eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Morawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 0 41 31-14-692

1.5.8.) Numer faksu: 0 41 31-14-690

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c401b5b-f7f7-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067905/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 „Świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c401b5b-f7f7-11ee-b016-82aaee56c84c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały omówione w
Rozdziale VIII SWZ (Poniżej zawarto najważniejsze punkty):
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e- Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Morawica.
 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Morawica jest Pan Marcin Dziewięcki, kontakt: tel.: +48 41 311 46 92 wew. 202, adres e-mail: m.dziewiecki@morawica.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KSP.042.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1546590,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 1 – Prowadzenie zajęć integracyjnych
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w
Rozdziale XV SWZ:

Kryteria
Kryterium 1: Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Uwaga!!! Cena oferty badanej (Cena oferty brutto) w ramach danej części stanowi sumę iloczynów planowanej liczby godzin zajęć edukacyjnych w ramach danego zadania oraz ceny jednostkowej za prowadzenie 1 godziny zajęć wskazanej w ofercie

Kryterium 2: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie
Wykonawca musi zapewnić osoby o kwalifikacjach opisanych w ramach poszczególnych części oraz poszczególnych zadań, omówionych w Rozdziale V pkt 2 ust. 4), wskazując doświadczenie tych osób.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:

brak doświadczenia (osoba posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
1 rok - Wykonawca otrzyma 5 pkt.
powyżej 1 roku do 2 lat włącznie - Wykonawca otrzyma 10 pkt.
powyżej 2 lat do 3 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
powyżej 3 lata - wykonawca otrzyma 40 pkt.

UWAGA!! W przypadku części, w których jest więcej niż 1 zadanie Zamawiający będzie sumował punkty przyznane za doświadczenie osób wskazanych w poszczególnych częściach, a następnie dzielił przez ilość osób
np. dla części 2: D = (D1 + D2 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D – doświadczenie dla rozpatrywanej części
D1, D2, D3, D4, D5 – doświadczenie poszczególnych osób wskazanych w ramach zadań 1-5 w części 2.
Jeżeli w ramach któregoś z zadań w danej części Wykonawca wskaże więcej niż wymagana liczba osób, wówczas sumuje się doświadczenia wszystkich wskazanych osób i dzieli przez ilość tych osób (Zamawiający nie wybiera osób z większym doświadczeniem w ramach danego zadania!!!), np.:
dla części 2: D = (D1 + D21+D22 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D21, D22 – doświadczenie osób wskazanych w ramach zadania 2 części 2

UWAGA!! W przypadku nie wpisania doświadczenia osoby wyznaczonej do wykonywania przedmiotu zamówienia w ramach danej części Zamawiający uzna, że osoba nie posiada doświadczenia i przyznane zostanie wówczas Wykonawcy 0 pkt w ramach kryterium

Pozostałe informacje zostały szczegółowo przedstawione w Tabeli nr 3 w SWZ (Rozdział XV)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 2 – Prowadzenie zajęć z psychologiem, zajęć treningu niwelowania agresji i walki ze stresem oraz warsztatów efektywnej nauki
W ramach Części 2 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie warsztatów z zakresu kształtowania postaw antydyskryminacyjnych
Zadanie 2. Prowadzenie zajęć trening niwelowania agresji i walki ze stresem
Zadanie 3. Prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych
Zadanie 4. Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych dla rodziców
Zadanie 5. Prowadzenie warsztatów efektywnej nauki

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w
Rozdziale XV SWZ:

Kryteria
Kryterium 1: Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Uwaga!!! Cena oferty badanej (Cena oferty brutto) w ramach danej części stanowi sumę iloczynów planowanej liczby godzin zajęć edukacyjnych w ramach danego zadania oraz ceny jednostkowej za prowadzenie 1 godziny zajęć wskazanej w ofercie

Kryterium 2: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie
Wykonawca musi zapewnić osoby o kwalifikacjach opisanych w ramach poszczególnych części oraz poszczególnych zadań, omówionych w Rozdziale V pkt 2 ust. 4), wskazując doświadczenie tych osób.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:

brak doświadczenia (osoba posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
1 rok - Wykonawca otrzyma 5 pkt.
powyżej 1 roku do 2 lat włącznie - Wykonawca otrzyma 10 pkt.
powyżej 2 lat do 3 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
powyżej 3 lata - wykonawca otrzyma 40 pkt.

