eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Filipów › Przebudowa dróg wewnętrznych na ciągi pieszo-jezdne w miejscowości Filipów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych na ciągi pieszo-jezdne w miejscowości Filipów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbaska 2

1.5.2.) Miejscowość: Filipów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filipow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d81bb1dd-e8bd-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg wewnętrznych na ciągi pieszo-jezdne w miejscowości Filipów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d81bb1dd-e8bd-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031978/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg wewnętrznych na ciągi pieszo-jezdne w miejscowości Filipów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu nr R/1/115/2018 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200124

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.7225.32.2023.EB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1287129,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg wewnętrznych na ciągi pieszo-jezdne wraz z robotami towarzyszącymi w gminie Filipów.

2. Zadanie 1 – Przebudowa drogi wewnętrznej (od ul. Rospuda w kierunku rzeki Rospuda) na ciąg pieszo-jezdny o długości 276 m.

a) Zakres robót objętych projektem przewiduje:
- prace przygotowawcze;
- prace związane z wykonaniem robót ziemnych;
- remont instalacji elektrycznej oświetleniowej;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych ciągu pieszo-jezdnego;
- prace wykończeniowe,
- montaż i malowanie oznakowania drogowego pionowego i poziomego.
Projekt zakłada wykonanie ciągu pieszo-jezdnego z betonu asfaltowego grubości 12cm wraz z wymianą podbudowy. Projektuje się nawierzchnię o szerokości zmiennej od 2m do 3m o 2% jednostronnym spadku lub 1% jednostronnym spadku, w zależności od ukształtowania terenu. Krawędzie ciągu pieszo-jezdnego należy obramować krawężnikiem betonowym 15x22x100cm ustawionym na ławie betonowej z oporem C12/15. Po lewej i prawej stronie ciągu pieszo-jezdnego, gdzie szerokość pasa drogowego umożliwiała zaprojektowano pobocze szerokości 0,5m o nawierzchni z mieszanki kruszywa C50/30 gr. 15cm. Przez ciąg pieszo-jezdny na działce nr 1384/1 i 1936 zaprojektowano przepust drogowy, który zapewni odpowiednie odwodnienie oraz zapobiegnie powstawaniu obszarów zalewowych. Na terenie objętym inwestycją wody opadowe i roztopowe odprowadzane będą powierzchniowo na tereny biologicznie czynne. Elementy uzbrojenia podziemnego należy wyregulować pionowo i poziomo do projektowanej nawierzchni jezdni.
b) Długość drogi objętej inwestycją od km 0+003 do km 0+279.
c) Parametry drogi:
- kategoria drogi – gminna,
- klasa techniczna – wewnętrzna,
- prędkość projektowana - 30 km/h,
- przekrój poprzeczny - 2x1,5; 2x1,
- szerokość pasa ruchu - 1m, 1,5m,
- kategoria obciążenia ruchem - KR2,
- pobocza - 0,5m,
- pochylenie skarp nasypu i wykopu - 1:1,5.
d) Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego i zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 7cm;
- nadsypka z kruszywa niezwiązanego C50/30 gr. 20cm;
- podbudowa z pospółki stabilizowanej geosiatką komórkową wys. 10cm;
- warstwa odsączająca z piasku gr. 25cm;
- warstwa geotkaniny separacyjno- filtracyjnej LF 35/35;
- istniejące podłoże piaskowo-żwirowe.
e) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy, zgłoszenie rozpoczęcia robót z dnia 13.08.2019 r., przedmiar robót będący elementem załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
f) Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
g) UWAGA !!!
Zamawiający dodatkowo wymaga:
- wzmocnienia z brukowca (kamień 13-25 cm) na podsypce cementowo piaskowej pobocza i skarpy przy rzece Rospuda na odcinku 35 mb, tj. 140m2;
Niniejsze prace nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej. Należy przyjąć do kosztów oferty.
3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
4. Załączony przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ Zamawiający udostępnia jako materiał informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiaru robót przygotowanego przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Załączony do SWZ przedmiar robót, stanowi jedynie przykładowe wyliczenie zakresu i nie może być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze robót.
5. Wszystkie roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający sprawne funkcjonowanie obiektu.
6. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami.
7. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży szczegółowy kosztorys ofertowy. Kosztorys szczegółowy ofertowy będzie materiałem pomocniczym Wykonawcy i Zamawiającego umożliwiającym: określenie rodzaju i ilości wykonywanych i odebranych robót. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie zauważone błędy, omyłki, rozbieżności w dokumentacji projektowej i wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienie. Dochodzenie przez Wykonawcę w terminie późniejszym roszczeń z tytułu niezgodności pomiędzy stanem rzeczywistym, a stanem określonym w dokumentacji projektowej nie będzie możliwe, a skutki z tego tytułu obciążą Wykonawcę robót.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
9. Stosownie do treści art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
10. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania.
11. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
12. Na postawie art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków na dofinansowanie zamówienia.
13. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
14. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu nr R/1/115/2018 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 533792,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg wewnętrznych na ciągi pieszo-jezdne wraz z robotami towarzyszącymi w gminie Filipów.

