eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Zakup i dostawa środków czystościowych 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa środków czystościowych 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zalesie 1

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242360035

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-zalesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa środków czystościowych 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bf52409-164d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012961/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa środków czystościowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7bf52409-164d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W post. o udziel zam komun między zamaw, a wykon odbywa się drogą elektr przy uż Platf e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektr zamowienia@spzoz-zalesie.pl. 2. Korzyst z Platformy e-Zamowienia jest bezpłatne. 3. Wykon zamierz wziąć udział w post o udziel zam publ musi pos konto podm „Wykonawca” na Platformie e-Zamowienia. Szczeg inf na temat zakł kont podm oraz zas i war korzys z Platformy e-Zamowienia okr Reg Platf e-Zamowienia, dost na str intern https://ezamowienia.gov.pl oraz inf zamiesz w zakł „Centrum Pomocy”. 4. Przegl i pobier publ treści dok post nie wym posiad konta na Platformie e-Zamowienia ani logowania. 5. Spos sporz i przek dok elektr lub dok elektr będących kopią elektr treści zapis w post papier (cyfr odwzor) musi być zgodny z wymag okr w rozp Prezesa Rady Min z 30 grudnia 2020 r. w spr spos sporz i przek inf oraz wym techn dla dok elektr oraz śr komu elektr w post o udziel zam publ lub konk (zw. Dalej rozp w spr wym dla dok elektr). 6. Dok elektr, o których mowa w § 2 ust. 1 rozp Prez Rady Min w spr wym dla dok elektr, sporz się w post elektr, w form danych okr w przep Rozp Rady Min z dnia 12 kwietnia 2012 r. w spr Kraj Ram Interoper, min wym dla rej publ i wym inf w post elektr oraz min wym dla sys teleinf (zw. dalej „Rozp w sprawie Kraj Ram Interoper”), z uwzg rodzaju przek danych i przek się jako zał. W przyp form, o których mowa w art. 66 ust. 1 u.p.z.p., ww. reg nie będą miały bezp zast. 7. Inf, ośw lub dok, inne niż wym w § 2 ust. 1 Rozp w spr wym dla dok elektr, przek w post sporz się w post elektr: 1) w form danych okr w przep Rozp w spr Kraj Ram Interoper (i przek się jako zał), lub 2) jako tekst wpis bezpośr do wiad przek przy uż środ kom elektr (np. w treści „Formularza do komunikacji”).8. Kom w post, z wył skł ofert, odbywa się drogą elektr za pośr form do kom dost w zakł „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośr „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szcz przek wezwań, zaw, zad pytań. Form do kom umoż rów doł zał do przes wiad („dodaj załącznik”). We wszelkiej kori zwi z nin post zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym -
SZP.26.10.2023.TP.MJ.
9. W przypadku załączników, które są zgodne z u.p.z.p. lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamowienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamowienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia, wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamowienia.
11. Wszelkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości, widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednolitego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamowienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamowienia.
14. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamowienia, użytkownicy mogą skorzystać z wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 32/ 7788999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 4/05/2016 r, str. 1), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin tel. 24/2360000, e-mail: sekretariat@spzoz-zalesie.pl.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, ul. Zalesie 1 jest Pan Marek Malczewski, dane kontaktowe: tel. 24/236 00 23, adres poczty elektronicznej: iod@spzoz-zalesie.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn „Zakup i dostawa środków czystościowych”.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja przetargowa postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późń. zm.), dalej: u.p.z.p.,
5) ponadto dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora i ich upoważnionym pracownikom, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami wyłącznie zgodnie z przepisami w zakresie ochrony danych osobowych oraz pod warunkiem zachowania poufności,
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 u.p.zp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach u.p.zp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z u.p.z.p.;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art 18 ust. 2 RODO2,
10) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.26.10.2023.TP.MJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków czystościowych do siedziby Zamawiającego, tj.: Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin. Każdy z Wykonawców może składać ofertę na wybrany przez siebie pakiet z tym, że każdy z pakietów jest nierozłączny. Środki czystościowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być nowe, opakowane oryginalnie, opakowania muszą być nienaruszone, posiadać oznaczenia i zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym określonych w załączniku nr 1a do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane środki czystościowe posiadały aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub atesty PZH (odpowiednio do rodzaju środka), które Wykonawca jest zobowiązany okazać na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający wymaga dołączenia do formularza ofertowego (załącznik nr 1a do ZO) kart charakterystyki dla pakietu nr 6 dla poz. 1, 2 i 4 . Dla pakietu nr 7 wymagana informacja o produkcie potwierdzająca charakterystykę techniczną oraz parametry oferowanego produktu. Zaoferowane środki czystościowe muszą być nowe, wolne od wad umożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, z terminem ważności (przydatności) minimum 12 miesięcy, liczony od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego tj:. Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.
Dostawa środków czystościowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku nieobejmujące sobót, niedziel oraz świąt w godzinach od 8:00 do 15:00. Miejscem dostawy będzie magazyn Zamawiającego znajdujący się przy ul. Zalesie 1, Gostynin, kod: 09-500. Przez dostawę środków czystościowych Zamawiający rozumie dowóz przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z jego wniesieniem do magazynu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Dostawy środków czystościowych dla pakietów nr 1 - 8 będących załącznikiem nr 1a do niniejszej SWZ odbywać się będą według potrzeb Zamawiającego jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu w terminie do 3 – go dnia każdego miesiąca kalendarzowego, z zastrzeżeniem iż strony dopuszczają możliwość złożenia zamówienia dodatkowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33711900-6 - Mydło