UWAGA!! W przypadku części, w których jest więcej niż 1 zadanie Zamawiający będzie sumował punkty przyznane za doświadczenie osób wskazanych w poszczególnych częściach, a następnie dzielił przez ilość osób
np. dla części 2: D = (D1 + D2 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D – doświadczenie dla rozpatrywanej części
D1, D2, D3, D4, D5 – doświadczenie poszczególnych osób wskazanych w ramach zadań 1-5 w części 2.
Jeżeli w ramach któregoś z zadań w danej części Wykonawca wskaże więcej niż wymagana liczba osób, wówczas sumuje się doświadczenia wszystkich wskazanych osób i dzieli przez ilość tych osób (Zamawiający nie wybiera osób z większym doświadczeniem w ramach danego zadania!!!), np.:
dla części 2: D = (D1 + D21+D22 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D21, D22 – doświadczenie osób wskazanych w ramach zadania 2 części 2

UWAGA!! W przypadku nie wpisania doświadczenia osoby wyznaczonej do wykonywania przedmiotu zamówienia w ramach danej części Zamawiający uzna, że osoba nie posiada doświadczenia i przyznane zostanie wówczas Wykonawcy 0 pkt w ramach kryterium

Pozostałe informacje zostały szczegółowo przedstawione w Tabeli nr 3 w SWZ (Rozdział XV)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 3 – Prowadzenie warsztatów ekologicznych

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w
Rozdziale XV SWZ:

Kryteria
Kryterium 1: Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Uwaga!!! Cena oferty badanej (Cena oferty brutto) w ramach danej części stanowi sumę iloczynów planowanej liczby godzin zajęć edukacyjnych w ramach danego zadania oraz ceny jednostkowej za prowadzenie 1 godziny zajęć wskazanej w ofercie

Kryterium 2: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie
Wykonawca musi zapewnić osoby o kwalifikacjach opisanych w ramach poszczególnych części oraz poszczególnych zadań, omówionych w Rozdziale V pkt 2 ust. 4), wskazując doświadczenie tych osób.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:

brak doświadczenia (osoba posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
1 rok - Wykonawca otrzyma 5 pkt.
powyżej 1 roku do 2 lat włącznie - Wykonawca otrzyma 10 pkt.
powyżej 2 lat do 3 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
powyżej 3 lata - wykonawca otrzyma 40 pkt.

UWAGA!! W przypadku części, w których jest więcej niż 1 zadanie Zamawiający będzie sumował punkty przyznane za doświadczenie osób wskazanych w poszczególnych częściach, a następnie dzielił przez ilość osób
np. dla części 2: D = (D1 + D2 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D – doświadczenie dla rozpatrywanej części
D1, D2, D3, D4, D5 – doświadczenie poszczególnych osób wskazanych w ramach zadań 1-5 w części 2.
Jeżeli w ramach któregoś z zadań w danej części Wykonawca wskaże więcej niż wymagana liczba osób, wówczas sumuje się doświadczenia wszystkich wskazanych osób i dzieli przez ilość tych osób (Zamawiający nie wybiera osób z większym doświadczeniem w ramach danego zadania!!!), np.:
dla części 2: D = (D1 + D21+D22 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D21, D22 – doświadczenie osób wskazanych w ramach zadania 2 części 2

UWAGA!! W przypadku nie wpisania doświadczenia osoby wyznaczonej do wykonywania przedmiotu zamówienia w ramach danej części Zamawiający uzna, że osoba nie posiada doświadczenia i przyznane zostanie wówczas Wykonawcy 0 pkt w ramach kryterium

Pozostałe informacje zostały szczegółowo przedstawione w Tabeli nr 3 w SWZ (Rozdział XV)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 4 – Prowadzenie warsztatów z robotyki i programowania oraz zajęć informatycznych
W ramach Części 4 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie warsztatów z robotyki i programowania
Zadanie 2. Prowadzenie zajęć informatycznych

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w
Rozdziale XV SWZ:

Kryteria
Kryterium 1: Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Uwaga!!! Cena oferty badanej (Cena oferty brutto) w ramach danej części stanowi sumę iloczynów planowanej liczby godzin zajęć edukacyjnych w ramach danego zadania oraz ceny jednostkowej za prowadzenie 1 godziny zajęć wskazanej w ofercie

Kryterium 2: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie
Wykonawca musi zapewnić osoby o kwalifikacjach opisanych w ramach poszczególnych części oraz poszczególnych zadań, omówionych w Rozdziale V pkt 2 ust. 4), wskazując doświadczenie tych osób.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:

brak doświadczenia (osoba posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
1 rok - Wykonawca otrzyma 5 pkt.
powyżej 1 roku do 2 lat włącznie - Wykonawca otrzyma 10 pkt.
powyżej 2 lat do 3 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
powyżej 3 lata - wykonawca otrzyma 40 pkt.

