eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi wsparcia technicznego i usług utrzymaniowych platformy pocztowo-aplikacyjnej Instytutu Kolejnictwa, opartej na środowisku HCL Domino/ HCL Connections.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi wsparcia technicznego i usług utrzymaniowych platformy pocztowo-aplikacyjnej Instytutu Kolejnictwa, opartej na środowisku HCL Domino/ HCL Connections.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT KOLEJNICTWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016382785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. CHŁOPICKIEGO 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-275

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@ikolej.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wsparcia technicznego i usług utrzymaniowych platformy pocztowo-aplikacyjnej Instytutu Kolejnictwa, opartej na środowisku HCL Domino/ HCL Connections.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd29ca9e-f7ea-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ikolej.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ikolej.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
b) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
c) podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.DZ.261.08.TP.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zmówienia jest świadczenie usługi wsparcia technicznego i usług utrzymaniowych platformy pocztowo-aplikacyjnej IK, opartej na środowisku HCL Domino/ HCL Connections:
Na środowisko Zamawiającego składają się następujące komponenty:
• Poczta korporacyjna – dostęp przez przeglądarkę internetową (iNotes, Verse) oraz dostęp przez urządzenia mobline (Traveler);
• Komunikator (Sametime);
• Społeczności i Pliki – platforma do współdzielenia dokumentów.
Od strony technicznej środowisko składa się z następujących serwerów:
• Domino Mail1 – serwer pocztowy, IBM Domino (połączony w klastrze z serwerem Mail2);
• Domino Mail2 – serwer pocztowy, IBM Domino (połączony w klastrze z serwerem Mail1);
• Domino Traveler – serwer pocztowy dostępu mobilnego, IBM Domino, IBM Traveler ;
• Domino IMSMO – serwer pocztowy dla usług MS Office, IBM Domino, IMSMO;
• Aplikacje 1 – serwer aplikacyjny produkcyjne, IBM Domino;
• Aplikacje 2 – serwer aplikacyjny testowy, IBM Domino;
• Domino Balancer – brama dla usług, balancer dla klastra pocztowego, rozwiązanie nginx;
• Domino Sametime – komunikator, IBM Domino, IBM Sametime;
• Connections Cognos – metryki środowiska społecznościowego, IBM Cognos;
• Connections Connections – środowisko społecznościowe, IBM Connections;
• Connections Forms – ankiety środowiska społecznościowego, IBM Forms;
• Connections IBMdocs – serwer edycji dokumentów środowiska społecznościowego;
• Connections IBMhttp – serwer HTTP środowiska społecznościowego, IBM HTTP Serve;r
• Connections tdidb2 – serwer bazodanowy środowiska społecznościowego, IBM DB2.
Zakres usługi:
W ramach świadczonych usług utrzymania Wykonawca zobowiązany będzie:
• zapewniać kompleksowe wsparcie (konsultacje) techniczne i merytoryczne dla administratorów środowiska w czasie pracy Zamawiającego, tj. poniedziałek – piątek w godz. 8:00 – 16:00
• przyjmować zgłoszenia (telefoniczne lub drogą email) w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku i podejmować działania w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego błędów środowiska wynikających z wad Serwisu oraz błędów powstałych z przyczyn nie leżących po stronie użytkowników i niezwłocznie je usuwać,
• zapobiegać nieplanowanym przestojom środowiska, wykrywać symptomy problemów i usuwać potencjalne źródła awarii, a jeśli do niej dojdzie - niezwłocznie przywracać działanie środowiska do pełnej sprawności,
• przyjmować zgłoszenia (telefoniczne lub drogą email) w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku i podejmować działania w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego błędów Serwisu nie wynikających z wad środowiska (w ilości nieprzekraczającej 2 roboczodni w miesiącu),
• w sytuacjach braku możliwości wykonania napraw, wyłączenia lub restartu serwerów w godzinach pracy Zamawiającego, wykonać prace w godzinach popołudniowych lub w weekend.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

1. Wznowienie zamówienia będzie polegało na świadczeniu przez Wykonawcę usługi wsparcia technicznego i usług utrzymaniowych platformy pocztowo-aplikacyjnej IK, opartej na środowisku HCL Domino/ HCL Connections w okresie 12 miesięcy, począwszy od dnia określonego przez Zamawiającego w oświadczeniu o wznowieniu.
2. Wznowienie może nastąpić poprzez złożenie, przez Zamawiającego, Wykonawcy jednostronnego oświadczenia - zamówienia w formie pisemnej i nie będzie wymagać zmiany Umowy. Wykonawca, po otrzymaniu oświadczenia o wznowieniu nie może odmówić realizacji wznowienia. Odmowa będzie traktowana jako niewywiązanie się Wykonawcy z zobowiązań umownych i będzie grozić odpowiedzialnością z tytułu niewykonania umowy w sprawie zamówienia.
3. Wznowione zamówienie będzie wykonywane na warunkach określonych w zawartej umowie dla zamówienia podstawowego, (tj. dla usług świadczonych przez Wykonawcę od 1.05.2024 r. do 31.12.2024 r.), w tym tych dotyczących wynagrodzenia, z uwzględnieniem zapisów Umowy o waloryzacji wynagrodzenia oraz innych dopuszczalnych zmian Umowy.
4.Oświadczenie o wznowieniu zamówienia może zostać złożone przez Zamawiającego do upływu terminu realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca, wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej trzy umowy w zakresie świadczenia usługi wsparcia technicznego środowiska IBM/HCL Domino, dla co najmniej 100 użytkowników każde.
Wymagane jest również, aby Wykonawca do wykazu załączył dowody, że zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym takimi dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
b) Wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum jedną osobą posiadającą następujące lub równoważne certyfikaty:
- BM Certified System Administrator - WebSphere Application Server Network Deployment V8.0;
- IBM Certified System Administrator - Connections 4.0;
- IBM Certified Database Associate - DB2 9 Fundamentals;
- IBM Certified System Administrator - IBM Domino 9.0.
c) Osoba/osoby skierowana do realizacji zamówienia powinna mieć minimum trzyletnie doświadczenie jako pracownik II linii wsparcia w świadczeniu wsparcia technicznego dla środowiska IBM/HCL Domino w wersji co najmniej 10 oraz środowiska IBM/HCL Connections w wersji 6.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy w zakresie i na warunkach zgodnych z art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także zmianę wysokości wynagrodzenia i terminów realizacji umowy.
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, występując do Zamawiającego z wnioskiem o waloryzację wynagrodzenia w związku z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentu zawierającego szczegółowe informacje w zakresie sposobu kalkulacji kosztów przyjętych przez Wykonawcę na potrzeby sporządzenia oferty oraz wysokości tych kosztów, opatrzonego datą pewną nie później niż na dzień zawarcia Umowy (zgodnie z zasadami waloryzacji wynagrodzenia określonymi w §10 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ikolej.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.