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o których mowa
w niniejszym Rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
Cena (brutto) – 100%
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100.


CENA (brutto) - 100
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:

C min
C = -------------- x maksymalna liczba punktów
C of
C min - cena minimalna/ najniższa cena oferty
C of - cena oferowana/ cena oferty badanej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków czystościowych do siedziby Zamawiającego, tj.: Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin. Każdy z Wykonawców może składać ofertę na wybrany przez siebie pakiet z tym, że każdy z pakietów jest nierozłączny. Środki czystościowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być nowe, opakowane oryginalnie, opakowania muszą być nienaruszone, posiadać oznaczenia i zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym określonych w załączniku nr 1a do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane środki czystościowe posiadały aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub atesty PZH (odpowiednio do rodzaju środka), które Wykonawca jest zobowiązany okazać na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający wymaga dołączenia do formularza ofertowego (załącznik nr 1a do ZO) kart charakterystyki dla pakietu nr 6 dla poz. 1, 2 i 4 . Dla pakietu nr 7 wymagana informacja o produkcie potwierdzająca charakterystykę techniczną oraz parametry oferowanego produktu. Zaoferowane środki czystościowe muszą być nowe, wolne od wad umożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, z terminem ważności (przydatności) minimum 12 miesięcy, liczony od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego tj:. Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.
Dostawa środków czystościowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku nieobejmujące sobót, niedziel oraz świąt w godzinach od 8:00 do 15:00. Miejscem dostawy będzie magazyn Zamawiającego znajdujący się przy ul. Zalesie 1, Gostynin, kod: 09-500. Przez dostawę środków czystościowych Zamawiający rozumie dowóz przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z jego wniesieniem do magazynu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Dostawy środków czystościowych dla pakietów nr 1 - 8 będących załącznikiem nr 1a do niniejszej SWZ odbywać się będą według potrzeb Zamawiającego jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu w terminie do 3 – go dnia każdego miesiąca kalendarzowego, z zastrzeżeniem iż strony dopuszczają możliwość złożenia zamówienia dodatkowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33711900-6 - Mydło

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o których mowa
w niniejszym Rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
Cena (brutto) – 100%
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100.