UWAGA!! W przypadku części, w których jest więcej niż 1 zadanie Zamawiający będzie sumował punkty przyznane za doświadczenie osób wskazanych w poszczególnych częściach, a następnie dzielił przez ilość osób
np. dla części 2: D = (D1 + D2 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D – doświadczenie dla rozpatrywanej części
D1, D2, D3, D4, D5 – doświadczenie poszczególnych osób wskazanych w ramach zadań 1-5 w części 2.
Jeżeli w ramach któregoś z zadań w danej części Wykonawca wskaże więcej niż wymagana liczba osób, wówczas sumuje się doświadczenia wszystkich wskazanych osób i dzieli przez ilość tych osób (Zamawiający nie wybiera osób z większym doświadczeniem w ramach danego zadania!!!), np.:
dla części 2: D = (D1 + D21+D22 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D21, D22 – doświadczenie osób wskazanych w ramach zadania 2 części 2

UWAGA!! W przypadku nie wpisania doświadczenia osoby wyznaczonej do wykonywania przedmiotu zamówienia w ramach danej części Zamawiający uzna, że osoba nie posiada doświadczenia i przyznane zostanie wówczas Wykonawcy 0 pkt w ramach kryterium

Pozostałe informacje zostały szczegółowo przedstawione w Tabeli nr 3 w SWZ (Rozdział XV)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 5 – Prowadzenie zajęć z języka angielskiego

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w
Rozdziale XV SWZ:

Kryteria
Kryterium 1: Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Uwaga!!! Cena oferty badanej (Cena oferty brutto) w ramach danej części stanowi sumę iloczynów planowanej liczby godzin zajęć edukacyjnych w ramach danego zadania oraz ceny jednostkowej za prowadzenie 1 godziny zajęć wskazanej w ofercie

Kryterium 2: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie
Wykonawca musi zapewnić osoby o kwalifikacjach opisanych w ramach poszczególnych części oraz poszczególnych zadań, omówionych w Rozdziale V pkt 2 ust. 4), wskazując doświadczenie tych osób.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:

brak doświadczenia (osoba posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
1 rok - Wykonawca otrzyma 5 pkt.
powyżej 1 roku do 2 lat włącznie - Wykonawca otrzyma 10 pkt.
powyżej 2 lat do 3 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
powyżej 3 lata - wykonawca otrzyma 40 pkt.

UWAGA!! W przypadku części, w których jest więcej niż 1 zadanie Zamawiający będzie sumował punkty przyznane za doświadczenie osób wskazanych w poszczególnych częściach, a następnie dzielił przez ilość osób
np. dla części 2: D = (D1 + D2 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D – doświadczenie dla rozpatrywanej części
D1, D2, D3, D4, D5 – doświadczenie poszczególnych osób wskazanych w ramach zadań 1-5 w części 2.
Jeżeli w ramach któregoś z zadań w danej części Wykonawca wskaże więcej niż wymagana liczba osób, wówczas sumuje się doświadczenia wszystkich wskazanych osób i dzieli przez ilość tych osób (Zamawiający nie wybiera osób z większym doświadczeniem w ramach danego zadania!!!), np.:
dla części 2: D = (D1 + D21+D22 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D21, D22 – doświadczenie osób wskazanych w ramach zadania 2 części 2

UWAGA!! W przypadku nie wpisania doświadczenia osoby wyznaczonej do wykonywania przedmiotu zamówienia w ramach danej części Zamawiający uzna, że osoba nie posiada doświadczenia i przyznane zostanie wówczas Wykonawcy 0 pkt w ramach kryterium

Pozostałe informacje zostały szczegółowo przedstawione w Tabeli nr 3 w SWZ (Rozdział XV)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 6 – Prowadzenie zajęć nauki śpiewu

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w
Rozdziale XV SWZ:

Kryteria
Kryterium 1: Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Uwaga!!! Cena oferty badanej (Cena oferty brutto) w ramach danej części stanowi sumę iloczynów planowanej liczby godzin zajęć edukacyjnych w ramach danego zadania oraz ceny jednostkowej za prowadzenie 1 godziny zajęć wskazanej w ofercie

Kryterium 2: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie
Wykonawca musi zapewnić osoby o kwalifikacjach opisanych w ramach poszczególnych części oraz poszczególnych zadań, omówionych w Rozdziale V pkt 2 ust. 4), wskazując doświadczenie tych osób.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:

brak doświadczenia (osoba posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
1 rok - Wykonawca otrzyma 5 pkt.
powyżej 1 roku do 2 lat włącznie - Wykonawca otrzyma 10 pkt.
powyżej 2 lat do 3 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
powyżej 3 lata - wykonawca otrzyma 40 pkt.

