eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Dostawa samochodu typu BUS dostosowanego do przewozu osób ujętych dla Straży Miejskiej w Żyrardowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu typu BUS dostosowanego do przewozu osób ujętych dla Straży Miejskiej w Żyrardowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750451390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 50

1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 46/855 24 20

1.5.8.) Numer faksu: 46/855 02 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: straz.miejska@zyrardow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strazmiejska.zyrardow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu typu BUS dostosowanego do przewozu osób ujętych dla Straży Miejskiej w Żyrardowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-461a7026-f1bb-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00277603/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa samochodu typu BUS dostosowanego do przewozu osób ujętych dla Straży Miejskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-461a7026-f1bb-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej
zawarto w pkt 16 SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów wraz ze wskazaniem osób uprawnionych do kontaktów wykonawcami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Jednostka Organizacyjna Gminy-Miasta Żyrardów, Straż Miejska, ul. 1 Maja 50, 96-300 Żyrardów, tel. 46/855 24 20, e-mail: straz.miejska@zyrardow.pl, reprezentowana przez Zastępcę Komendanta Zbigniewa Biegańskiego tel. 46/855 24 20, e-mail: zbieganski.sm.@zyrardow.pl
 Inspektorem ochrony danych osobowych w Jednostce Organizacyjnej Gminy-Miasta Żyrardów, Straż Miejska w Żyrardowie jest Joanna Trusińska , tel. 22/350 01 40 e-mail: joanna.trusinska@inbase.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.M.224.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego nowego nie podawanego jakimkolwiek naprawom, samochodu typu bus w kolorze srebrnym metalizowanym, pojazd oznakowany, z zabudową przystosowaną do przewozu 7 –u osób w tym 2 osób ujętych. Pojazd musi spełniać wymagania dla pojazdów uprzywilejowanych określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022.)

Samochód straży gminnej (miejskiej), powinien:
1) mieć srebrną barwę nadwozia;
2) być oznakowany:
a) pasem wyróżniającym odblaskowym w postaci trójrzędnej szachownicy barwy żółto-granatowej,
b) pasem barwy granatowej umieszczonym poniżej pasa, o którym mowa w lit. a, o szerokości nie mniejszej niż 30-ści nie większej niż do dolnej krawędzi drzwi,
c) odblaskowym napisem „STRAŻ MIEJSKA" barwy żółtej umieszczonym na pasie, o którym mowa w lit. b, po obu stronach pojazdu na drzwiach przednich oraz z tyłu pojazdu,
d) świetlnym napisem „STRAŻ MIEJSKA" barwy granatowej lub czarnej na białym tle, umieszczonym na dachu pojazdu,
e) emblematem o wymiarach nie mniejszych niż 30 x 22 cm umieszczonym po obu stronach pojazdu, za drzwiami przednimi; emblemat powinien być tożsamy z emblematem gminy, o którym mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 21 ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2021.1763 t.j.).
Na pojeździe, o którym mowa w pkt. 1 i 2, można umieszczać w tylnej części boków pojazdu, symetrycznie po obu jego stronach, oraz z tyłu pojazdu inne oznaczenia określające przynależność do określonej komórki organizacyjnej straży miejskiej lub numer telefonu kontaktowego danej straży; oznaczenia i numer telefonu kontaktowego powinny mieć barwę żółtą.
Wymagania techniczne
Silnik wysokoprężny spełniający co najmniej normę emisji spalin Euro 6.
Pojemność skokowa nie mniejsza niż 1900 cm3 (według danych z świadectwa zgodności).
Pojazdy wyposażone w:
- System ABS
- System wspomagania nagłego hamowania
- System kontroli toru jazdy ESP
- Światła do jazdy dziennej LED
- Światła Full LED
- Centralny zamek
- Poduszka powietrzna kierowcy
- Lusterka boczne ogrzewane i sterowane oraz składane elektrycznie
- Szyby przednie sterowane elektrycznie
- Fotel kierowcy z regulacją wysokości, podparcia lędźwiowego i podłokietnikiem
- Klimatyzacja manualna
- Wzmocniony akumulator
- Przeszklenie pierwszego segmentu za kierowcą
- Radioodtwarzacz
- Komplet dywaników gumowych
- Gaśnica
- Apteczka pierwszej pomocy
- Trójkąt ostrzegawczy
- Lewarek
- Klucz do śrub mocujących koła.
Pojazd do przewozu osób ujętych.
Kabina kierowcy osobowa, przedział do przewozu funkcjonariuszy, wykonana zabudowa wnętrza pojazdu umożliwiająca przewóz 2 osób ujętych. Liczba miejsc siedzących w pierwszym rzędzie siedzeń (w tym kierowcy): 3. W drugim rzędzie siedzeń 2, w przedziale wydzielonym do przewozu osób ujętych liczba siedzeń . Dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie przekraczająca 3.500 kg.