CENA (brutto) - 100
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:

C min
C = -------------- x maksymalna liczba punktów
C of
C min - cena minimalna/ najniższa cena oferty
C of - cena oferowana/ cena oferty badanej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków czystościowych do siedziby Zamawiającego, tj.: Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin. Każdy z Wykonawców może składać ofertę na wybrany przez siebie pakiet z tym, że każdy z pakietów jest nierozłączny. Środki czystościowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być nowe, opakowane oryginalnie, opakowania muszą być nienaruszone, posiadać oznaczenia i zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym określonych w załączniku nr 1a do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane środki czystościowe posiadały aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub atesty PZH (odpowiednio do rodzaju środka), które Wykonawca jest zobowiązany okazać na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający wymaga dołączenia do formularza ofertowego (załącznik nr 1a do ZO) kart charakterystyki dla pakietu nr 6 dla poz. 1, 2 i 4 . Dla pakietu nr 7 wymagana informacja o produkcie potwierdzająca charakterystykę techniczną oraz parametry oferowanego produktu. Zaoferowane środki czystościowe muszą być nowe, wolne od wad umożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, z terminem ważności (przydatności) minimum 12 miesięcy, liczony od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego tj:. Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.
Dostawa środków czystościowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku nieobejmujące sobót, niedziel oraz świąt w godzinach od 8:00 do 15:00. Miejscem dostawy będzie magazyn Zamawiającego znajdujący się przy ul. Zalesie 1, Gostynin, kod: 09-500. Przez dostawę środków czystościowych Zamawiający rozumie dowóz przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z jego wniesieniem do magazynu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Dostawy środków czystościowych dla pakietów nr 1 - 8 będących załącznikiem nr 1a do niniejszej SWZ odbywać się będą według potrzeb Zamawiającego jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu w terminie do 3 – go dnia każdego miesiąca kalendarzowego, z zastrzeżeniem iż strony dopuszczają możliwość złożenia zamówienia dodatkowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33711900-6 - Mydło

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o których mowa
w niniejszym Rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
Cena (brutto) – 100%
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100.


CENA (brutto) - 100
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:

C min
C = -------------- x maksymalna liczba punktów
C of
C min - cena minimalna/ najniższa cena oferty
C of - cena oferowana/ cena oferty badanej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków czystościowych do siedziby Zamawiającego, tj.: Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin. Każdy z Wykonawców może składać ofertę na wybrany przez siebie pakiet z tym, że każdy z pakietów jest nierozłączny. Środki czystościowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być nowe, opakowane oryginalnie, opakowania muszą być nienaruszone, posiadać oznaczenia i zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym określonych w załączniku nr 1a do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane środki czystościowe posiadały aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub atesty PZH (odpowiednio do rodzaju środka), które Wykonawca jest zobowiązany okazać na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający wymaga dołączenia do formularza ofertowego (załącznik nr 1a do ZO) kart charakterystyki dla pakietu nr 6 dla poz. 1, 2 i 4 . Dla pakietu nr 7 wymagana informacja o produkcie potwierdzająca charakterystykę techniczną oraz parametry oferowanego produktu. Zaoferowane środki czystościowe muszą być nowe, wolne od wad umożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, z terminem ważności (przydatności) minimum 12 miesięcy, liczony od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego tj:. Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.
Dostawa środków czystościowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku nieobejmujące sobót, niedziel oraz świąt w godzinach od 8:00 do 15:00. Miejscem dostawy będzie magazyn Zamawiającego znajdujący się przy ul. Zalesie 1, Gostynin, kod: 09-500. Przez dostawę środków czystościowych Zamawiający rozumie dowóz przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z jego wniesieniem do magazynu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Dostawy środków czystościowych dla pakietów nr 1 - 8 będących załącznikiem nr 1a do niniejszej SWZ odbywać się będą według potrzeb Zamawiającego jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu w terminie do 3 – go dnia każdego miesiąca kalendarzowego, z zastrzeżeniem iż strony dopuszczają możliwość złożenia zamówienia dodatkowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33711900-6 - Mydło

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o których mowa
w niniejszym Rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
Cena (brutto) – 100%
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100.