UWAGA!! W przypadku części, w których jest więcej niż 1 zadanie Zamawiający będzie sumował punkty przyznane za doświadczenie osób wskazanych w poszczególnych częściach, a następnie dzielił przez ilość osób
np. dla części 2: D = (D1 + D2 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D – doświadczenie dla rozpatrywanej części
D1, D2, D3, D4, D5 – doświadczenie poszczególnych osób wskazanych w ramach zadań 1-5 w części 2.
Jeżeli w ramach któregoś z zadań w danej części Wykonawca wskaże więcej niż wymagana liczba osób, wówczas sumuje się doświadczenia wszystkich wskazanych osób i dzieli przez ilość tych osób (Zamawiający nie wybiera osób z większym doświadczeniem w ramach danego zadania!!!), np.:
dla części 2: D = (D1 + D21+D22 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D21, D22 – doświadczenie osób wskazanych w ramach zadania 2 części 2

UWAGA!! W przypadku nie wpisania doświadczenia osoby wyznaczonej do wykonywania przedmiotu zamówienia w ramach danej części Zamawiający uzna, że osoba nie posiada doświadczenia i przyznane zostanie wówczas Wykonawcy 0 pkt w ramach kryterium

Pozostałe informacje zostały szczegółowo przedstawione w Tabeli nr 3 w SWZ (Rozdział XV)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 7 – Prowadzenie zajęć nauki gry na instrumentach muzycznych
W ramach Części 7 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie zajęć nauki gry na gitarze
Zadanie 2. Prowadzenie zajęć nauki gry na pianinie/keyboardzie

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w
Rozdziale XV SWZ:

Kryteria
Kryterium 1: Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Uwaga!!! Cena oferty badanej (Cena oferty brutto) w ramach danej części stanowi sumę iloczynów planowanej liczby godzin zajęć edukacyjnych w ramach danego zadania oraz ceny jednostkowej za prowadzenie 1 godziny zajęć wskazanej w ofercie

Kryterium 2: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie
Wykonawca musi zapewnić osoby o kwalifikacjach opisanych w ramach poszczególnych części oraz poszczególnych zadań, omówionych w Rozdziale V pkt 2 ust. 4), wskazując doświadczenie tych osób.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:

brak doświadczenia (osoba posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
1 rok - Wykonawca otrzyma 5 pkt.
powyżej 1 roku do 2 lat włącznie - Wykonawca otrzyma 10 pkt.
powyżej 2 lat do 3 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
powyżej 3 lata - wykonawca otrzyma 40 pkt.

UWAGA!! W przypadku części, w których jest więcej niż 1 zadanie Zamawiający będzie sumował punkty przyznane za doświadczenie osób wskazanych w poszczególnych częściach, a następnie dzielił przez ilość osób
np. dla części 2: D = (D1 + D2 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D – doświadczenie dla rozpatrywanej części
D1, D2, D3, D4, D5 – doświadczenie poszczególnych osób wskazanych w ramach zadań 1-5 w części 2.
Jeżeli w ramach któregoś z zadań w danej części Wykonawca wskaże więcej niż wymagana liczba osób, wówczas sumuje się doświadczenia wszystkich wskazanych osób i dzieli przez ilość tych osób (Zamawiający nie wybiera osób z większym doświadczeniem w ramach danego zadania!!!), np.:
dla części 2: D = (D1 + D21+D22 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D21, D22 – doświadczenie osób wskazanych w ramach zadania 2 części 2

UWAGA!! W przypadku nie wpisania doświadczenia osoby wyznaczonej do wykonywania przedmiotu zamówienia w ramach danej części Zamawiający uzna, że osoba nie posiada doświadczenia i przyznane zostanie wówczas Wykonawcy 0 pkt w ramach kryterium

Pozostałe informacje zostały szczegółowo przedstawione w Tabeli nr 3 w SWZ (Rozdział XV)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 8 – Prowadzenie zajęć sportowych
W ramach Części 8 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie zajęć z karate
Zadanie 2. Prowadzenie zajęć nauki tańca
Zadanie 3. Prowadzenie zajęć nauki gry w piłkę nożną

