Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00278810/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
- 2021/BZP 00278810/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00281884/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-24
- 2022/BZP 00008746/01 - Wynik z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Bukowska 34
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.7.) Numer telefonu: 261 574 802
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.szp@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280742
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00278810/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca w formularzu ofertowym winien przedstawić cenę ofertową netto oraz brutto
w PLN z wyszczególnieniem podatku VAT, która musi wynikać ze ścisłego wypełnienia formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, jak również wszelkie koszty wynikające z umowy.
3. Cena może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen).
4. Wszystkie wartości określone w formularzu ofertowym oraz ostateczna cena oferty muszą być naliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W kryterium ceny, ważne oferty oceniane będą w skali od 1 - 90 pkt. przy założeniu,
że 1 pkt = 1%, a w kryterium posiadania systemu ISO w skali od 0 lub 10 pkt. przy założeniu, że 0 pkt. = nie posiada, 10 pkt. = posiada
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną
Informacje na temat sposobu oceny zawarte zostały w rozdziale XV SWZ.
Po zmianie:
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca w formularzu ofertowym winien przedstawić cenę ofertową netto oraz brutto
w PLN z wyszczególnieniem podatku VAT, która musi wynikać ze ścisłego wypełnienia formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, jak również wszelkie koszty wynikające z umowy.
3. Cena może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen).
4. Wszystkie wartości określone w formularzu ofertowym oraz ostateczna cena oferty muszą być naliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W kryterium ceny, ważne oferty oceniane będą w skali od 1 - 90 pkt. przy założeniu,
że 1 pkt = 1%, a w kryterium posiadania systemu ISO w skali od 0 lub 10 pkt. przy założeniu, że 0 pkt. = nie posiada, 10 pkt. = posiada
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą łączną ocenę punktową ze wszystkich kryteriów.
Informacje na temat sposobu oceny zawarte zostały w rozdziale XV SWZ.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
- Dostawy przypraw, sosów, wody.
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZAZ w Czarnem
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Białej Podlaskiej
więcej: Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.