eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielowieś › Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOWIEŚ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Wielowieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Wielowieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-187

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekologia@wielowies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9109164f-f6fb-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9109164f-f6fb-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036822/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+” 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278273

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWG.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 426458,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia (wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie sanitarne, zabawki oraz plac zabaw) dla żłobka.
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
- Dostawę i montaż wyposażenia, zabawek, wyposażenia sanitarnego oraz medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe oraz ilościowe zawiera załącznik nr 4 do SWZ dla części I zamówienia.
Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe oraz wykonanie zgodnie z obowiązującymi
normami jakości i bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty.
- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do żłobka w miejscowości Wielowieś.
- Zamawiający wymaga udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
- Termin realizacji do 42 dni od daty podpisania umowy.
- Akcesoria które wymagają montażu należy zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

34911100-7 - Wózki

39290000-1 - Wyposażenie różne

39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 222428,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: Zakup i montaż wyposażenia (wyposażenie kuchenne, wyposażenie RTV i multimedialne) dla żłobka.
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
- Dostawę sprzętu elektronicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe oraz ilościowe zawiera załącznik nr 4 do SWZ dla części II zamówienia.
- Wszystkie produkty i sprzęty muszą być fabrycznie nowe oraz wykonanie zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty.
- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do żłobka w miejscowości Wielowieś.
- Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
- Termin realizacji do 42 dni od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 110102,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia: Dostawa i montaż mebli do sal pobytu dzieci, sanitariatów oraz pomieszczeń biurowych dla żłobka
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:
- Dostawę i montaż mebli. Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe oraz wykonanie zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe oraz ilościowe zawiera załącznik nr 4 do SWZ dla części III zamówienia.
- Meble należy dostarczyć i zamontować w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
- Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do żłobka w miejscowości Wielowieś.
- Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
- Termin realizacji do 42 dni od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 93927,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie Art. 256 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamawiający podczas przygotowania na platformie e-zamówienia ogłoszenia o zamówieniu omyłkowo zaznaczył, że postępowanie będzie prowadzone na platformie, podczas gdy jest ono prowadzone na platformie SIDAS PZP gdzie zostały opublikowane dokumenty zamówienia. Platforma e-zamówienia w tym przypadku nie pozwala na zmianę ogłoszenia o zamówieniu w 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania i dlatego postępowanie zostało unieważnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie Art. 256 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamawiający podczas przygotowania na platformie e-zamówienia ogłoszenia o zamówieniu omyłkowo zaznaczył, że postępowanie będzie prowadzone na platformie, podczas gdy jest ono prowadzone na platformie SIDAS PZP gdzie zostały opublikowane dokumenty zamówienia. Platforma e-zamówienia w tym przypadku nie pozwala na zmianę ogłoszenia o zamówieniu w 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania i dlatego postępowanie zostało unieważnione.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie Art. 256 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamawiający podczas przygotowania na platformie e-zamówienia ogłoszenia o zamówieniu omyłkowo zaznaczył, że postępowanie będzie prowadzone na platformie, podczas gdy jest ono prowadzone na platformie SIDAS PZP gdzie zostały opublikowane dokumenty zamówienia. Platforma e-zamówienia w tym przypadku nie pozwala na zmianę ogłoszenia o zamówieniu w 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania i dlatego postępowanie zostało unieważnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.