eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przebudowa i termomodernizacja budynku administracyjnego i stacji kontroli pojazdów w Zabrzu, przy ul. Roosevelta 123, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w formule "zaprojektuj i wybuduj".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i termomodernizacja budynku administracyjnego i stacji kontroli pojazdów w Zabrzu, przy ul. Roosevelta 123, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270151110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 52

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-024

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wpr.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wprkatowice.ezamawiajacy.pl/app/WPRKAT/dashboard

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i termomodernizacja budynku administracyjnego i stacji kontroli pojazdów w Zabrzu, przy ul. Roosevelta 123, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3e366fd-c676-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050533/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Termomodernizacja i remont budynku administracji, adaptacja pomieszczeń części budynku na stacjonowanie zespołu PRM. Termomodernizacja i remont stacji kontroli pojazdów w Zabrzu ul. Roosevelta 123

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097972

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPR/TZ/252/ZP/06/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Przebudowa i termomodernizacja budynku administracyjnego i stacji kontroli pojazdów w Zabrzu, przy ul. Roosevelta 123, na terenach działek 2963/129 i 2964/129, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiot umowy zostanie zrealizowany w podziale na następujące fazy:
1) Faza nr 1: wykonanie Dokumentacji projektowej, której zakres szczegółowo opisuje PFU wraz z załącznikami stanowiącymi jego integralną część, a w szczególności wykonanie:
a) Projekt koncepcyjny,
b) Projekt budowlany,
c) Projekty wykonawcze dla poszczególnych branż,
d) kosztorys budowlany szczegółowy oraz przedmiar obejmujący zakres robót budowlanych,
e) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej „STWiORB”),
f) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
g) dokonanie wszelkich wymaganych zgłoszeń, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami prawa, związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
h) wykonanie wszelkich innych opracowań i projektów wymaganych przepisami prawa lub przez Zamawiającego dla realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności planu BIOZ.
Dokumentacja projektowa powinna określać szczegółowo parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn, urządzeń i wyposażenia.
2) Faza nr 2: wykonanie robót budowlanych zgodnie z PFU, wykonaną przez Wykonawcę w Fazie nr 1 powyżej i zaakceptowaną przez Zamawiającego kompletną dokumentacją projektową oraz uzyskanym pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami prawa, ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy materiały, wyposażenie. konstrukcje i urządzenia niezbędne do realizacji inwestycji oraz wykona wszelkie towarzyszące prace niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem możliwości dostaw inwestorskich, na warunkach ustalonych zgodnie przez Strony Umowy.
Wszelkie obowiązki wynikające z wykonania Fazy 2 przedmiotu umowy mieszczą się w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanym w § 15 niniejszej Umowy.
3) Faza nr 3: dokonanie odbioru robót budowlanych zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę oraz dostarczenie Zamawiającemu wszystkich decyzji z mim zapisanych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) – załącznik nr 1a do SWZ,
b) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3750774,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4878180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3750774,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Budowlane Mazur Sp. z o.o. Sp.k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Budowlana Mazur Sławomir Mazur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381818797

7.3.3) Ulica: Złote Łany 21a

7.3.4) Miejscowość: Jankowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-215

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dokumentacja projektowa, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zagospodarowanie terenu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3750774,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.