w ilości 15kg, kawa zbożowa w ilości 10kg, żurek w płynie w ilości 400l, ketchup w ilości 30kg, oregano w ilości 10kg, curry w ilości 6kg, tymianek w ilości 5kg, koperek suszony w ilości 20kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15872400-5 - Sól

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15863200-7 - Herbata czarna

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15872300-4 - Zioła

15871250-1 - Musztarda

15872100-2 - Pieprz

15833100-7 - Desery

15871273-8 - Majonez

15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

15872200-3 - Przyprawy korzenne

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15871230-5 - Ketchup

4.5.5.) Wartość części: 15136,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć nr 3 - woda mineralna w postaci: woda mineralna gazowana w ilości 1100 sztuk w butelkach o poj. 1,5l, woda mineralna niegazowana w ilości 70 sztuk w butelkach o poj. 1,5l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 1521,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28588,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41096,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28588,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. GRACJA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 832-111-05-58

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28588,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-03 do 2024-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14657,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18671,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14657,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. GRACJA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 832-111-05-58

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 13

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14657,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-03 do 2024-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1654,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1654,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1654,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 556-100-65-34

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1654,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-03 do 2024-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.