eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › 20.Przystosowanie łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Kożuchowie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
20.Przystosowanie łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Kożuchowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowosolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

20.Przystosowanie łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Kożuchowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33435d4e-f780-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017449/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przystosowanie łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Kózuchowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229335/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.272.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)
45000000 – 7 Roboty budowlane
45330000 – 9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne
45310000 – 3 Roboty instalacyjne elektryczne
1. Przedmiot zamówienia jest przystosowanie łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Kożuchowie ul. Szprotawska 19.
2. Roboty budowlane są dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia, zakres i sposób wykonania robót budowlanych precyzują dokumenty, stanowiące załączniki do SWZ tj. :
a) Projekt budowlany,
b) Ekspertyza techniczna
c) przedmiar robót;
d) projekt umowy.
Uwaga:
Ww. dokumenty są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i inne czynności ujęte odpowiednio w projekcie technicznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i/lub w przedmiarach robót, i/lub w umowie, winny być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.
4. Pozostałe informacje :
1) Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym. W związku z powyższym roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający funkcjonowanie obiektu, poprzez ograniczenia do minimum uciążliwości wynikających z prowadzonych prac w miejscu realizacji przedmiotu robót. Zamawiający wymaga bieżącego utrzymywania obiektu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci na koszt Wykonawcy, powstałych w następstwie realizacji zadania , przestrzegając obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności obowiązujących przepisów ustawy o odpadach; Wykonawca zobowiązuje się w taki sposób realizować niniejsze zamówienie, aby ani użytkownik obiektu, ani żadna osoba trzecia nie doznali szkody pozostającej w związku z wykonywaniem robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia terenu budowy od części użytkowanego budynku trwałymi przegrodami p.poż. Wykonawca zobowiązuje się do uzgadniania z przedstawicielem wskazanymi w umowie wykonywania prac budowlanych mających istotny wpływ na funkcjonowanie obiektu budowlanego, np. w zakresie odłączenia zasilania w energię elektryczną, wodę, gaz i inne media oraz w przypadku prowadzenia prac hałaśliwych oraz usunięcia wszelkich wad i usterek dotyczących materiałów i prac budowlanych stwierdzonych przez zamawiającego.
2) Przedmiot zamówienia wykonany zostanie z materiałów zakupionych przez Wykonawcę. Wszystkie zastosowane materiały muszą spełnić wymogi wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), zwanego dalej Prawem Budowlanym.
3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tablicy informacyjnej zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz tablicy zawierającej napis "Inwestycja dofinansowana ze środków PFRON będących w dyspozycji Samorządu Województwa Lubuskiego - Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Zielonej Górze"

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245706,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245706,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245706,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Murarski s.c. Jan Muńko, Muńko Marek, Nowe Kramsko ul. Nowa 20, 66-110 Babimost

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Murarski s.c. Jan Muńko, Muńko Marek, Nowe Kramsko ul. Nowa 20, 66-110 Babimost

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731022541

7.3.4) Miejscowość: Nowe kramsko, 66-110 Babimost

7.3.5) Kod pocztowy: 66-110

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245706,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.