Og³oszenie z dnia 2023-06-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00290380/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00347832/01 - Wynik z dnia 2023-08-09
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kalorymetru do badania ciep³a spalania próbek sta³ych i ciek³ych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpo¿arowej im. Józefa Tuliszkowskiego - Pañstwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000591685
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nadwi¶lañska 213
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzawistowski@cnbop.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.cnbop.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kalorymetru do badania ciep³a spalania próbek sta³ych i ciek³ych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f045d777-1644-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00280787
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.cnbop.pl/pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej.
2. Wej¶cie na platformê poprzez link: platformazakupowa.pl
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej, email:
gzawistowski@cnbop.pl, z zastrze¿eniem ¿e ofertê nale¿y z³o¿yæ tylko za po¶rednictwem platformy
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Grzegorz Zawistowski – tel. (22) 76 93 339 w kwestii formalnej;
4. Ofertê wraz z za³±cznikami sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 z pó¼n.zm.).
5. Zamawiaj±cy dopuszcza przes³anie plików w formacie RAR
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Ofertê wraz z za³±cznikami sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 z pó¼n.zm.).
5. Zamawiaj±cy dopuszcza przes³anie plików w formacie RAR
6. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ po up³ywie terminu sk³adania ofert mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w aktach wykonawczych do ustawy Pzp,
8. Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 2 niniejszego rozdzia³u SWZ, przekazywane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ.
10. Zamawiaj±cy przewiduje obs³ugê innych formatów plików ni¿ te wskazane powy¿ej – przes³anych w formacie RAR.
11. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. W przypadku gdy wykonawca nie wyodrêbni i nie zabezpieczy w ten sposób poufno¶ci informacji, Zamawiaj±cy nie bierze odpowiedzialno¶ci za ewentualne ujawnienie ich tre¶ci razem z informacjami jawnymi.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO zastosowana w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpo¿arowej im. Józefa Tuliszkowskiego – Pañstwowy Instytut Badawczy, ul. Nadwi¶lañska 213, 05-420 Józefów inspektor ochrony danych osobowych w Centrum Naukowo-Badawczym Ochrony Przeciwpo¿arowej im. Józefa Tuliszkowskiego – Pañstwowym Instytucie Badawczym jest dostêpny pod adresem : iod@cnbop.pl, tel. 22 7693 363 ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na dostawê kalorymetru do badania ciep³a spalania próbek sta³ych i ciek³ych– znak sprawy TGZ/ 04 /2023 , prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z pó¼n.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO zastosowana w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpo¿arowej im. Józefa Tuliszkowskiego – Pañstwowy Instytut Badawczy, ul. Nadwi¶lañska 213, 05-420 Józefów inspektor ochrony danych osobowych w Centrum Naukowo-Badawczym Ochrony Przeciwpo¿arowej im. Józefa Tuliszkowskiego – Pañstwowym Instytucie Badawczym jest dostêpny pod adresem : iod@cnbop.pl, tel. 22 7693 363 ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na dostawê kalorymetru do badania ciep³a spalania próbek sta³ych i ciek³ych– znak sprawy TGZ/ 04 /2023 , prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z pó¼n.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TGZ/04/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest :
dostawa kalorymetru do badania ciep³a spalania próbek sta³ych i ciek³ych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XV. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wed³ug nastêpuj±cych kryteriów
i sposobu liczenia punktów:
1. Kryteria oceny:
1) Cena - 60 %
2) Termin dostarczenia - 20 %
3) Mo¿liwo¶æ dostawy elementów uzupe³niaj±cych – 10 %
4) Cena dostawy elementów uzupe³niaj±cych – 10 %
Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ocen± punktow± ³±cznie.
2. Sposób oceny w poszczególnych kryteriach:
1) Kryterium ceny:
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60 pkt, a ka¿da nastêpna oferta otrzyma liczbê punktów proporcjonalnie mniejsz± (z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku), liczon± wg wzoru:
cena oferty najni¿szej
Liczba punktów oferty badanej = --------------------------------- x 60
cena oferty badanej
2) Kryterium termin realizacji – 20 %
a) za skrócenie terminu realizacji o 7 dni – 10 pkt,
b) za skrócenie terminu realizacji o 14 dni – 20 pkt
3) Mo¿liwo¶æ dostawy elementów uzupe³niaj±cych – 10 %
Dodatkowy zestaw powiêkszonych tygli do spalania + uchwyt dla tygli do bomby kalorymetrycznej (je¶li wymagany), komplet zapasowych drutów zap³onowych, pakiet us³ug serwisowych obejmuj±cy 5 lat serwisu urz±dzenia wraz coroczne sprawdzenie i certyfikacja bomby kalorymetrycznej – 10 pkt.
