eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Piska › Sukcesywna dostawa ekomiału na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Białej Piskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa ekomiału na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Białej Piskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkól nr 1 w Białej Piskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 16

1.5.2.) Miejscowość: Biała Piska

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874259160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsnr1bialapiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsnr1bialapiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzeaspisz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa ekomiału na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Białej Piskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20f0a24a-1d21-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00190513/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa ekomiału na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 w Białej Piskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192131/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSBP.226.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ekomiału do kotłowni przy ul. Sikorskiego 21B w Białej Piskiej, spełniającego wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1890), w ilościach określonych w Załączniku Nr 2a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 105600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ekomiału do kotłowni przy ul. Sikorskiego 16 w Białej Piskiej, spełniającego wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1890), w ilościach określonych w Załączniku Nr 2b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły trzy oferty. 6 października 2021 r. Zamawiający wybrał do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez firmę „WĘGLOPASZ” Sp. z o.o., ul. Piątkowska 149/6, 60- 648 Poznań. Wybrany Wykonawca 21 października 2021 r. odstąpił od podpisania umów na realizację ww. zamówienia. W związku z powyższym na podstawie art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, po dokonaniu ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, wybrał 21 października 2021 r. najkorzystniejszą ofertę, tj. ofertę złożoną przez firmę P.H.U. Kazimierz Florczyk, ul. Targowa 2, 18- 500 Kolno. Ww. Wykonawca 3 listopada 2021 r. również odstąpił od podpisania umów na realizację ww. zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7 i w związku z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie, gdyż Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający informuje, że w celu kontynuacji postępowania i wyboru oferty zwrócił się 3 listopada 2021 r. do Przedsiębiorstwa Transportowo- Sprzętowego Budownictwa „TRANSBUD EŁK” Sp. z o.o., ul. Łukasiewicza 1, 19- 300 Ełk, jako ostatniego Wykonawcy pozostającego w postępowaniu, o wyrażenie zgody na wybór jego oferty do realizacji ww. zamówienia po upływie terminu związania ofertą. W wyznaczonym terminie, tj. do 8 listopada 2021 r. do godz. 1000 Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na powyższe.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142606,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166979,14 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły trzy oferty. 6 października 2021 r. Zamawiający wybrał do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez firmę „WĘGLOPASZ” Sp. z o.o., ul. Piątkowska 149/6, 60- 648 Poznań. Wybrany Wykonawca 21 października 2021 r. odstąpił od podpisania umów na realizację ww. zamówienia. W związku z powyższym na podstawie art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, po dokonaniu ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, wybrał 21 października 2021 r. najkorzystniejszą ofertę, tj. ofertę złożoną przez firmę P.H.U. Kazimierz Florczyk, ul. Targowa 2, 18- 500 Kolno. Ww. Wykonawca 3 listopada 2021 r. również odstąpił od podpisania umów na realizację ww. zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 7 i w związku z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie, gdyż Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający informuje, że w celu kontynuacji postępowania i wyboru oferty zwrócił się 3 listopada 2021 r. do Przedsiębiorstwa Transportowo- Sprzętowego Budownictwa „TRANSBUD EŁK” Sp. z o.o., ul. Łukasiewicza 1, 19- 300 Ełk, jako ostatniego Wykonawcy pozostającego w postępowaniu, o wyrażenie zgody na wybór jego oferty do realizacji ww. zamówienia po upływie terminu związania ofertą. W wyznaczonym terminie, tj. do 8 listopada 2021 r. do godz. 1000 Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na powyższe.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64821,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75899,61 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.