eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łyse › Nowy Ład w infrastrukturze drogowej Gminy Łyse- etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowy Ład w infrastrukturze drogowej Gminy Łyse- etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łyse

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrołęcka 2

1.5.2.) Miejscowość: Łyse

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-437

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 77 25 003

1.5.8.) Numer faksu: +48 29 77 25 003 w. 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalyse.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglyse.e-bip.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lyse

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja publiczna samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nowy Ład w infrastrukturze drogowej Gminy Łyse- etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24b243a7-d216-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002984/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Nowy Ład w infrastrukturze drogowej Gminy Łyse- etap II - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215862

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 15355921,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia pod nazwą: „Nowy Ład w infrastrukturze drogowej Gminy Łyse- etap II” jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy 12 odcinków dróg gminnych o łącznej długości ok 8,8 km, w tym:
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 2128/16 i 835 w msc. Łyse kol. Świekotek,
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 796 w msc. Lipniki kol. Struga,
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 750 w msc. Lipniki kol. Brzozówka,
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 932 i 935 w msc. Szafranki,
- Przebudowa drogi gminnej Nr 250714W Wejdo – Tyczek,
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 395 i 337 w msc. Piątkowizna – Ksebki kol. Górki,
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 1052/2 w msc. Łączki,
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej relacji Złota Góra – Kuzie,
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 151 i 88 w msc. Antonia,
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 163/2 w msc. Grądzkie – Spaliny,
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 143/2 w msc. Dudy Puszczańskie,
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 591/2 i 591/5 w msc. Zalas.
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w granicach administracyjnych województwa mazowieckiego, w powiecie ostrołęckim na terenie gminy Łyse. Celem zadania jest przystosowanie nawierzchni dróg do ruchu pojazdów poruszających się danymi drogami.
5.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Programach Funkcjonalno-Użytkowych oraz załączonej do nich dokumentacji.
5.3. Kody według Wspólnego Słownika Zamówień CPV oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych:
71320000-7 USŁUGI INŻYNIERYJNE W ZAKRESIE PROJEKTOWANIA
71248000-8 NADZÓR NAD PROJEKTEM I DOKUMENTACJĄ
45000000-7 ROBOTY BUDOWLANE
45112000-5 ROBOTY W ZAKRESIE USUWANIA GLEBY
45111000-8 ROBOTY W ZAKRESIE BURZENIA, ROBOTY ZIEMNE
45233000-9 ROBOTY W ZAKRESIE KONSTRUOWANIA, FUNDAMENTOWANIA ORAZ WYKONYWANIA NAWIERZCHNI AUTOSTRAD, DRÓG
45233141-9 ROBOTY W ZAKRESIE KONSERWACJI DRÓG
45233150-5 ROBOTY W ZAKRESIE REGULACJI RUCHU
5.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotowego zadania inwestycyjnego na okres nie krótszy niż 5 lat.
5.5. Wszystkie wskazane w dokumentacji SWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
5.6. Na podstawie art. 95 ust. 1 w związku z art. 95 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu, organizacji i realizacji robót budowlanych w zakresie budowy dróg.
Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera załącznik nr 9 do SWZ – ogólne warunki umowy.
5.7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
5.8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5.9. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
5.10. Zamawiający zaleca (nie wymaga) Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na przyszły teren budowy i swobodne zbieranie informacji.
5.11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Uzasadnienie: Podział zamówienia na części przy założeniu unieważnienia jednej z części oraz konieczności wszczęcia kolejnego postępowania obejmującego unieważnioną część po okresie 9 miesięcy od dnia uzyskania wstępnej promesy oznaczałby:
- utratę dofinansowania dla całego projektu,
- związany z tym brak możliwości zrealizowania unieważnionej części (brak montażu
finansowego) oraz
- konieczność realizacji umowy na pierwszą (nieunieważnioną część postępowania) pomimo braku montażu finansowego.
Ponadto, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, wpływać na jego terminowość oraz spowodować nieuzasadniony wzrost kosztów. Przedmiot zamówienia stanowi zespół robót wzajemnie na siebie wpływających i wskazane jest, aby wykonywał je jeden Wykonawca ze względu na ściśle ze sobą powiązane czynności oraz zachowanie rygorów technologicznych a także udzieloną gwarancję. Brak podziału zamówienia na części pozwoli otrzymać jedną gwarancję na cały przedmiot zamówienia.
Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, w przypadku dopuszczenia składania ofert częściowych - gwarancja mogłaby być udzielona na różne okresy. Brak podziału zamówienia na części nie naruszy konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom.
5.12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.14. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
5.15. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
5.16. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.
5.17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.18. Zamawiający nie określił w SWZ wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.19. ŹRÓDŁO FINANSOWANIA:
5.19.1 Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze wstępną promesą NR Edycja8/2023/5250/PolskiLad dotyczącą realizacji inwestycji pn. Nowy Ład w infrastrukturze drogowej Gminy Łyse- etap II.
5.19.2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 310 ustawy Pzp jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
5.20. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków
dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45000000-7 - Roboty budowlane

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13264585,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17640877,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13264585,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunikacyjnego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 718-168-58-20

7.3.3) Ulica: Poligonowa 32

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace projektowe, roboty sanitarne - kanalizacja deszczowa, na tym etapie zamówienia podwykonawcy nie są znani


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13264585,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.