Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00204632/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00205199/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych – przeglądy elektryczne 5 letnie instalacji elektrycznej w budynkach internatowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.sz@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych – przeglądy elektryczne 5 letnie instalacji elektrycznej w budynkach internatowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7764718-ed7a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522498/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Okresowe kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych - przeglądy ogólnobudowlane 5 letnie i roczne, przeglądy elektryczne 5 letnie i roczne wynikające z prawa budowlanego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OS.2616.152.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86311,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis części zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli 5-letniej instalacji elektrycznej w budynku internatowym przy ul. Wojska Polskiego 254 w Szczecinie.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 10667,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis części zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli 5-letniej instalacji elektrycznej w budynku internatowym przy ul. Łukasińskiego 37 w Szczecinie.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 5590,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis części zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli 5-letniej instalacji elektrycznej w budynku internatowym przy ul. Ku Słońcu 33D w Szczecinie.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 17181,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis części zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli 5-letniej instalacji elektrycznej w budynku internatowym Osiedle Hallera 11 w Stargardzie.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 16093,26 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis części zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli 5-letniej instalacji elektrycznej w budynku internatowym przy ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 15 w Świnoujściu.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 16473,13 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis części zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli 5-letniej instalacji elektrycznej w budynku internatowym przy ul. Drawieńskiej 44 w Choszcznie.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 6480,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis części zamówienia: Wykonanie okresowej kontroli 5-letniej instalacji elektrycznej w budynku internatowym przy ul. Ułanów 2 w Złocieńcu.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 13825,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAEL Rafał Małaszewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661985279
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6703,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO ZBIGNIEW ŁUCZAK,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6741284531
7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO ZBIGNIEW ŁUCZAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALATORSTWA ELEKTRYCZNEGO ZBIGNIEW ŁUCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7872,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7872,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7872,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAEL Rafał Małaszewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661985279
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7872,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca RAEL Rafał Małaszewicz, woj. PODLASKIE, 15-207 Białystok, ul. Piastowska 3c/52, NIP: 9661985279 został wezwany do podpisania umowy w części 1,3,4,5,6,7 na dzień 15.06.2023r. Wykonawca w dniu 16.06.2023 r. przesłał Zamawiającemu informację
o odstąpieniu od podpisania umowy w części 4, 5, 6 oraz 7.
Biorąc pod uwagę powyższe, stwierdzono, że Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający odstąpił od ponownego badania i oceny ofert. Komisja Przetargowa proponuje unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art 263 Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca RAEL Rafał Małaszewicz, woj. PODLASKIE, 15-207 Białystok, ul. Piastowska 3c/52, NIP: 9661985279 został wezwany do podpisania umowy w części 1,3,4,5,6,7 na dzień 15.06.2023r. Wykonawca w dniu 16.06.2023 r. przesłał Zamawiającemu informację
o odstąpieniu od podpisania umowy w części 4, 5, 6 oraz 7.
Biorąc pod uwagę powyższe, stwierdzono, że Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający odstąpił od ponownego badania i oceny ofert. Komisja Przetargowa proponuje unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art 263 Pzp.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca RAEL Rafał Małaszewicz, woj. PODLASKIE, 15-207 Białystok, ul. Piastowska 3c/52, NIP: 9661985279 został wezwany do podpisania umowy w części 1,3,4,5,6,7 na dzień 15.06.2023r. Wykonawca w dniu 16.06.2023 r. przesłał Zamawiającemu informację
o odstąpieniu od podpisania umowy w części 4, 5, 6 oraz 7.
Biorąc pod uwagę powyższe, stwierdzono, że Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający odstąpił od ponownego badania i oceny ofert. Komisja Przetargowa proponuje unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art 263 Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca RAEL Rafał Małaszewicz, woj. PODLASKIE, 15-207 Białystok, ul. Piastowska 3c/52, NIP: 9661985279 został wezwany do podpisania umowy w części 1,3,4,5,6,7 na dzień 15.06.2023r. Wykonawca w dniu 16.06.2023 r. przesłał Zamawiającemu informację
o odstąpieniu od podpisania umowy w części 4, 5, 6 oraz 7.
Biorąc pod uwagę powyższe, stwierdzono, że Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający odstąpił od ponownego badania i oceny ofert. Komisja Przetargowa proponuje unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art 263 Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach gminnych
- Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Przedszkola Samorządowego im. Pluszowego misia w Szlichtyngowej.
- [4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 6 części.
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Serwis sterowników GTS
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
więcej: Usługi elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.