eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleszów › Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Goleszów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Goleszów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno – wychowawczych
w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182433

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 5

1.5.2.) Miejscowość: Goleszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ir@goleszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Goleszów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno – wychowawczych
w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4ef6ab7-15bf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007541/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Goleszów do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno - wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4ef6ab7-15bf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający dopuszcza także komunikację e-mail (z wyłączeniem składania ofert) na adres urzad@goleszow.pl, ir@goleszow.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Zmiany i wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia zamieszczane będą na platformie e-zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ do przedmiotowego postepowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ do przedmiotowego postepowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.20.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsc zamieszkania na terenie gminy Goleszów do placówek oświatowych i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w okresie od dnia 04 września 2023r. do dnia 21 czerwca 2024r. tj.:
Część I - Trasa nr 1: przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Goleszów z ich miejsca zamieszkania do:
1. Ośrodek Edukacyjno – Rehabilitacyjno-Wychowawczy w Ustroniu, ul. Wiejska 8 (5 uczniów - zamieszkałych w Goleszowie przy ulicach: Ustrońskiej, Cichej, Kozakowickiej, Kasztanowowej, w Kozakowicach Górnych przy ulicy Białej);
2. Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie SP 9, ul. Mickiewicza 12 (1 uczeń - zamieszkały w Cisownicy przy ulicy Cisowej);
3. Centrum Aktywności TON Ustroń Nierodzim, ul. Szeroka 7 (2 uczniów – zamieszkałych w Cisownicy pod adresem Budzin, w Kozakowicach przy ulicy Kozakowickiej).
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dzienną ilość kilometrów – około 44 km (dowóz oraz powrót). W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 3, warunki umowy nie będą ulegały zmianom.

Część II - Trasa nr 2: przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Goleszów z ich miejsca zamieszkania do:
1. Ośrodka Rehabilitacyjno–Edukacyjno–Wychowawczego w Bażanowicach, ul. Zamkowa 4 (3 uczniów - zamieszkałych: w Kisielowie przy ulicy Spacerowej, w Goleszowie przy ulicy Cieszyńskiej, w Kozakowicach Górnych przy ulicy Osiedlowej);
2. Zespołu Placówek Szkolno–Wychowawczo–Rewalidacyjnych w Cieszynie, ul. Wojska Polskiego 3 (7 uczniów – zamieszkałych: w Goleszowie przy ulicach: Kozakowickiej, Grabowej, Robotniczej, Pod Chełmem, w Kisielowie przy ulicy Widokowej, Osiedlowej, w Bażanowicach przy ulicy Cieszyńskiej);
3. Przedszkole Terapeutyczne Słoneczna Kraina w Cieszynie, ul. Bielska 64 (1 uczeń – zamieszkały w Goleszowie przy ulicy Ustrońskiej).
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dzienną ilość kilometrów – około 46 km (dowóz oraz powrót). W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 3, warunki umowy nie będą ulegały zmianom.

Cześć III - Trasa nr 3: przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Goleszów z ich miejsca zamieszkania do:
1. Ośrodka Rehabilitacyjno–Edukacyjno–Wychowawczego w Bażanowicach, ul. Zamkowa 4 (1 uczeń - zamieszkały w Cisownicy przy ulicy Tartacznej);
2. Zespołu Placówek Szkolno–Wychowawczo–Rewalidacyjnych w Cieszynie, ul. Wojska Polskiego 3 (7 uczniów – zamieszkałych: w Dzięgielowie przy ulicy Rolniczej, w Cisownicy przy ulicy Cisowej, w Cisownicy przy ulicy Wędoły, w Puńcowie przy ulicy Sportowej);
3. SP nr 2 z oddziałami integracyjnymi w Cieszynie, ul. Fryderyka Chopina 37 (1 uczeń - zamieszkały w Puńcowie przy ulicy Długiej).
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dzienną ilość kilometrów – około 43 km (dowóz oraz powrót). W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 3, warunki umowy nie będą ulegały zmianom.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas zapewnienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2201 z póżn. zm.),
b) dysponuje 1 osobą – kierowcą posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonywania zamówienia, zgodnie z art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U z 2022r. poz. 2201z późn. zm.),
c) dysponuje 1 osobą – opiekunem tj. osobą pełnoletnią, która jest przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
d) dysponuje pojazdami dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych (odpowiedni dla części I, II, III zamówienia) tj. ogrzewanymi i klimatyzowanymi, siedzenia pasażerów muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, posiadającymi oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodnie z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1047 z póżn. zm.) zarejestrowanymi, dopuszczonymi do ruchu, posiadającymi aktualne badania techniczne, jeden z pojazdów powinien wyposażony w podnośnik hydrauliczny o napędzie elektrycznym lub rampę najazdową, umożliwiającą załadunek i wyładunek osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózku dostosowanym do ich potrzeb, a także posiadający mocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu,
e) posiada aktualne ubezpieczenie OC i NW,
f) kierowcy i opiekunowie realizujący przedmiot zamówienia nie mogą figurować w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 31 z póżn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1-4 oraz zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.