Og³oszenie z dnia 2022-07-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00221363/01 - Og³oszenie z dnia 2022-06-23
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja niecek basenowych - kryta p³ywalnia Mewa
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski Zarz±d Us³ug Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/133861.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja niecek basenowych - kryta p³ywalnia Mewa2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d0e97377-f2dc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00281476
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017712/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.13 P³ywalnia „Mewa” – wymiana folii niecki, remont szatni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00221363/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.58.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
Wykonanie prac w zakresie modernizacji niecek basenowych - wykonanie pow³oki, folia basenowa wzmacniana siatk± polipropylenow± na terenie p³ywalni „MEWA” w Gliwicach.
Inwestycja swoim zakresem obejmowaæ bêdzie:
1. roboty demonta¿owe;
2. roboty monta¿owe;
3. wykonanie prób kontrolnych;
4. uprz±tniêcie placu budowy.
Roboty swoim zakresem obejmuj±:
- demonta¿ drabinek basenowych: 6 szt.
- demonta¿ os³on dysz wlotowych; 69 szt.
- demonta¿ os³on dysz wylotowych: 12 szt.
- demonta¿ os³on gejzery wodne: 2 szt.
- demonta¿ os³ony gejzer powietrzny: 1 szt.
- demonta¿ os³on uchwytów lin: 14 szt.
- usuniêcie istniej±cej folii basenowej
- przygotowanie niecek do foliowania ( uzupe³nienie ubytków, impregnacja itp.)
- dostawa i monta¿ folii basenowej typu Alkorplan 2000 ( lub równowa¿nej, o parametrach takich samych lub wy¿szych)
- monta¿ osprzêtu tj. drabinki os³ony
- utylizacja „starej folii”
- wykonania próby szczelno¶ci
Wszystkie prace zostan± wykonane zgodnie ze sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi przepisami, wed³ug instrukcji producenta oraz wytycznych inwestora.
Integraln± czê¶ci± niniejszej specyfikacji s±:
1. Opis inwestycji.
2. Za³±czniki graficzne.
3. STWiOR.
Uwaga: Wszystkie elementy sk³adowe dokumentacji stanowi± komplet. Przy sporz±dzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ nale¿y rozpatrywaæ ³±cznie.
Istotne warunki zamówienia.
1. Wszystkie elementy sk³adowe dokumentacji, tj. opis techniczny, czê¶æ rysunkowa, stanowi± komplet. Przy sporz±dzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji nale¿y rozpatrywaæ ³±cznie.
2. Do wykonania robót nale¿y stosowaæ materia³y posiadaj±ce aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub Aprobat± Techniczn±.
3. Oferent winien uj±æ w ofercie wszelkie koszty wynikaj±cych z organizacji robót i placu budowy, nadzorów bran¿owych, transportu, itp.
4. Elementy z demonta¿y nale¿y poddaæ utylizacji.
5. Odbiór koñcowy zostanie dokonany przez komisjê wyznaczon± przez Zamawiaj±cego. Komisja dokona oceny jako¶ci wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodno¶ci wykonania robót z wymaganiami.
6. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowi±zany do:
- prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadaj±cej odpowiednie uprawnienia budowlane,
- sta³ego utrzymania ³adu i porz±dku na terenie budowy,
- zagospodarowania odpadów powsta³ych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie,
- oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materia³ów niezbêdnych do wykonania prac,
- bie¿±cego wywozu gruzu i odpadów pochodz±cych z rozbiórek,
- oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami BHP,
- zg³aszania do odbioru robót zanikaj±cych i ulegaj±cych zakryciu oraz udzia³u w odbiorach czê¶ciowych i w odbiorze koñcowym.
6. Szczególne warunki wykonywania robót:
- w trakcie prowadzenia robót nale¿y w maksymalnym stopniu zabezpieczyæ strefê, w której nie bêd± prowadzone prace;
- sk³adowanie materia³ów i parkowanie samochodów mo¿e siê odbywaæ tylko w miejscach wyznaczonych przez Zamawiaj±cego;
- prace prowadziæ w okresie wyznaczonym przez kierownika obiektu przy zachowaniu ww. kolejno¶ci realizacji poszczególnych zadañ.
7. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowi±zany przedstawiæ nastêpuj±ce dokumenty:
- certyfikaty, atesty i deklaracje zgodno¶ci na zabudowane materia³y,
- protoko³y odbiorów czê¶ciowych,
- o¶wiadczenie kierownika budowy i wewnêtrzny dziennik budowy,
- dokumenty przekazania odpadów na wysypisko.
Rozwi±zania równowa¿ne:
Je¿eli Zamawiaj±cy w niniejszym SWZ wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym.
Zastosowane przez Wykonawcê rozwi±zania równowa¿ne musz± byæ co najmniej:
a) o tej samej wytrzyma³o¶ci i trwa³o¶ci, o tym samym poziomie estetyki;
b) o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej;
c) spe³niaæ te same funkcje, wymagania bezpieczeñstwa i jako¶ci;
d) posiadaæ stosowne dokumenty dopuszczaj±ce do u¿ytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci, itp.).
Zamawiaj±cy zaznacza, ¿e ewentualne wskazania na urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów, okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ urz±dzenia, aby spe³niaæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego, stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia i nie maj± na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Musi wykazaæ, ¿e zastosowane rozwi±zania równowa¿ne zapewniaj± osi±gniêcie oczekiwanej funkcjonalno¶ci technicznej przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z opisem, zestawieniem ilo¶ciowym. Ponadto Wykonawca sk³adaj±c ofertê równowa¿n± ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej, a zaoferowanie materia³ów równowa¿nych nie mo¿e prowadziæ do zmiany projektu.
W przypadku, gdy w SWZ znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów p³ywackich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45432111-5 - K³adzenie wyk³adzin elastycznych
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 198000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 198000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOPATOTERA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691644577
7.3.4) Miejscowo¶æ: Knurów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 198000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-07INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie modernizacji pokrycia dachowego budynku MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - z prawem opcji
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materia³ów budowlanych do SOI Opole
- Zakup wraz z dostaw± materia³u ro¶linnego (1)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Modernizacja parterowego ³±cznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w £odzi
- "Termomodernizacja budynku Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z monta¿em instalacji fotowoltaicznej" - Polski £ad edycja 8/2023
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zêbowice
- Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespo³u Szkó³ Ponadpodstawowych im. Jaros³awa Iwaszkiewicza w Twardogórze
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.