eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedźno › Nowoczesne remizy - centrami kulturalnymi wsi



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowoczesne remizy - centrami kulturalnymi wsi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedźno

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miedźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułańska

1.5.2.) Miejscowość: Miedźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miedzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.miedzno.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.miedzno.akcessnet.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nowoczesne remizy - centrami kulturalnymi wsi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbc85d36-c7ab-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004486/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Nowoczesne remizy - centrami kulturalnymi wsi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV. dla działania: 4.3. dla poddziałania: 4.3.2. projekt Termomodernizacja budynków remiz strażackich w Borowej oraz we Władysławowie wraz z wymianą źródła ciepła

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141914/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.2.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia pn. „Nowoczesne remizy - centrami kulturalnymi wsi - OSP w Borowej”:
1. Przedmiotem Części nr 1 zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Nowoczesne remizy - centrami kulturalnymi wsi - OSP w Borowej ” obejmującego w szczególności wykonanie robót budowlanych dot. budynku remizy OSP w Borowej, zagospodarowanie terenu wraz z dostawą wyposażenia opisanego w dokumentach zamówienia, z przeznaczeniem na nowe centrum kultury i integracji społecznej na terenach wiejskich oraz uzyskanie kompletu dokumentów niezbędnych do użytkowanie/eksploatacji obiektu i urządzeń w tym pozwolenia na użytkowanie obiektu.
2. Przedmiot Części nr 1 zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, projektem budowlano-wykonawczym obejmującym branże: architektura, konstrukcyjną, elektryczną, sanitarną, zagospodarowanie terenu, projektem wykonawczym branża drogowa - nawierzchnie, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, opisami, warunkami technicznymi/uzgodnieniami wchodzącymi w skład dokumentacji projektowej, obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zestawieniem wraz z opisem wyposażenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu Części nr 1 zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 10a,
2) Projekt budowlano-wykonawczy obejmujący branże: architektura, konstrukcyjną, elektryczną, sanitarną, zagospodarowanie terenu – stanowiący dodatek nr 11,
3) Projekt wykonawczy branża drogowa - nawierzchnie – stanowiący dodatek nr 12,
4) Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót branża budowlana– stanowiąca dodatek nr 13,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża elektryczna – stanowiąca dodatek nr 14,
6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża sanitarna – stanowiąca dodatek nr 15,
7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża drogowa – stanowiąca dodatek nr 16,
8) decyzja o pozwoleniu na budowę – stanowiąca dodatek nr 21,
9) zestawienie wraz z opisem wyposażenia – stanowiące dodatek nr 22.
4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) , funkcję jedynie informacyjną pełnią:
1) Przedmiar robót branża budowlana - stanowiący dodatek nr 17,
2)Przedmiar robót branża elektryczna- stanowiący dodatek nr 18,
3)Przedmiar robót branża sanitarna - stanowiący dodatek nr 19,
4)Przedmiar robót – branża drogowa -nawierzchnie - stanowiący dodatek nr 20.
5. Zadanie jest współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania: 4.3.2. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – RIT, projekt
Termomodernizacja budynków remiz strażackich w Borowej oraz we Władysławowie wraz z wymianą źródła ciepła. Ze względu na powyższe Zamawiający udostępnia także dokumentację projektową, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót, dotyczące termomodernizacji budynku oraz audyt – stanowiące dodatki nr 35-42 do SWZ, jednakże dokumentacja ta dotyczy obiektu sprzed przebudowy, dlatego pełni ona jedynie rolę informacyjną i pomocniczą do sporządzenia przez Wykonawcę suplementu do harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego zawierającego podział kosztów na koszty kwalifikowane z Programu Polski Ład, z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego oraz koszty niekwalifikowane, a także sporządzenia Świadectwa Charakterystyki Energetycznej budynku oraz audytu energetycznego wykonanego w oparciu o wykonane roboty i dokumentację powykonawczą uwzględniającego wskaźniki wynikające z projektu Termomodernizacja budynków remiz strażackich w Borowej oraz we Władysławowie wraz z wymianą źródła ciepła w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego.
6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych lub w opisach, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych lub w opisach, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Dokumentacją projektową lub Specyfikacjami technicznymi lub w opisach funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
7. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektach budowlano-wykonawczych, projekcie wykonawczym, opisach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i wzorze/projekcie umowy.
8. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy- szczegóły w SWZ i dodatkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