CENA (brutto) - 100
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:

C min
C = -------------- x maksymalna liczba punktów
C of
C min - cena minimalna/ najniższa cena oferty
C of - cena oferowana/ cena oferty badanej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków czystościowych do siedziby Zamawiającego, tj.: Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin. Każdy z Wykonawców może składać ofertę na wybrany przez siebie pakiet z tym, że każdy z pakietów jest nierozłączny. Środki czystościowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być nowe, opakowane oryginalnie, opakowania muszą być nienaruszone, posiadać oznaczenia i zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym określonych w załączniku nr 1a do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane środki czystościowe posiadały aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub atesty PZH (odpowiednio do rodzaju środka), które Wykonawca jest zobowiązany okazać na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający wymaga dołączenia do formularza ofertowego (załącznik nr 1a do ZO) kart charakterystyki dla pakietu nr 6 dla poz. 1, 2 i 4 . Dla pakietu nr 7 wymagana informacja o produkcie potwierdzająca charakterystykę techniczną oraz parametry oferowanego produktu. Zaoferowane środki czystościowe muszą być nowe, wolne od wad umożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, z terminem ważności (przydatności) minimum 12 miesięcy, liczony od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego tj:. Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.
Dostawa środków czystościowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku nieobejmujące sobót, niedziel oraz świąt w godzinach od 8:00 do 15:00. Miejscem dostawy będzie magazyn Zamawiającego znajdujący się przy ul. Zalesie 1, Gostynin, kod: 09-500. Przez dostawę środków czystościowych Zamawiający rozumie dowóz przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z jego wniesieniem do magazynu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Dostawy środków czystościowych dla pakietów nr 1 - 8 będących załącznikiem nr 1a do niniejszej SWZ odbywać się będą według potrzeb Zamawiającego jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu w terminie do 3 – go dnia każdego miesiąca kalendarzowego, z zastrzeżeniem iż strony dopuszczają możliwość złożenia zamówienia dodatkowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33711900-6 - Mydło

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o których mowa
w niniejszym Rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
Cena (brutto) – 100%
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100.


CENA (brutto) - 100
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:

C min
C = -------------- x maksymalna liczba punktów
C of
C min - cena minimalna/ najniższa cena oferty
C of - cena oferowana/ cena oferty badanej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków czystościowych do siedziby Zamawiającego, tj.: Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin. Każdy z Wykonawców może składać ofertę na wybrany przez siebie pakiet z tym, że każdy z pakietów jest nierozłączny. Środki czystościowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być nowe, opakowane oryginalnie, opakowania muszą być nienaruszone, posiadać oznaczenia i zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym określonych w załączniku nr 1a do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane środki czystościowe posiadały aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub atesty PZH (odpowiednio do rodzaju środka), które Wykonawca jest zobowiązany okazać na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający wymaga dołączenia do formularza ofertowego (załącznik nr 1a do ZO) kart charakterystyki dla pakietu nr 6 dla poz. 1, 2 i 4 . Dla pakietu nr 7 wymagana informacja o produkcie potwierdzająca charakterystykę techniczną oraz parametry oferowanego produktu. Zaoferowane środki czystościowe muszą być nowe, wolne od wad umożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, z terminem ważności (przydatności) minimum 12 miesięcy, liczony od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego tj:. Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.
Dostawa środków czystościowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku nieobejmujące sobót, niedziel oraz świąt w godzinach od 8:00 do 15:00. Miejscem dostawy będzie magazyn Zamawiającego znajdujący się przy ul. Zalesie 1, Gostynin, kod: 09-500. Przez dostawę środków czystościowych Zamawiający rozumie dowóz przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z jego wniesieniem do magazynu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Dostawy środków czystościowych dla pakietów nr 1 - 8 będących załącznikiem nr 1a do niniejszej SWZ odbywać się będą według potrzeb Zamawiającego jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu w terminie do 3 – go dnia każdego miesiąca kalendarzowego, z zastrzeżeniem iż strony dopuszczają możliwość złożenia zamówienia dodatkowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33711900-6 - Mydło

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o których mowa
w niniejszym Rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
Cena (brutto) – 100%
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100.


