eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochocin › "Zaciągnięcie w 2022 roku kredytu długoterminowego do kwoty 2 175 184,14 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań".



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zaciągnięcie w 2022 roku kredytu długoterminowego do kwoty 2 175 184,14 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SOCHOCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378427

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Guzikarzy 9

1.5.2.) Miejscowość: Sochocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sochocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zaciągnięcie w 2022 roku kredytu długoterminowego do kwoty 2 175 184,14 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59c5c45b-ebba-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012171/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Zaciągnięcie w 2022 roku kredytu długoterminowego do kwoty 2 175 184,14 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208569/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie w roku 2022 kredytu długoterminowego do kwoty 2 175 184,14 zł, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań;
2) Kredyt zostanie spłacony w latach 2024-2034
3) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu oraz innych opłat związanych z przedmiotem niniejszego postępowania.
4) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń, opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów do umowy.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty kredytu. Za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
7) Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległości wobec ZUS i US oraz, wszystkie zobowiązania wobec zawartych umów są regulowane na bieżąco.
8) Spłata kapitału następować będzie w ratach i okresach określonych poniżej.

31.03.2024 r. – 18 796,04 zł,
30.06.2024 r. – 18 796,04 zł,
30.09.2024 r. – 18 796,03 zł,
31.12.2024 r. – 18 796,03 zł,
31.03.2025 r. – 17 500,00 zł,
30.06.2025 r. – 17 500,00 zł,
30.09.2025 r. – 17 500,00 zł,
31.12.2025 r. – 17 500,00 zł,
31.03.2026 r. – 55 000,00 zł,
30.06.2026 r. – 55 000,00 zł,
30.09.2026 r. – 55 000,00 zł,
31.12.2026 r. – 55 000,00 zł,
31.03.2027 r. – 55 000,00 zł,
30.06.2027 r. – 55 000,00 zł,
30.09.2027 r. – 55 000,00 zł,
31.12.2027 r. – 55 000,00 zł,
31.03.2028 r. – 55 000,00 zł,
30.06.2028 r. – 55 000,00 zł,
30.09.2028 r. – 55 000,00 zł,
31.12.2028 r. – 55 000,00 zł,
31.03.2029 r. – 55 000,00 zł,
30.06.2029 r. – 55 000,00 zł,
30.09.2029 r. – 55 000,00 zł,
31.12.2029 r. – 55 000,00 zł,
31.03.2030 r.– 55 000,00 zł,
30.06.2030 r.– 55 000,00 zł,
30.09.2030 r.– 55 000,00 zł,
31.12.2030 r.– 55 000,00 zł,
31.03.2031 r.– 55 000,00 zł,
30.06.2031 r.– 55 000,00 zł,
30.09.2031 r.– 55 000,00 zł,
31.12.2031 r.– 55 000,00 zł,
31.03.2032 r.– 55 000,00 zł,
30.06.2032 r.– 55 000,00 zł,
30.09.2032 r.– 55 000,00 zł,
31.12.2032 r.– 55 000,00 zł,
31.03.2033 r. – 62 500,00 zł,
30.06.2033 r. – 62 500,00 zł,
30.09.2033 r. – 62 500,00 zł,
30.12.2033 r. – 62 500,00 zł,
31.03.2034 r. – 60 000,00 zł,
30.06.2034 r. – 60 000,00 zł,
30.09.2034 r. – 60 000,00 zł,
31.12.2034 r. – 60 000,00 zł.
9) W przypadku, gdy termin spłaty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy lub niebędącym dniem roboczym, tj. dniem przypadającym od poniedziałku do piątku, w którym Bank prowadzi działalność to spłata nastąpi w ostatnim dniu roboczym przed terminem spłaty kredytu.
10) Na wekslu własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz umowie kredytowej będzie złożona kontrasygnata Skarbnika.
11) Oświadczenie o poddaniu się do egzekucji zostanie podpisane przez osoby upoważnione wraz z kontrasygnatą Skarbnika do wysokości zaciągniętego zobowiązania.
12) Zamawiający nie przewiduje złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego.
13) Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR ustaloną na okres 3 M z dnia 20.05.2022 roku, która wynosi 6,46% plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy.
Sprawozdania, uchwały oraz opinie są dostępne na stronie internetowej: BIP Miasta i Gminy Sochocin: bip.sochocin.pl . Zamawiający posiada pozytywną opinię RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu.
13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w swz i ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1167883,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1167883,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1167883,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Mszczonowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000508230

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 5

7.3.4) Miejscowość: Mszczonów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1167883,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2034-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.