eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeźnica › "Budowa budynku żłobka wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Paszkówka na działce nr 123/4"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku żłobka wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Paszkówka na działce nr 123/4”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeźnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 109

1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-114

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a3d3c98-bb82-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa budynku żłobka wraz z infrastrukturą techniczną i wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Paszkówka na działce nr 123/4”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a3d3c98-bb82-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041914/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i funkcjonowanie placówki opiekuńczo-wychowawczej w m. Paszkówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070621

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa budynku żłobka z funkcją trzech oddziałów, z instalacjami wewnątrz budynku: gazu, wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej, wentylacji mechanicznej wraz z wyposażeniem wnętrza budynku w niezbędny sprzęt (według szczegółowego wykazu znajdującego się w załączniku nr 1 – opisie przedmiotu zamówienia).
Budynek żłobka to obiekt w dużej mierze parterowy, poza fragmentem części północno – wschodniej, gdzie na skutek dużych różnic w poziomie przylegającego terenu, została zaprojektowana piwnica. Obiekt posiada dach wielospadowy o niskim kącie nachylenia połaci dachowym. Wytworzony zostaje rodzaj wnęki w budynku wraz z tarasem, z którego mogą korzystać podopieczni z wszystkich trzech sal zabaw, który jest dodatkowo osłonięty od warunków atmosferycznych i nadmiernego oświetlenia słonecznego.
Budynek posiada główne wejście od strony parkingu. W strefie wejścia znajduje się szatnia i pomieszczenie przeznaczone na wózki. Ta część budynku będzie rodzajem strefy dostępnej dla opiekunów, dalsza część zostanie oddzielona drzwiami i systemem przywołania. Część administracyjna obiektu będzie się znajdować bezpośrednio przy szatni. Korytarze wewnętrzne będą prowadziły do trzech sal zabaw dla dzieci, które posiadają wyłącznie na swój użytek zespoły sanitarne. Zespół pomieszczeń rozdzielni cateringowej, będzie posiadał oddzielne wejście z zewnątrz budynku, podobnie jak pomieszczenie techniczne. Przy kuchni zostanie zorganizowane miejsce dla jadalni. Żłobek będzie posiadał trzy sale zabaw.
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OBIEKTU BUDOWLANEGO
1. powierzchnia zabudowy budynku* 576.31m2
2. powierzchnia użytkowa budynku* 470.89m2
3. powierzchnia wszystkich pomieszczeń budynku* 504.92m2
4. powierzchnia całkowita budynku* 602.31m2
5. kubatura budynku* 3 092.00m3
6. wysokość budynku 8.42m
7. długość budynku 37.64m
8. szerokość budynku 21.74m
9. ilość kondygnacji budynku 2

W zakresie zagospodarowania terenu zostaną wykonane:
- miejsca postojowe wraz z utwardzonym dojazdem, zlokalizowane przed projektowanym budynkiem i drogi pożarowej wokół obecnego budynku,
- miejsca do gromadzenia odpadków stałych, zlokalizowanego na podwyższonym miejscu w strefie parkingu.
- bezodpływowy zbiornika wstępny o pojemności 4m2 na ścieki sanitarne z przyłączem do studzienki sieci kanalizacyjnej.
- Obok budynku żłobka, od strony południowo – wschodniej, zaplanowano budowa ogrodzonego placu zabaw, w tym: montaż sprężynowca "kucyk", zestawu zabawowego metalowego, karuzeli z siedziskami na platformie stalowej z dwoma wejściami i stolikiem, huśtawki wagowej "ważka" dla dwóch użytkowników, tablicy informacyjnej z regulamin, kosza ulicznego na śmieci, dwóch ławek z oparciem, oraz skrzyni na sól, piasek.( szczegóły w załączniku nr 1 – opisie przedmiotu zamówienia).

*W związku z budową żłobka przebudową istniejącej drogi wraz parkingiem przy ośrodku zdrowia istnieje konieczność zapewnienia bezpiecznego dojścia i dojazdu do budynku ośrodka jak i zapewnienia bezpieczeństwa pożarowego na czas budowy.
Wszelkie prace prowadzone na budowie w godzinach pracy ośrodka zdrowia nie mogą powodować hałasu uniemożliwiającego prowadzenie działalności ośrodka z zachowaniem bezpieczeństwa osób przychodzących do ośrodka zdrowia.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania po zakończeniu prac:
1) inwentaryzacji powykonawczej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami;
2) sporządzenia instrukcji postępowania na wypadek pożaru i instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu,
3) oznakowania budynku, drogi ewakuacyjnej p.poż.;
4) wyposażenia obiektu w gaśnice;
5) dostarczenia protokołów wydajności hydrantów wew. i zew. oraz z przejść pożarowych przez strefy pożarowe dla instalacji wew.;
6) dostarczenia wrysowanych kolorem czerwonym ewentualnych zmian projektowych (nieistotnych w rozumieniu ustawy PB) podpisanych przez projektantów branżowych na kopiach rysunków opieczętowanych przez Starostwo Powiatowe w 2 egz.;
7) dostarczenia badań wody dla obiektu po zakończeniu prac przez akredytowane laboratorium;
8) dostarczenia opinii kominiarskiej dla przewodów wentylacyjnych i spalinowych;
9) protokołu z próby szczelności gazu;
10) protokołu sprawdzenia aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej;
11) wykonania pomiarów wydajności wentylacji mechanicznej;
12) protokołu ze sprawdzenia oddymiania/ napowietrzania klatek schodowych;
13) protokołu ze sprawdzenia dźwiękowego systemu ostrzegawczego;
14) protokołu dopuszczenia urządzeń przez UDT;
15) podłączenia grzejników;
16) prób szczelności instalacji c.o., c.t., wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji na „zimno” i na „gorąco”;
17) oznakowania pożarniczymi tablicami informacyjnymi wg zasad określonych w rozporządzeniu MSWiA;
18) dostarczenia protokołów z badań elektrycznych (rezystancja, oświetlenie ewakuacyjne, instalacja odgromowa, głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu);
19) dostarczenia dokumentacji powykonawczej w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej;
20) dostarczenia pozostałych dokumentów zgodnie z art. 57 PB.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres robót zawarty jest w niniejszej SWZ, dokumentacji projektowej (budowlanej, wykonawczej), przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ.

Zadanie należy realizować zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę na nr 704/2023 z dnia 15.12.2024 r. dokumentacją projektową - wraz z zawartymi w niej uzgodnieniami, opiniami i decyzjami.

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi min. 36 miesięcy. Zamawiający informuje, że termin gwarancji stanowi także kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45232460-4 - Roboty sanitarne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4866124,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5487117,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4866124,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "MIKULEC" Andrzej Mikulec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341518138

7.3.3) Ulica: Biała Niżna 504

7.3.4) Miejscowość: Grybów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-330

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4866124,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.