eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Przebudowa układu komunikacyjnego oraz boiska sportowego przy PZS Nr 2 w Pszczynie" - postępowanie powtórzone II



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa układu komunikacyjnego oraz boiska sportowego przy PZS Nr 2 w Pszczynie” – postępowanie powtórzone II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pszczyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa układu komunikacyjnego oraz boiska sportowego przy PZS Nr 2 w Pszczynie” – postępowanie powtórzone II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db9468cd-21e0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000839/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa układu komunikacyjnego oraz boiska sportowego przy PZS Nr 2 w Pszczynie” – postępowanie powtórzone II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222916/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 630097,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa układu komunikacyjnego przy PZS Nr 2 w Pszczynie- odcinek A-B”

Część 1 obejmuje:
• Przebudowę drogi wewnętrznej z asfaltobetonu na odcinku ok 80m. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S, warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W, przebudowę placu manewrowego - 590 m2
• Wykonanie 7 miejsc postojowych i zatoki postojowej dla mikrobusu
• Przebudowę chodników dla pieszych - 250 m2
• Dostawę i montaż oświetlenia - 4 latarnie
• Wykonanie zasilania dla szlabanów – 2 szt
• Wykonanie wpustów ulicznych fi 200 mm – 4 szt
• Wykonanie studni (S1) kanalizacji deszczowej fi 1000 mm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 197486,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. „Przebudowa układu komunikacyjnego przy PZS Nr 2 w Pszczynie – odcinek C-D”

Część 2 obejmuje:
• Przebudowę drogi wewnętrznej na odcinku ok 90m. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S, warstwa wiążąca z Asfaltobetonu AC16W – 850 m2
• Przebudowę chodników dla pieszych. Nawierzchnia z kostki betonowej typu behaton gr. 8 cm – 265 m2
• Przebudowę oświetlenia- wymiana 3 latarni
• Wykonanie wpustów ulicznych fi 200 mm– 5 szt.

Przedmiotowy zakres został ujęty w projekcie budowlanym „Modernizacja budynku internatu przy PZS nr 2 w Pszczynie” i został objęty pozwoleniem na budowę nr 575/11 z 2 czerwca 2011r. Zagospodarowanie terenu pokazano na rys. nr ZT z zaznaczeniem zakresu pozwolenia na budowę, w załączeniu do SWZ.
Wprowadzono nieistotne zmiany do projektu, przedstawione na zagospodarowaniu terenu rys. nr ZT-a w załączeniu do SWZ,. Zmiany w zakresie miejsc parkingowych nie będą realizowane w tym zamówieniu. Na rys. ZT-a pokazano również zakres oznaczony czarną przerywaną linią oraz literami CD-1 i CD-2, który jest poza zakresem pozwolenia na budowę, a jest w zakresie tego zamówienia.
Zakresy te realizowane będą zgodnie z projektem „Przebudowa układu komunikacyjnego oraz boiska sportowego przy PZS nr 2 w Pszczynie”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 201342,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Przebudowa boiska sportowego przy PZS Nr 2 w Pszczynie

Część 3 obejmuje:
• Usunięcie części istniejącej nawierzchni asfaltowej
• Poszerzenie płyty boiska – 185 m2
• Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu – 1320 m2. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC8S- kolor czerwony, warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W
• Wykonanie oznaczeń poziomych dla dwóch boisk do koszykówki i jednego boiska do piłki ręcznej (linie w kolorze białym i żółtym)
• Dostawa i montaż sprzętu sportowego:
- 4 kosze do gry w koszykówkę na tablicach o wymiarach 1800mm z 1050mm wykonane z siatki i profili stalowych znakowanych zgodnie z przepisami do gry w koszykówkę, posiadającymi obręcz ocynkowaną z siatką plecioną lub łańcuszkową
- 2 bramki do piłki ręcznej o wymiarach wewnętrznych 3,0 x 2,0 m wykonane z profilu stalowego malowanego proszkowo wyposażone w siatki polietylenowe- PE 2,5 mm 3,0 x 2,0 m gł. 0,8/1,0m.
• Dostawa i montaż piłkochwytów o wysokości 4 m i długościach 30,0 m- 2 szt, siatka ze sznura poliamidowego impregnowanego latexem gr 3,5 mm lub polipropylenowego śr. 4 mm o wysokiej wytrzymałości (siatka bezwęzłowa) o oczkach 100 x 100 mm w kolorze zielonym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 231268,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224697,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233973,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224697,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAX Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462954814

7.3.3) Ulica: ul. Jadlińska 97

7.3.4) Miejscowość: Bojszowy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-220

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224697,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 252 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229912,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254651,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229912,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462954814

7.3.3) Ulica: Jedlińska 97

7.3.4) Miejscowość: Bojszowy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-220

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229912,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 252 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283973,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319660,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283973,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462954814

7.3.3) Ulica: Jedlińska 97

7.3.4) Miejscowość: Bojszowy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-220

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283973,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 252 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.