eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ód¼ › Dostawa oleju opa³owego dla jednostek podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w £odzi



Og³oszenie z dnia 2022-07-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego dla jednostek podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w £odzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w £odzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Ko¶ciuszki 83

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ód¼

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto £ód¼

1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 25 47 000

1.5.8.) Numer faksu: +48 42 25 47 101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lodzkie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego dla jednostek podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w £odzi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b840f755-067c-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00282115

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00047029/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego dla Urzêdu Skarbowego w G³ownie, Urzêdu Skarbowego w £owiczu, Urzêdu Skarbowego w Rawie Mazowieckiej, Urzêdu Skarbowego w £asku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacj± miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
2. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji bêdzie odbywaæ siê w jêzyku polskim, za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl w zak³adce „KORESPONDENCJA”
3. Ogólne zasady korzystania z platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie e-Zamawiaj±cy na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w £odzi, https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub z³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego, podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”;
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku
z tym, Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnianie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty. Wykonawca wraz z potwierdzeniem wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przy¶pieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym ww. potwierdzeniu.
4) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
4. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych
z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Izby Administracji Skarbowej w £odzi, + 48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godz. 09.00 – 17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
5. Zamawiaj±cy zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 roku (Dz. U. 2020 r., poz. 2452) w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
2) Zamawiaj±cy dopuszcza podpisywanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym, Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 5, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje oraz uprawnienia do instalacji oprogramowania potrzebnego do obs³ugi podpisu elektronicznego;
3) w³±czona obs³uga JavaScript;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf;
5) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.
7. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporz±dzenia, o których mowa w pkt 5, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 80 MB w formatach: w formacie danych: txt, rtf, pdf, odt, ods, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, zip,7z;. Zalecanym formatem jest pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w £odzi z siedzib± przy al. Ko¶ciuszki 83, 90-436 £ód¼;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod.lodz@mf.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê oleju opa³owego dla jednostek podleg³ych Izbie Administracji Skarbowej w £odzi, znak sprawy: Nr 1001-ILZ.260.42.2022, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
a) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
b) upowa¿nieni pracownicy Izby Administracji Skarbowej w £odzi;
c) spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzib± w Warszawie, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego prowadzonego przez S±d Rejonowy
dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, NIP: 526-25-35-153, REGON: 017282436, jako w³a¶ciciel Platformy, na której Izba Administracji Skarbowej
w £odzi prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±cej pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl
5) w zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, i¿ ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± Pzp;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7) podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jednak chêæ wziêcia udzia³u w postêpowaniu wywo³uje konieczno¶æ podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jako wymóg ustawowy okre¶lony w przepisach Ustawy Pzp, zwi±zany z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO (...) Zamawiaj±cy informuje, i¿ dalsza czê¶æ informacji o RODO znajduje siê w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.42.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci 24 000 litrów dla Urzêdu Skarbowego w G³ownie

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dyspozycj± art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ okre¶lono wymagania jako¶ciowe, które odnosz± siê do co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie parametrów technicznych oleju opa³owego. Parametry techniczne szczegó³owo precyzuj± przedmiot zamówienia, dlatego te¿ niezale¿nie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, dostarczony olej opa³owy bêdzie to¿samy, a jedyn± ró¿nic± bêd± zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:
Cena oferty brutto za 1m3 oleju (C) – waga 100 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci 15 000 litrów dla Urzêdu Skarbowego w £owiczu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dyspozycj± art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ okre¶lono wymagania jako¶ciowe, które odnosz± siê do co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie parametrów technicznych oleju opa³owego. Parametry techniczne szczegó³owo precyzuj± przedmiot zamówienia, dlatego te¿ niezale¿nie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, dostarczony olej opa³owy bêdzie to¿samy, a jedyn± ró¿nic± bêd± zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:
Cena oferty brutto za 1m3 oleju (C) – waga 100 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci 11 000 litrów dla Urzêdu Skarbowego w Rawie Mazowieckiej

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dyspozycj± art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ okre¶lono wymagania jako¶ciowe, które odnosz± siê do co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie parametrów technicznych oleju opa³owego. Parametry techniczne szczegó³owo precyzuj± przedmiot zamówienia, dlatego te¿ niezale¿nie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, dostarczony olej opa³owy bêdzie to¿samy, a jedyn± ró¿nic± bêd± zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:
Cena oferty brutto za 1m3 oleju (C) – waga 100 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci 9 000 litrów dla Urzêdu Skarbowego w £asku

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dyspozycj± art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ okre¶lono wymagania jako¶ciowe, które odnosz± siê do co najmniej g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie parametrów technicznych oleju opa³owego. Parametry techniczne szczegó³owo precyzuj± przedmiot zamówienia, dlatego te¿ niezale¿nie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, dostarczony olej opa³owy bêdzie to¿samy, a jedyn± ró¿nic± bêd± zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:
Cena oferty brutto za 1m3 oleju (C) – waga 100 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mog± braæ udzia³ jedynie Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydanymi przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.);
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
- o¶wiadczenia Wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ
2) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z zakresie wskazanym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp:
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przypisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
- Wykonawca z³o¿y aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z dyspozycj± art. 58 ustawy Pzp, Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno obejmowaæ umocowanie do dokonywania i przyjmowania okre¶lonych czynno¶ci prawnych i faktycznych w ramach postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z nich;
2)podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VI pkt 3 ppkt 1-2 SWZ sk³ada ka¿dy z nich;
3) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VI pkt 3 ppkt 3 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nianie warunku.

4. Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarnie odpowiedzialno¶æ za realizacjê umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych si³± wy¿sz± - rozumian± jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej.
2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian zawartej umowy dotycz±ce terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zast±pienia go produktem o parametrach nie gorszych ni¿ oferowany, za cenê tak± jak ustalona w niniejszej umowie,
2) zmian terminów realizacji zamówienia wynikaj±cych z dzia³ania si³y wy¿szej.
3. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug.
4. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 3 Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê niniejszej umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia, w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. Wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez zmian.
5. Zamawiaj±cy po zaakceptowaniu wniosku, o którym mowa w ust. 4 wyznacza datê podpisania aneksu do umowy.
6. Zmiana umowy skutkuje zmian± wynagrodzenia jedynie w zakresie p³atno¶ci realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy.
7. Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian na koszty wykonania zamówienia nale¿y do Wykonawcy, pod rygorem odmowy wyra¿enia przez Zamawiaj±cego zgody na dokonanie zmian w umowie.
8. Zmianê umowy stanowi ka¿dorazowa zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy i wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
9. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
10. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy dokonywanej w oparciu o przes³anki okre¶lone w art. 455 ust. 1 pkt 2) - 4) i ust. 2 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zale¿eæ bêdzie od okoliczno¶ci faktycznych i prawnych dokonania zmiany.
11. Wykonawca ma obowi±zek niezw³ocznego, pisemnego poinformowania Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach swojego statusu prawnego, a tak¿e o wszczêciu postêpowania upad³o¶ciowego, likwidacyjnego lub karnego (w przypadku podejrzenia o zaanga¿owanie siê w praktyki korupcyjne w zwi±zku z realizacj± umowy), a tak¿e o ka¿dej zmianie adresu swojej siedziby.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-08 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.