34514700-0 - Platformy ruchome

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 3985620,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia pn. „ Nowoczesne remizy - centrami kulturalnymi wsi - OSP we Władysławowie”:
1. Przedmiotem Części nr 2 zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Nowoczesne remizy - centrami kulturalnymi wsi - OSP we Władysławowie ” obejmującego w szczególności wykonanie robót budowlanych dot. budynku remizy OSP we Władysławowie, zagospodarowanie terenu wraz z dostawą wyposażenia opisanego w dokumentach zamówienia, z przeznaczeniem na nowe centrum kultury i integracji społecznej na terenach wiejskich oraz uzyskanie kompletu dokumentów niezbędnych do użytkowanie/eksploatacji obiektu i urządzeń w tym pozwolenia na użytkowanie obiektu.
2. Przedmiot Części nr 2 zamówienia należy wykonać zgodnie z umową, projektem budowlano-wykonawczym obejmującym branże: architektura, konstrukcyjną, elektryczną, sanitarną, zagospodarowanie terenu, projektem wykonawczym branża drogowa -nawierzchnie, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, opisami, warunkami technicznymi/uzgodnieniami wchodzącymi w skład dokumentacji projektowej, obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zestawieniem wraz z opisem wyposażenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu Części nr 2 zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 10b,
2) Projekt budowlano-wykonawczy obejmujący branże: architektura, konstrukcyjną, elektryczną, sanitarną, zagospodarowanie terenu – stanowiący dodatek nr 23,
3) Projekt wykonawczy branża drogowa -nawierzchnie – stanowiący dodatek nr 24,
4) Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót branża budowlana– stanowiąca dodatek nr 25,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża elektryczna – stanowiąca dodatek nr 26,
6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża sanitarna – stanowiąca dodatek nr 27,
7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża drogowa – stanowiąca dodatek nr 28,
8) decyzja o pozwoleniu na budowę – stanowiąca dodatek nr 33,
9) zestawienie wraz z opisem wyposażenia – stanowiące dodatek nr 34.
4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) , funkcję jedynie informacyjną pełnią:
1) Przedmiar robót branża budowlana - stanowiący dodatek nr 29,
2) Przedmiar robót branża elektryczna- stanowiący dodatek nr 30,
3) Przedmiar robót branża sanitara - stanowiący dodatek nr 31,
4) Przedmiar robót – branża drogowa -nawierzchnie - stanowiący dodatek nr 32.
5. Zadanie jest współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania: 4.3.2. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – RIT, projekt
Termomodernizacja budynków remiz strażackich w Borowej oraz we Władysławowie wraz z wymianą źródła ciepła. Ze względu na powyższe Zamawiający udostępnia także dokumentację projektową, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót, dotyczące termomodernizacji budynku oraz audyt – stanowiące dodatki nr 43-50 do SWZ, jednakże dokumentacja ta dotyczy obiektu sprzed przebudowy, dlatego pełni ona jedynie rolę informacyjną i pomocniczą do sporządzenia przez Wykonawcę suplementu do harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego zawierającego podział kosztów na koszty kwalifikowane z Programu Polski Ład, z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego oraz koszty niekwalifikowane, a także sporządzenia Świadectwa Charakterystyki Energetycznej budynku oraz audytu energetycznego wykonanego w oparciu o wykonane roboty i dokumentację powykonawczą uwzględniającego wskaźniki wynikające z projektu Termomodernizacja budynków remiz strażackich w Borowej oraz we Władysławowie wraz z wymianą źródła ciepła w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego.

6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych lub w opisach, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych lub w opisach, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Dokumentacją projektową lub Specyfikacjami technicznymi lub w opisach funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.

7. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Projektach budowlano-wykonawczych, projekcie wykonawczym, opisach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i wzorze/projekcie umowy.

8. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy- szczegóły w SWZ i dodatkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2804400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4112678,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4243500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4112678,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Romex Budownictwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365001465

7.3.3) Ulica: Główna 12B

7.3.4) Miejscowość: Zrębice Pierwsze

7.3.5) Kod pocztowy: 42-256

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres:
część sanitarna – Aneta Zatoń Firma Wielobranżowa " MAX - MONTER " ul. Piastowska 21, Przymiłowice 42-256 Olsztyn, część elektryczna – ELEKTRYK Ząbkowscy s.c. Grzegorz Ząbkowski, Michał Ząbkowski Natolin 34, 42-165 Lipie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4112678,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2804400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3550108,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2804400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH "MALINA" MARCIN MALINA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368932520

7.3.3) Ulica: Piwna 21

7.3.4) Miejscowość: Zawady

7.3.5) Kod pocztowy: 42-110

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2804400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

wartość szacunkowa poszczególnych części zamówienia uwzględnia wartość
przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy (50 % wartości zamówienia podstawowego dot. danej części zamówienia).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.