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w
Rozdziale XV SWZ:

Kryteria
Kryterium 1: Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Uwaga!!! Cena oferty badanej (Cena oferty brutto) w ramach danej części stanowi sumę iloczynów planowanej liczby godzin zajęć edukacyjnych w ramach danego zadania oraz ceny jednostkowej za prowadzenie 1 godziny zajęć wskazanej w ofercie

Kryterium 2: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie
Wykonawca musi zapewnić osoby o kwalifikacjach opisanych w ramach poszczególnych części oraz poszczególnych zadań, omówionych w Rozdziale V pkt 2 ust. 4), wskazując doświadczenie tych osób.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:

brak doświadczenia (osoba posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
1 rok - Wykonawca otrzyma 5 pkt.
powyżej 1 roku do 2 lat włącznie - Wykonawca otrzyma 10 pkt.
powyżej 2 lat do 3 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
powyżej 3 lata - wykonawca otrzyma 40 pkt.

UWAGA!! W przypadku części, w których jest więcej niż 1 zadanie Zamawiający będzie sumował punkty przyznane za doświadczenie osób wskazanych w poszczególnych częściach, a następnie dzielił przez ilość osób
np. dla części 2: D = (D1 + D2 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D – doświadczenie dla rozpatrywanej części
D1, D2, D3, D4, D5 – doświadczenie poszczególnych osób wskazanych w ramach zadań 1-5 w części 2.
Jeżeli w ramach któregoś z zadań w danej części Wykonawca wskaże więcej niż wymagana liczba osób, wówczas sumuje się doświadczenia wszystkich wskazanych osób i dzieli przez ilość tych osób (Zamawiający nie wybiera osób z większym doświadczeniem w ramach danego zadania!!!), np.:
dla części 2: D = (D1 + D21+D22 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D21, D22 – doświadczenie osób wskazanych w ramach zadania 2 części 2

UWAGA!! W przypadku nie wpisania doświadczenia osoby wyznaczonej do wykonywania przedmiotu zamówienia w ramach danej części Zamawiający uzna, że osoba nie posiada doświadczenia i przyznane zostanie wówczas Wykonawcy 0 pkt w ramach kryterium

Pozostałe informacje zostały szczegółowo przedstawione w Tabeli nr 3 w SWZ (Rozdział XV)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 9 – Prowadzenie zajęć z przedmiotów ścisłych
W ramach Części 9 prowadzone będą następujące rodzaje zadań:
Zadanie 1. Prowadzenie zajęć z matematyki
Zadanie 2. Prowadzenie warsztatów chemiczno-fizycznych
Zadanie 3. Prowadzenie zajęć szachowych
Zadanie 4. Prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowe

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w
Rozdziale XV SWZ:

Kryteria
Kryterium 1: Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Uwaga!!! Cena oferty badanej (Cena oferty brutto) w ramach danej części stanowi sumę iloczynów planowanej liczby godzin zajęć edukacyjnych w ramach danego zadania oraz ceny jednostkowej za prowadzenie 1 godziny zajęć wskazanej w ofercie

Kryterium 2: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie
Wykonawca musi zapewnić osoby o kwalifikacjach opisanych w ramach poszczególnych części oraz poszczególnych zadań, omówionych w Rozdziale V pkt 2 ust. 4), wskazując doświadczenie tych osób.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:

brak doświadczenia (osoba posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
1 rok - Wykonawca otrzyma 5 pkt.
powyżej 1 roku do 2 lat włącznie - Wykonawca otrzyma 10 pkt.
powyżej 2 lat do 3 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
powyżej 3 lata - wykonawca otrzyma 40 pkt.

UWAGA!! W przypadku części, w których jest więcej niż 1 zadanie Zamawiający będzie sumował punkty przyznane za doświadczenie osób wskazanych w poszczególnych częściach, a następnie dzielił przez ilość osób
np. dla części 2: D = (D1 + D2 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D – doświadczenie dla rozpatrywanej części
D1, D2, D3, D4, D5 – doświadczenie poszczególnych osób wskazanych w ramach zadań 1-5 w części 2.
Jeżeli w ramach któregoś z zadań w danej części Wykonawca wskaże więcej niż wymagana liczba osób, wówczas sumuje się doświadczenia wszystkich wskazanych osób i dzieli przez ilość tych osób (Zamawiający nie wybiera osób z większym doświadczeniem w ramach danego zadania!!!), np.:
dla części 2: D = (D1 + D21+D22 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D21, D22 – doświadczenie osób wskazanych w ramach zadania 2 części 2

