eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › "Rozbudowa terenu Urzędu Gminy Kobylnica leżącego na dz. nr 314, 315, 316/1, 316/3, obr. Kobylnica poprzez budowę drogi wewnętrznej i miejsc parkingowych wraz z uzbrojeniem terenu".



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa terenu Urzędu Gminy Kobylnica leżącego na dz. nr 314, 315, 316/1, 316/3, obr. Kobylnica poprzez budowę drogi wewnętrznej i miejsc parkingowych wraz z uzbrojeniem terenu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 841 59 12

1.5.8.) Numer faksu: 59 841 59 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa terenu Urzędu Gminy Kobylnica leżącego na dz. nr 314, 315, 316/1, 316/3, obr. Kobylnica poprzez budowę drogi wewnętrznej i miejsc parkingowych wraz z uzbrojeniem terenu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-979fb987-2a8f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000074/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Rozbudowa terenu Urzędu gminy Kobylnica leżącego na dz. nr 314, 315, 316/1, 316/3, obr. Kobylnica poprzez budowę drogi wewnętrznej i miejsc parkingowych wraz z uzbrojeniem terenu (etap II)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228351/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: CUW-DOR.271.22.2021.OZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 451853,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności związane
z budową budynku biurowego oraz magazynowo-garażowego wraz z drogą wewnętrzną i parkingami oraz rozbiórką dwóch budynków gospodarczych
i wiaty w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w zakresie budowy drogi wewnętrznej wraz z miejscami parkingowymi i uzbrojeniem terenu (etap II) oraz wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej, w tym:
1) budowa zagospodarowania terenu w tym:
a) placu parkingowego wraz z 60 miejscami postojowymi,
b) drogi wewnętrznej;
2) budowa i przebudowa sieci i przyłączy, w tym:.
a) budowa WLZ wraz z instalacją oświetleniową zewnętrzną (odcinek od lampy oświetleniowej znajdującej się przy studni D4, z pominięciem instalacji i lampy biegnącej od studni D4 w kierunku zachodnim),
b) budowa instalacji teletechnicznej obsługującej monitoring na parkingu,
c) budowa kanalizacji deszczowej (odcinek D4-D3-D2-D1, wraz z odnogą D2.1 oraz z rura ułożona w kierunku studni D4.1, zaślepiona rura bez studni D4.1)
d) budowa przyłącza wody ogrodowej i wody zasilającej bud. magazynowy (odcinek od studni odwadniającej S0- Wi3-Wi4-Wi5-Bud),
e) budowa grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej (odcinek S3-S4-S5);
f) wykonanie robót związanych z odtworzeniem terenu przyległego do stanu pierwotnego, w tym rozbiórkę tymczasowej drogi dojazdowej na działce nr 659/7 i obsianie tego terenu trawą;
oraz
3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z uzyskaniem zaświadczenia o przyjęciu jej do państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego;
4) wykonanie dokumentacji odbiorowej.
2. Przedmiot umowy jest finansowany z budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany jest ze środków budżetu państwa z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
3. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji służącej uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie dla wykonanych obiektów właściwym organom i rozliczeniu otrzymanego dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
4. Wykonawca przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wniosek materiałowy zawierający m.in. typ, rodzaj i kolorystykę materiałów budowlanych, w szczególności kostki betonowej, płyt ażurowych, nawierzchni utwardzonych.
5. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz uzyskaniem zaświadczenia o przyjęciu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 1 oraz zgodnie z art. 103 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiaru robót, stanowiących Załącznik Nr 7 do SWZ. Zmieniony względem pozwolenia na budowę zakres rzeczowy budowy miejsc postojowych i dojazdu do nich został przedstawiony schematycznie w „Załączniku graficznym nr 1” w ramach Załącznika nr 7. Realizacja robót przez Wykonawcę odbędzie się na podstawie ww. zmienionego zakresu.
7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanej dalej „STWiORB” lub równoważne.
9. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, norma, Zamawiający dodaje „lub równoważne” i dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych rozwiązań stosownie do treści art. 101 ust. 5 ustawy Pzp.
10. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Rozdziale 3 SWZ,
w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w STWiORB.
11. Zamawiającym nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej.
12. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie uzgodnionym zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym zwanym dalej „Harmonogramem”, przy czym łączna wartość faktur częściowych nie może przekraczać 80% całości wynagrodzenia umownego.
13. Wykonawca opracuje i przedłoży w terminie do 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jednak nie później niż na 1 dzień przed zawarciem umowy, w formie papierowej i elektronicznej:
1) kosztorys ofertowy w odniesieniu do ceny ofertowej, celem uzgodnienia przez Zamawiającego. Kalkulacja ceny w postaci kosztorysu ofertowego (szczegółowego) jest podstawą do pomniejszenia wynagrodzenia w wyniku zastosowania robót zamiennych, gdy wartość robót zamiennych będzie niższa niż wartość robót podlegających zamianie,
2) harmonogram rzeczowo – finansowy (zwany dalej Harmonogramem), który będzie podstawą do dokonywania rozliczeń z Wykonawcą za wykonane i ukończone kompletnie części robót, celem uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego, zawierający:
a) podział zakresu rzeczowego będącego przedmiotem umowy, obejmujące poszczególne pozycje szczegółowe planowanych robót budowlanych,
b) terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót budowlanych,
c) plan płatności z uwzględnieniem zapisu, o którym mowa w pkt 12 powyżej
oraz warunku, o którym mowa w § 11 ust. 2 projektu umowy (tj. łączna wartość faktur częściowych nie może przekraczać 80% wynagrodzenia umownego).
Zamawiający w terminie do 3 dni roboczych od dnia przedłożenia ww. kosztorysu ofertowego i Harmonogramu zweryfikuje ich poprawność.
14. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu i obejmuje faktycznie wykonaną część przedmiotu umowy.
15. Zamawiający wymaga od Wykonawcy niezależnie od rękojmi udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Przy czym w odniesieniu do urządzeń, których termin gwarancji producenta jest dłuższy niż 5 lat Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego, po zakończeniu okresu gwarancji, o którym mowa w niniejszym punkcie - cesją praw wynikających z ww. gwarancji.
W takim przypadku obowiązująca jest gwarancja producenta.
16. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności związane z realizacją wszystkich robót budowlanych umożliwiających wykonanie zakresu umowy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
17. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę faktu wypełnienia warunku zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 16, a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć żądane dokumenty lub oświadczenia zgodnie z postanowieniami zawartymi we Wzorze umowy, pod rygorem naliczenia kary.
18. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że przedmiot niniejszej umowy jest objęty częścią pozwolenia na budowę, na podstawie którego inny wykonawca będzie realizował (w okresie trwania niniejszej umowy) inne prace budowlane, polegające na budowie budynku Urzędu Gminy Kobylnica (Etap I). Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z wykonawcą robót budowlanych Etapu I, który realizuje główny zakres pozwolenia na budowę dla całego zamierzenia, a w razie braku możliwości porozumienia, do zgłaszania pisemnie przedstawicielom Zamawiającego zaistniałych kolizji w terminie 1 dnia roboczego od dnia powzięcia o nich wiedzy.
19. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić stały dojazd do terenu budowy Etapu I przez teren zakresu Etapu II, z uwzględnieniem konieczności poruszania się po nawierzchniach utwardzonych wykonanych w Etapie II ciężkiego sprzętu budowlanego wykonawcy Etapu I. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że ewentualne zniszczenia powstałe na skutek prawidłowego korzystania z ww. nawierzchni przez wykonawcę Etapu I, będą musiały zostać usunięte przez Wykonawcę, co nie będzie stanowiło podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia.
20. Wykonawca jest zobowiązany zorganizować teren zaplecza socjalnego i magazynowego poza terenem planowanej inwestycji – we własnym zakresie, z uwagi na brak wolnej przestrzeni możliwej do zagospodarowania na działkach inwestycji.
21. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia/umowy określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45314310-7 - Układanie kabli

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 828989,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 828989,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 828989,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Żmuda Marian Żmuda Trzebiatowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8420002263

7.3.3) Ulica: Miastecka

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne - Usługowy Zakład Instalatorstwa Sanitarnego C.O. i Gaz Andrzej Buszmann, Instalacje elektryczne - Instalacje Elektryczne Łukasz Markiewicz).


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 828989,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.