Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216276/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381945610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabianki 87B
1.5.2.) Miejscowość: Fabianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkfabianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkfabianki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24284985-d176-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24284985-d176-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212822/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216276
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W zakres zamówienia będzie wchodziła sukcesywna dostawa materiałów instalacyjnych: wodociągowy i kanalizacyjnych
2. Dostawca zapewnia dostawę materiałów na żądanie zamawiającego we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie gminy Fabianki w terminie do 48 godzin od terminu złożenia zamówienia.
3. Dostawca zapewni możliwość osobistego odbioru materiału przez upoważnionego pracownika Zamawiającego – całodobowo , każdego dnia w roku – w czasie nie dłuższym niż 2 godz. od telefonicznej informacji o zapotrzebowaniu na dany materiał.
4. Magazyn/ sklep dostawcy powinien być zlokalizowanie w odległości nie dłuższej niż 15 km od siedziby Zamawiającego Odległość będzie mierzona drogami, jakie muszą pokonać samochody – należy wziąć pod uwagę ograniczenia tonażowe.
5. Wskazane w opisie szacunkowe ilości podano dla porównania ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb. Na materiały nie wyszczególnione w specyfikacji Dostawca udzieli stałego rabatu.
6. zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania całej ilości materiału wyszczególnionego w zestawieniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163000-0 - Rury i osprzęt
42131000-6 - Krany, kurki i zawory
42131160-5 - Hydranty
44131000-7 - Komory ściekowe
44163130-0 - Ściekowe przewody rurowe
44425000-5 - Pierścienie, uszczelki, opaski, uszczelnienia przyklejane i cementowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293778,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293778,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293778,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMOMAT s. j. Szatkowski Ryniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910145234
7.3.3) Ulica: Komunalna 8
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ATMOMAT" SZATKOWSKI, RYNIEC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ATMOMAT" SZATKOWSKI, RYNIEC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293778,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Józefin gmina Poświętne
- Dostawa materiałów hydraulicznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-10
- Dostawa rur i kształtek rurowych, w tym: Część I - IV dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
- Modernizacja ul. Na Chochół w m. Garliczka w zakresie odwodnienia i nawierzchni asfaltowej
- Dostawa mat. bud. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, część 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
więcej: Krany, kurki i zawory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.