UWAGA!! W przypadku nie wpisania doświadczenia osoby wyznaczonej do wykonywania przedmiotu zamówienia w ramach danej części Zamawiający uzna, że osoba nie posiada doświadczenia i przyznane zostanie wówczas Wykonawcy 0 pkt w ramach kryterium

Pozostałe informacje zostały szczegółowo przedstawione w Tabeli nr 3 w SWZ (Rozdział XV)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest świadczenie usług edukacyjnych w 5 świetlicach środowiskowych w okresie 2024-2025 realizowanych w ramach projektu: „Wsparcie działalności istniejących placówek wsparcia dziennego z terenu gminy Morawica oraz utworzenia nowej świetlicy środowiskowej w miejscowości Zaborze.” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Projekt współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części.
Część 10 – Prowadzenie warsztatów z modelarstwa/majsterkowania

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części określa załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert znajduje się w
Rozdziale XV SWZ:

Kryteria
Kryterium 1: Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Uwaga!!! Cena oferty badanej (Cena oferty brutto) w ramach danej części stanowi sumę iloczynów planowanej liczby godzin zajęć edukacyjnych w ramach danego zadania oraz ceny jednostkowej za prowadzenie 1 godziny zajęć wskazanej w ofercie

Kryterium 2: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie
Wykonawca musi zapewnić osoby o kwalifikacjach opisanych w ramach poszczególnych części oraz poszczególnych zadań, omówionych w Rozdziale V pkt 2 ust. 4), wskazując doświadczenie tych osób.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:

brak doświadczenia (osoba posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć) - Wykonawca otrzyma 0 pkt.
1 rok - Wykonawca otrzyma 5 pkt.
powyżej 1 roku do 2 lat włącznie - Wykonawca otrzyma 10 pkt.
powyżej 2 lat do 3 lat włącznie - wykonawca otrzyma 20 pkt.
powyżej 3 lata - wykonawca otrzyma 40 pkt.

UWAGA!! W przypadku części, w których jest więcej niż 1 zadanie Zamawiający będzie sumował punkty przyznane za doświadczenie osób wskazanych w poszczególnych częściach, a następnie dzielił przez ilość osób
np. dla części 2: D = (D1 + D2 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D – doświadczenie dla rozpatrywanej części
D1, D2, D3, D4, D5 – doświadczenie poszczególnych osób wskazanych w ramach zadań 1-5 w części 2.
Jeżeli w ramach któregoś z zadań w danej części Wykonawca wskaże więcej niż wymagana liczba osób, wówczas sumuje się doświadczenia wszystkich wskazanych osób i dzieli przez ilość tych osób (Zamawiający nie wybiera osób z większym doświadczeniem w ramach danego zadania!!!), np.:
dla części 2: D = (D1 + D21+D22 + D3 + D4 + D5)/ 5, gdzie:
D21, D22 – doświadczenie osób wskazanych w ramach zadania 2 części 2

UWAGA!! W przypadku nie wpisania doświadczenia osoby wyznaczonej do wykonywania przedmiotu zamówienia w ramach danej części Zamawiający uzna, że osoba nie posiada doświadczenia i przyznane zostanie wówczas Wykonawcy 0 pkt w ramach kryterium

Pozostałe informacje zostały szczegółowo przedstawione w Tabeli nr 3 w SWZ (Rozdział XV)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wykonujących zamówienie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu opisane zostały w Rozdziale V SWZ. Poniżej najważniejsze pkt.:
oświadczeniem dotyczącym:
a) spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ,
b) nie podleganiu wykluczeniu– załącznik nr 5 do SWZ,

2. Warunki udziału w postępowaniu, spełnia Wykonawca który:
1) Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w zakresie :
a) posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej,
b) dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej,
c) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał zdolność techniczną lub zawodową do realizacji przedmiotu zamówienia przez co rozumie się dysponowanie wykwalifikowanym personelem w minimalnej liczbie osób jak w Tabeli 2
3) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć wykaz osób (załącznik nr 9 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zgodnie z Wymaganiami określonymi w Tabeli nr 2 w SWZ (Rozdział V SWZ)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, składa podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia:

Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ
UWAGA!!! Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe wskazanej przez Wykonawcę osoby.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ oraz w Załączniku nr 3 - Istotne postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w rozdziale XII SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.