4) Cena dostawy elementów uzupe³niaj±cych – 10 pkt.
Cena najni¿szej oferty na
dostawê elementów uzupe³niaj±cych
Liczba punktów oferty badanej = ----------------------------------------------------------- x 10
Cena oferty badanej na dostawê
elementów uzupe³niaj±cych
Przyjmuje siê, ¿e 1% równa siê 1pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium termin realizacji – 20 % a) za skrócenie terminu realizacji o 7 dni – 10 pkt, b) za skrócenie terminu realizacji o 14 dni – 20 pkt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Za dostarczenie dodatkowego zestawu powiêkszonych tygli do spalania + uchwyt dla tygli do bomby kalorymetrycznej (je¶li wymagany), komplet zapasowych drutów zap³onowych, pakiet us³ug serwisowych obejmuj±cy 5 lat serwisu urz±dzenia wraz coroczne sprawdzenie i certyfikacja bomby kalorymetrycznej – 10 pkt.
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena dostawy elementów uzupe³niaj±cych o których mowa w pkt 3 – maksymalnie 10 pkt. Cena najni¿szej oferty na dostawê elementów uzupe³niaj±cych Liczba punktów oferty badanej = ----------------------------------------------------------- x 10 Cena oferty badanej na dostawê elementów uzupe³niaj±cych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej (posiadania wiedzy i do¶wiadczenia) je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ – a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ realizuje - co najmniej 2 (dwie) dostawy podobnej aparatury badawczej o warto¶ci min. 100 000,- z³ brutto ka¿da, i wyka¿e ¿e zosta³a ona zrealizowana w sposób nale¿yty.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w art. 112 ust.2 ustawy Pzp, tj. dotycz±cych warunku ¿e:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej (posiadania wiedzy i do¶wiadczenia) je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ – a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ realizuje - co najmniej 2 (dwie) dostawy podobnej aparatury badawczej o warto¶ci min. 100 000,- z³ brutto ka¿da, i wyka¿e ¿e zosta³a ona zrealizowana w sposób nale¿yty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do oferty ka¿dy wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert:1) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg za³±cznika nr 3 do swz
2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u - wg za³±cznika nr 4 do swz
3) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, je¶li oferta nie zosta³a podpisana zgodnie
z zasad± reprezentacji w KRS/CEiDG.
2. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia.
3. Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonym w rozporz±dzeniach:
1) Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U z 2020 poz. 2415)
2) Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 poz.2452).
Oraz wykaz dostaw wykonanych (na za³±czniku nr 6 do SWZ), a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym w pkt VII 2.4 niniejszej SWZ. Wraz z wykazem konieczne jest podanie ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.1) wykonawcy w takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) ¿aden z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp.
3) ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, sk³ada o¶wiadczenie potwierdzaj±ce o braku podstaw wykluczenia.
4) warunki udzia³u dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej mog± byæ spe³nione ³±cznie przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5) wymagane z³o¿enie wraz z ofert± o¶wiadczenia na podstawie art.117 ust.4 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofert± i SWZ.2. Przez si³ê wy¿sz± Strony rozumiej± klêski ¿ywio³owe, stan wyj±tkowy, dzia³ania terrorystyczne, strajk powszechny, nowe akty prawne lub decyzje w³a¶ciwych w³adz,
a tak¿e dzia³ania lub zaniechania dzia³ania organów pañstwowych, samorz±dowych
lub osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych terminow± realizacjê zamówienia, o okres
nie przekraczaj±cy czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia.
3. W przypadku zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowi±zuj±cej stawki VAT, je¶li zmiana ta bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy Zamawiaj±cy: dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez wykonawcê. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê bez konieczno¶ci sporz±dzenia aneksu
do umowy.
4. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych, omy³ek pisarskich oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu.
5. Dopuszczalna jest zmiana umowy na podstawie art. 455 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-06 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-06 13:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-06
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.