CENA (brutto) - 100
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:

C min
C = -------------- x maksymalna liczba punktów
C of
C min - cena minimalna/ najniższa cena oferty
C of - cena oferowana/ cena oferty badanej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków czystościowych do siedziby Zamawiającego, tj.: Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin. Każdy z Wykonawców może składać ofertę na wybrany przez siebie pakiet z tym, że każdy z pakietów jest nierozłączny. Środki czystościowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być nowe, opakowane oryginalnie, opakowania muszą być nienaruszone, posiadać oznaczenia i zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym określonych w załączniku nr 1a do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane środki czystościowe posiadały aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub atesty PZH (odpowiednio do rodzaju środka), które Wykonawca jest zobowiązany okazać na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający wymaga dołączenia do formularza ofertowego (załącznik nr 1a do ZO) kart charakterystyki dla pakietu nr 6 dla poz. 1, 2 i 4 . Dla pakietu nr 7 wymagana informacja o produkcie potwierdzająca charakterystykę techniczną oraz parametry oferowanego produktu. Zaoferowane środki czystościowe muszą być nowe, wolne od wad umożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, z terminem ważności (przydatności) minimum 12 miesięcy, liczony od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego tj:. Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.
Dostawa środków czystościowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku nieobejmujące sobót, niedziel oraz świąt w godzinach od 8:00 do 15:00. Miejscem dostawy będzie magazyn Zamawiającego znajdujący się przy ul. Zalesie 1, Gostynin, kod: 09-500. Przez dostawę środków czystościowych Zamawiający rozumie dowóz przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z jego wniesieniem do magazynu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Dostawy środków czystościowych dla pakietów nr 1 - 8 będących załącznikiem nr 1a do niniejszej SWZ odbywać się będą według potrzeb Zamawiającego jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu w terminie do 3 – go dnia każdego miesiąca kalendarzowego, z zastrzeżeniem iż strony dopuszczają możliwość złożenia zamówienia dodatkowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33711900-6 - Mydło

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o których mowa
w niniejszym Rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
Cena (brutto) – 100%
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100.


CENA (brutto) - 100
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:

C min
C = -------------- x maksymalna liczba punktów
C of
C min - cena minimalna/ najniższa cena oferty
C of - cena oferowana/ cena oferty badanej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków czystościowych do siedziby Zamawiającego, tj.: Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin. Każdy z Wykonawców może składać ofertę na wybrany przez siebie pakiet z tym, że każdy z pakietów jest nierozłączny. Środki czystościowe będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być nowe, opakowane oryginalnie, opakowania muszą być nienaruszone, posiadać oznaczenia i zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym określonych w załączniku nr 1a do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane środki czystościowe posiadały aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub atesty PZH (odpowiednio do rodzaju środka), które Wykonawca jest zobowiązany okazać na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający wymaga dołączenia do formularza ofertowego (załącznik nr 1a do ZO) kart charakterystyki dla pakietu nr 6 dla poz. 1, 2 i 4 . Dla pakietu nr 7 wymagana informacja o produkcie potwierdzająca charakterystykę techniczną oraz parametry oferowanego produktu. Zaoferowane środki czystościowe muszą być nowe, wolne od wad umożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, z terminem ważności (przydatności) minimum 12 miesięcy, liczony od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego tj:. Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin.
Dostawa środków czystościowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku nieobejmujące sobót, niedziel oraz świąt w godzinach od 8:00 do 15:00. Miejscem dostawy będzie magazyn Zamawiającego znajdujący się przy ul. Zalesie 1, Gostynin, kod: 09-500. Przez dostawę środków czystościowych Zamawiający rozumie dowóz przedmiotu niniejszego zamówienia wraz z jego wniesieniem do magazynu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. Dostawy środków czystościowych dla pakietów nr 1 - 8 będących załącznikiem nr 1a do niniejszej SWZ odbywać się będą według potrzeb Zamawiającego jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu w terminie do 3 – go dnia każdego miesiąca kalendarzowego, z zastrzeżeniem iż strony dopuszczają możliwość złożenia zamówienia dodatkowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33711900-6 - Mydło

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o których mowa
w niniejszym Rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
Cena (brutto) – 100%
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100.


