eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego 3 samochodów osobowych, na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części - 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego 3 samochodów osobowych, na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części – 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/396902

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego 3 samochodów osobowych, na potrzeby KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części – 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e400fa2b-fe19-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114321/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup dwóch samochodów osobowych o napędzie silnikowym

1.2.4 Zakup samochodu osobowego o napędzie elektrycznym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.12.2023.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38) dwóch fabrycznie nowych spalinowych samochodów osobowych
Szczegółowe informacje nt. minimalnych wymagań dotyczących samochodów oraz ich wyposażenia i gwarancji:
1. samochód spalinowy fabrycznie nowy, produkcja nie wcześniej niż w roku 2023;
2. nadwozie 5 drzwiowe, 5 osobowe
3. minimalny prześwit podwozia 190 mm
4. typ lakieru – metalizowany
5. minimalna moc silnika 100 kW
6. norma emisji spalin min. EURO 6
7. napęd 4x4
8. wspomaganie kierownicy
9. regulacja kolumny kierownicy
10. ABS + ESP
11. lusterka boczne podgrzewane i regulowane elektrycznie
12. minimum 6 poduszek powietrznych
13. regulacja wysokości fotela kierowcy
14. klimatyzacja
15. immobiliser
16. centralny zamek wraz ze zdalnym sterowaniem; dwa komplety kluczyków
17. elektrycznie otwierane i zamykane szyby, minimum w drzwiach przednich
18. system multimedialny z funkcją replikacji ekranu telefonu komórkowego lub z nawigacją
19. czujniki cofania lub kamera cofania
20. gniazdo zasilania 12V
21. gniazdo USB
22. trójkąt odblaskowy
23. gaśnica
24. apteczka
25. dywaniki gumowe
26. komputer pokładowy
27. pojemność bagażnika min 350 dm3 przy podniesionych oparciach siedzeń
28. koła samochodu z oponami letnimi lub wielosezonowymi – opony wyprodukowane w 2023 roku, spełniające wymagania producenta samochodu z napędem 4x4
29. gwarancja mechaniczna - min. 3 lata z limitem 100 tys. km
30. powłoki lakiernicze - min. 2 lata
31. perforację nadwozia - min. 6 lat
32. Serwis ASO producenta samochodu na terenie miasta Bydgoszcz lub w promieniu do 50km od siedziby Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (85-039 Bydgoszcz ul. Hetmańska 38) jednego fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznego
Szczegółowe informacje nt. minimalnych wymagań, dotyczących samochodu oraz jego wyposażenia i gwarancji:
1. samochód osobowy, 5-cio miejscowy, fabrycznie nowy, produkcja nie wcześniej niż w roku 2023;
2. minimalny zasięg na jednym ładowaniu baterii: 445 km, obliczony wg procedury WLTP w cyklu mieszanym (“Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure” to procedura w zakresie norm zużycia paliwa, dwutlenku węgla oraz emisji spalin.)
3. minimalna moc silnika 130 KW;
4. minimum 6 poduszek powietrznych;
5. klimatyzacja;
6. system multimedialny
7. kamera cofania;
8. gniazdo USB;
9. trójkąt odblaskowy;
10. dywaniki;
11. gaśnica;
12. apteczka;
13. kable do ładowania z sieci 230V
14. niezbędna dokumentacja do uzyskania dofinansowania z programu "Mój elektryk" NFOŚiGW
15. gwarancja mechaniczna - min. 5 lat z limitem 100 tys. km
16. gwarancja na baterię - min. 5 lat z limitem 100 tys. km
17. Serwis ASO producenta samochodu na terenie miasta Bydgoszcz lub w promieniu do 50km od siedziby Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248706,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YAMA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542207846

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Gdańska 28

7.3.4) Miejscowość: Myślęcinek

7.3.5) Kod pocztowy: 86-031

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WARO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547-193-61-52

7.3.3) Ulica: ul. Roździeńskiego 214

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-315

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający informuje, że w pozycji wartość zamówienia została wpisana szacunkowa wartość zamówienia ustalona przed wszczęciem postępowania. Kwoty , które Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia to w odniesieniu do zadania nr 1 - 249.600,00 zł brutto, w odniesieniu do zadania nr 2 - 199.800,00 zł brutto.
2. Zamawiający informuje, że dysponując środkami, zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zadania nr 2 do ceny oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.