Pojazd wyposażony w drzwi zewnętrzne:
1) przednie boczne, skrzydłowe, przeszklone po obu stronach pojazdu,
2) boczne przesuwne, przeszklone znajdujące się po prawej stronie nadwozia,
3) tylne dwuskrzydłowe, przeszklone z podgrzewaną szyba, otwierane na boki, wyposażone w ograniczniki otwarcia, drzwi z blokadą położenia skrzydeł, co najmniej przy kącie 90o.
4) dodatkowo w pojeździe wykonawca zamontuje instalację 12V umożliwiającą podłączenie radiostacji samochodowej Motorola oraz zamontuje antenę wraz z instalacją pracującą na częstotliwości 147,375 MHz.

Wnętrze pojazdu musi składać się z trzech przedziałów:
przedział I – kabina kierowcy,
przedział II – przedział do przewozu funkcjonariuszy,
przedział III – przedział dla osób ujętych.
Pojazd musi być przystosowany do przewozu łącznie minimum 7 osób.
przedział I – 3 (trzech) funkcjonariuszy w tym kierującego pojazdem,
przedział II –2 (dwóch) funkcjonariuszy
przedział III –2 (dwóch) osób ujętych

Wymagania techniczne dla zabudowy przedziału I
Przedział I musi być wyposażony w dodatkowe oświetlenie ledowe minimum 2 punkty świetlne o ciepłej barwie światła. Miejsce umocowania źródeł światła musi zapewniać kierowcy i dysponentowi możliwość czytania, sporządzania dokumentacji itp. Włączenie i wyłączenie oświetlenia przedziału I musi się odbywać za pośrednictwem przełączników sterujących, zainstalowanych w miejscu łatwo dostępnym dla kierującego i dysponenta.
Wymagania techniczne dla zabudowy przedziału II
Przedział II musi być przystosowany do przewozu 2 funkcjonariuszy.

Wymagania techniczne dla zabudowy przedziału III

Przedział III musi być oddzielony od przedziału II stałą pionową przegrodą wypełniającą cały przekrój poprzeczny pojazdu. Przegroda powinna posiadać okno wykonane z materiału umożliwiającego wgląd do przedziału III, o minimalnych wymiarach 400x600 mm.
Przedział III musi być zabezpieczony od strony drzwi tylnych kratą otwieraną w taki sposób aby umożliwić wejście i wyjście osób ujętych. Do kraty należy zamontować, uchwyt do otwierania i zamykania oraz zamontować zamek uniemożliwiający otwarcie kraty przez osoby ujęte.
W przedziale III należy zamontować dwa siedzenia dostosowane do przewozu osób ujętych, tyłem do kierunku jazdy wyposażone w pasy bezpieczeństwa posiadające homologację. Dodatkowo każde z siedzeń musi być wyposażone w uchwyt umożliwiający zapięcie kajdanek.
Siedzenia (siedzisko i oparcie) muszą być wykonane z twardego, trwałego i wodoodpornego tworzywa sztucznego. Konstrukcja siedzeń musi być wzmocniona metalową ramą przymocowaną do stałych elementów nadwozia np. (słupki, wzmocnienia podłużne) za pomocą śrub stalowych nierdzewnych.
Ściany boczne, sufit, podłoga oraz przegrody nie mogą posiadać wolnych przestrzeni pomiędzy poszczególnymi elementami przedziału i muszą być połączone szczelnie, w sposób umożliwiający spłukiwanie bieżącą wodą. Konstrukcja podłogi musi być wyprofilowana w sposób zapewniający grawitacyjne odprowadzanie wody na zewnątrz pojazdu. Sposób odprowadzenia wody musi gwarantować nie przedostawanie się jej do wnętrza elementów konstrukcyjnych pojazdu bazowego oraz zabudowy. Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, szczelnie połączona z wyłożeniem ścian bocznych, ściany boczne oraz sufit wykonane z materiałów nie nasiąkliwych. Wymagane naniesienie warstwy nieprzepuszczającej wody.
We wnętrzu przedziału III należy zamontować wentylator dachowy pracujący w trybie nawiewu i wywiewu zapewniający wymianę powietrza w przedziale. Włączenie/wyłączenie wentylatora musi odbywać się z wykorzystaniem przełącznika zamontowanego w przedziale I w miejscu gwarantującym łatwą obsługę przez kierującego pojazdem lub dysponenta. Wentylator od strony wewnętrznej przedziału III musi być zabezpieczony osłoną, osłona musi być odporna na uszkodzenia mechaniczne, a jej konstrukcja musi uniemożliwiać demontaż bez użycia narzędzi. Na suficie przedziału III musi być zamontowane oświetlenie ledowe. Miejsca montażu oświetlenia muszą zapewniać równomierne oświetlenie przedziału. Każda z lamp musi być zabezpieczona przed uszkodzeniem przezroczystą, bezbarwną osłoną lub kloszem, niemożliwym do usunięcia bez użycia narzędzi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi że :
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami /kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia/opisie kryteriów oceny ofert/wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia:

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:
1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2)Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
3)ustanowionego pełnomocnika oraz
4) zakres jego umocowania.
Pełnomocnictwo, sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli Pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa art. 108 ust. 1oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdziale 9, Zamawiający będzie oceniał łącznie.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Portal https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.