2. Zadanie 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej (od ul. Polnej w kierunku plaży gminnej) na ciąg pieszo-jezdny o długości 445 m.

a) Zakres robót objętych projektem przewiduje:
- prace przygotowawcze związane z rozbiórką elementów drogi - nawierzchnie;
- wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej;
- prace związane z wykonaniem robót ziemnych - wykopy, profilowanie, zagęszczanie;
- ustawienie krawężników, wykonanie utwardzonego pobocza;
- wykonanie warstw konstrukcyjnych - podbudowy, wykonanie nawierzchni betonowej;
- prace wykończeniowe - wykonanie pobocza, ustawienie i malowanie oznakowania pionowego i poziomego.
Projektuje się wykonanie ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej gr. 8cm szerokości
3m o jednostronnym 2% spadku. Krawędzie ciągu pieszo-jezdnego należy obramować krawężnikiem betonowym 15x22x100cm ustawionym na ławie betonowej z oporem C12/15. Po obu stronach przedmiotowej trasy w miejscach, gdzie na to pozwala szerokość pasa drogowego zaprojektowano pobocze szerokości 0,5m. Po lewej stronie ciągu pieszo-jezdnego na odcinku 0+000 do 0+099 zaprojektowano pobocze o nawierzchni brukowej, a na dalszym odcinku z kruszywa niezwiązanego C50/30 gr. 15cm. Zaś po prawej stronie ciągu pieszo-jezdnego zaprojektowano pobocze z kruszywa niezwiązanego C50/30 gr. 15cm. Zaprojektowana nawierzchnia brukowa pobocza zapewni odpowiedni i swobodny spływ wód do istniejącego koryta ściekowego. Na przedmiotowym odcinku wody opadowe i roztopowe odprowadzane będą powierzchniowo na tereny biologicznie czynne, do istniejącego korytka ściekowego i występujących rowów przydrożnych. Istniejące przepusty drogowe, które uległy zniszczeniu należy wymienić na nowe lub jeżeli ich stan techniczny nie budzi zastrzeżeń wykonać jedynie udrożnienie i profilowanie rowu przy wylocie przepustu. Elementy uzbrojenia podziemnego należy wyregulować pionowo i poziomo do zaprojektowanej nawierzchni jezdni. Nowoprojektowane oświetleniowe linie kablowe nN mają na celu oświetlenie terenu projektowanej inwestycji. Wykonanie zasilania projektowanej oświetleniowej linii kablowej projektuje się wykonać kablami typu YAKXS 4*35mm2 układanym odcinkami, po trasach o długościach wskazanych jak w dokumentacji projektowej prowadzonych przelotowo poprzez słupowe złącza kablowe w słupach oświetleniowych o długościach i trasach o łącznej dł. L=556/575m. Ilość punktów oświetleniowych szt. 4.
b) Długość drogi objętej inwestycją;
- Odcinek I od km 0+000 do km 0+300;
- Odcinek II od 0+300 do km 0+445.
c) Parametry drogi:
- kategoria drogi – gminna;
- klasa techniczna – wewnętrzna;
- prędkość projektowana - 30 km/h;
- przekrój poprzeczny - 2x1,5;
- szerokość pasa ruchu - 1,5m;
- kategoria obciążenia ruchem - KR2;
- pobocza - 0,5m;
- pochylenie skarp nasypu i wykopu - 1:1,5.
d) Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego:
- nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm;
- podsypka cementowo piaskowa gr. 5cm;
- podbudowa z kruszywa niezwiązanego C50/30 gr. 20cm;
- podbudowa z pospółki stabilizowanej geosiatką komórkową wys. 10cm;
- warstwa odsączająca z piasku gr. 25cm;
- warstwa geotkaniny separacyjno-filtracyjnej LF 35/35;
- istniejące podłoże piaskowo-żwirowe.
e) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 4 do SWZ – projekt umowy, pozwolenie na budowę – Decyzja nr 336/2019, Pozwolenie na budowę – Decyzja nr 316/2019, zgłoszenie rozpoczęcia robót z dnia 09.09.2019 r., przedmiar robót będący elementem załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
f) Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
g) UWAGA !!!
Zamawiający dodatkowo wymaga:
- wzmocnienia z brukowca (kamień 13-25 cm) na podsypce cementowo piaskowej pobocza strona prawa na odcinku 0+000 do 0+099;
Niniejsze prace nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej. Należy przyjąć do kosztów oferty.
3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
4. Załączony przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ Zamawiający udostępnia jako materiał informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiaru robót przygotowanego przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Załączony do SWZ przedmiar robót, stanowi jedynie przykładowe wyliczenie zakresu i nie może być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze robót.
5. Wszystkie roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający sprawne funkcjonowanie obiektu.
6. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami.
7. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży szczegółowy kosztorys ofertowy. Kosztorys szczegółowy ofertowy będzie materiałem pomocniczym Wykonawcy i Zamawiającego umożliwiającym: określenie rodzaju i ilości wykonywanych i odebranych robót. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie zauważone błędy, omyłki, rozbieżności w dokumentacji projektowej i wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienie. Dochodzenie przez Wykonawcę w terminie późniejszym roszczeń z tytułu niezgodności pomiędzy stanem rzeczywistym, a stanem określonym w dokumentacji projektowej nie będzie możliwe, a skutki z tego tytułu obciążą Wykonawcę robót.
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
9. Stosownie do treści art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
10. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do niej, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, użyte zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę mają one wyłącznie charakter przykładowy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Należy przyjąć, iż stanowią one tylko wskazania i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania.
11. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
12. Na postawie art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków na dofinansowanie zamówienia.
13. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
14. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu nr R/1/115/2018 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 753337,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 775562,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787505,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 775562,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oleckie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471385707

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 12

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 775562,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715294,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810137,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715294,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRIS BRUK Krzysztof Oberman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442066141

7.3.3) Ulica: Fabryczna 10/2

7.3.4) Miejscowość: Filipów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-424

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715294,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.