eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Przebudowa odcinka drogi gminnej w Gajkowicach, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka drogi gminnej w Gajkowicach,
gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446169625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f54f0b5c-efe9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka drogi gminnej w Gajkowicach,
gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f54f0b5c-efe9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031379/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa odcinka drogi gminnej w Gajkowicach, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211686

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271. 11 .2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2220000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj prac polegających na przebudowie odcinka drogi, obejmującego zakresem odcinek o długości ok. 500 mb drogi gminnej nr 110252E relacji Gościmowice Drugie Powęziny – Gajkowice od granic posesji położonej na działce nr ewid. 262 obr. 0007 Gajkowice do działki nr ewid. 357/1 obręb 0007 Gajkowice (około 20 m za istniejącym obiektem mostowym).

Zakres robót budowlanych:

Droga: budowa układu komunikacyjnego drogi gminnej nr 110252E relacji Gościmowice Drugie Powęziny – Gajkowice od granic posesji położonej na działce nr ewid. 262 obr. 0007 Gajkowice do
działki nr ewid. 357/1 obręb 0007 Gajkowice (całkowita wymiana podbudów i nawierzchni, kategoria obciążenia ruchem KR2, klasa drogi L, szerokość jezdni 5,0 m).
Z uwagi na jej zły stan techniczny należy wymienić całkowicie konstrukcję jezdni i zaprojektować ją zgodnie z katalogiem nawierzchni podatnych i półsztywnych wydanych (KTKNPiP) przez GDDKiA w 2014 r. Dolne warstwy konstrukcji
należy posadowić na podłożu gruntowym zgodnie z KTKNPiP w zależności od grupy nośności podłoża i kategorii ruchu. Ze względu na ujednolicenie technologii robót na projektowanym odcinku drogi zaleca się przyjęcie jednego typu konstrukcji, który będzie obowiązywał w odniesieniu do wszystkich grup nośności podłoża. Istniejący obiekt mostowy należy rozebrać, a nowy obiekt mostowy
o nawierzchni z asfaltu lanego.

Długość rozbudowywanego odcinka drogi: ok 500 mb (od km 0+000,00 do km 0+500,67)

Parametry drogi:
- Klasa techniczna drogi – L (lokalna) droga publiczna
- Kategoria obciążenia ruchu dla jezdni –KR2
- Jezdnia - dwukierunkowa jednojezdniowa,
- Prędkość projektowa dla jezdni głównej - 40 km/h, 30 km/h na łukach
- szerokość jezdni - 5 m
- Rodzaj nawierzchni jezdni głównej - bitumiczna,
- Szerokość zjazdów na posesje - min. 4,50 m, dostosowana do posesji,
- Rodzaj nawierzchni zjazdów - kostka betonowa
- Okres trwałości zmęczeniowej - 20 lat
- Szerokość poboczy - obustronne po 75 cm każde
- Rodzaj nawierzchni poboczy - kruszywo łamane
- spadek poprzeczny jezdni – jednostronny – 2%, na łukach zgodnie z przepisami technicznymi


Konstrukcja nawierzchni drogi:
- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S - gr. 5 cm
- warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno – asfaltowej AC 16W - gr. 7 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego ( 0-63 mm) - grub. 25 cm
- warstwa z ulepszonego podłoża z kruszywa stabilizowanego cementem - gr. 30 cm
- warstwa piasku (Pś) - grub. 30 cm
- grunt rodzimy

Pobocze
- nawierzchnia z kruszywa łamanego ( 0-31,5 mm) - grub. 15 cm
- grunt rodzimy

Odwodnienie (w km od 0+000,00 do 0+338,00 i od 0+415,53 do 0+500,67)
- korytko odwadniające bet. 56x51 cm
- podsypka cementowo – piaskowa 1:1 - gr. 5 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, gr. 10 cm
- grunt rodzimy

Odwodnienie jezdni do jednostronnego rowu z prefabrykowanych elementów
betonowych, ewentualne podczyszczanie ścieków deszczowych w separatorze przed wylotem do odbiornika lub inne rozwiązanie określone w pozwoleniu wodnoprawnym;

Zjazdy do nieruchomości przyległych - Zamawiający wymaga uzgodnienia lokalizacji zjazdów z właścicielami do nieruchomości przyległych w zakresie pasa drogowego. Przewiduje się budowę ok. 6 szt. zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej.