CENA (brutto) - 100
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. Ocena wartości ceny oferty jest obliczana według przedstawionego wzoru:

C min
C = -------------- x maksymalna liczba punktów
C of
C min - cena minimalna/ najniższa cena oferty
C of - cena oferowana/ cena oferty badanej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, przez cały okres realizacji tego zamówienia. Suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia nie może być mniejsza niż wartość brutto złożonej oferty;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał 1 (jedną) dostawę związaną z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty (dla jednego i/lub kilku i/lub wszystkich pakietów) w PLN w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w Rozdziale XIV niniejszej SWZ “INFORMACJA O PODMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH: jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. FC–zał nr 1 do SWZ; 2. FO (pakiety od 1-8) – zał nr 1a do SWZ;
3. projekt umowy zał nr 2 do SWZ); 4. ośw - zał nr 3 do SWZ ; ośw - zał nr 4 do SWZ; ośw– zał nr 5 do SWZ; ośw – zał nr 6 do SWZ; ośw art. 13 i art. 14 RODO - zał nr 9 do SWZ; karty charakterystyki dla pakietu nr 6 dla poz. 1, 2 i 4; 10. Podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym/osobistym/zaufanym przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (dla pakietu nr 7) informacja o produkcie potwierdzająca charakterystykę techniczną oraz parametry oferowanego produktu. 14. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
15. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 u.p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021 poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SWZ; 16. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, przez cały okres realizacji tego zamówienia. Suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia nie może być mniejsza niż wartość brutto złożonej oferty; 17. Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzalnych się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał 1 (jedną) dostawę związaną z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty (dla jednego i/lub kilku i/lub wszystkich pakietów) w PLN w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. FC–zał nr 1 do SWZ; 2. FO (pakiety od 1-8) – zał nr 1a do SWZ;
3. projekt umowy zał nr 2 do SWZ); 4. ośw - zał nr 3 do SWZ ; ośw - zał nr 4 do SWZ; ośw– zał nr 5 do SWZ; ośw – zał nr 6 do SWZ; ośw art. 13 i art. 14 RODO - zał nr 9 do SWZ; karty charakterystyki dla pakietu nr 6 dla poz. 1, 2 i 4; 10. Podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym/osobistym/zaufanym przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (dla pakietu nr 7) informacja o produkcie potwierdzająca charakterystykę techniczną oraz parametry oferowanego produktu. 14. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
15. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 u.p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2021 poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SWZ; 16. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, przez cały okres realizacji tego zamówienia. Suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia nie może być mniejsza niż wartość brutto złożonej oferty; 17. Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzalnych się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał 1 (jedną) dostawę związaną z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty (dla jednego i/lub kilku i/lub wszystkich pakietów) w PLN w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w Rozdziale XIV ust. 4,5,6,7,8,14 i 15 tej SWZ, natomiast pozostałe dokumenty podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające ofertę spełniają je łącznie.
2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
1) podmioty wspólnie składające ofertę ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ PEŁNOMOCNICTWO,
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę,
3) każdy z podmiotów składających wspólnie ofertę musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 u.p.z.p. oraz musi złożyć odnoszące się do niego dokumenty, wymienione w Rozdziale XIV ust. 4,5,6,7,8,14 i 15 tej SWZ.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie niniejszego zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zobowiązują się nie dokonywać istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do tej umowy, będącego integralną częścią niniejszej umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 4 tego paragrafu.
1. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień tej umowy, pod rygorem nieważności, w stosunku do treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do tej umowy, będącego integralną częścią niniejszej umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w tej umowie, a także za wyjątkiem przypadków przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 3 i art. 455 ust. 2 u.p.z.p.
2. Każda ze stron jest zobowiązana niezwłocznie zawiadomić pisemnie o ewentualnej potrzebie dokonania zmiany w niniejszej umowie, wraz ze stosownym uzasadnieniem.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy, w przypadkach:
1) zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu niniejszej umowy dopuszcza się zmiany (wzrost/spadek) wynagrodzenia. Podstawą do wnioskowania zmiany wynagrodzenia wykonawcy z uwagi na zmianę (wzrost/spadek) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia będzie zmiana wzrost/spadek o co najmniej 15% wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny za kwartał poprzedzający kwartał w którym wystąpi podstawa wnioskowania, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie;
2) zmiana wynagrodzenia wykonawcy dokonana zostanie z użyciem odesłania wskaźnika zmiany cen materiałów lub kosztów ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, o którym mowa w punkcie 1 tego paragrafu;
3) zmiany ceny na podstawie zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto zwiększy się, w wysokości i terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-10 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.