Docelowa organizacja ruchu - w zakresie drogi gminnej Zamawiający wymaga oznakowania pionowego oraz poziomego zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Obiekt mostowy - o nośności 40 ton, szerokości ok. 10 m i rozpiętości ok. 8 m.



4. Ważne:
1. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić m.in. obsługę geodezyjną inwestycji (w tym w szczególności geodezyjne wytyczenie robót) a także niezbędne próby, badania i odbiory.
2. W wycenie należy uwzględnić wszelkie opłaty związane z nadzorami oraz odbiorami wynikającymi z ww. uzgodnień.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy jak również zabezpieczenia budowy przed dostępem osób trzecich.
4. Na czas wykonywania robót Wykonawca opracuje, uzgodni i zastosuje (wykona) organizację ruchu (w tym również projekt organizacji ruchu) w zależności od potrzeb, a także od wymagań zawartych w/w uzgodnieniach i decyzjach.
5. W ramach niniejszego zadania do obowiązków wykonawcy należy także opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wykonania odbioru prac i uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie to wymagane oraz prowadzenia prawidłowej eksploatacji.

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest ponadto do wykonania 1 szt. tablicy informacyjnej o wym. 180 cm x 120 cm. Tablice należy wykonać z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieścić na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią
Tablicę informacyjną należy umieścić w miejscu realizacji zadania w momencie rozpoczęcia prac budowlanych.

Objaśnienia dot. tablic:
1) tablica dwustronna, jeżeli jest ona ustawiona prostopadle do obiektu liniowego,
2) tablica jednostronna, jeżeli jest ona ustawiona równolegle do obiektu liniowego
3) tablica informacyjna może zawierać informację o wartościach finansowania lub
dofinansowania zadania, zamieszczaną w polu „dofinansowanie” i o całkowitej wartości zadania;
4) tablica informacyjna nie może zawierać innych dodatkowych informacji i elementów graficznych, takich jak logo beneficjenta, partnera lub wykonawcy prac;


Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do zatwierdzenia, w terminie do 1 miesiąca od daty podpisania umowy, koncepcji rozwiązań projektowych oraz do uwzględnienia w niej uwag i sugestii Zamawiającego.


5. Ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający umożliwia Wykonawcom przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej.
Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenia drogą elektroniczną ze wskazaniem imienia i nazwiska na adres e-mail: ug@moszczenica.eu.

6. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, oraz w/w dokumentami.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy. Przedstawiony opis robót nie ma charakteru wyczerpującego i może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny.

8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności.

Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w PFU oraz dokumentacji projektowej nie używając co do zasady nazw własnych. Jeżeli gdziekolwiek w powyższych dokumentach znalazły się nazwy własne, wynika to z technicznej niemożliwości opisania w inny sposób tych urządzeń, rozwiązań lub funkcji i związane jest koniecznością zapewnienia kompatybilności z rozwiązaniami wykorzystywanymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w pełnym zakresie stosowanie wszelkich rozwiązań równoważnych (co należy rozumieć jako każdorazowe dodanie sformułowania „lub równoważne”);

9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia.

10. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.) zwana dalej ,,ustawą p.z.p.” Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych).
Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę określone zostały w §2 załącznika Nr 6 do SWZ (wzoru umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3390000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3390000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3390000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MOT Józef Znojek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590173947

7.3.3) Ulica: ul. Rzgowska 19

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3390000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.