eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Doposażenie terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Czersk



Ogłoszenie z dnia 2024-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doposażenie terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Czersk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Czersk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-addacb9c-cb0b-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045215/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Doposażenie placów zabaw i terenów rekreacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Doposażenie terenów rekreacyjnych - place zabaw.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Doposażenie placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 2 im. Jana Brzechwy w Czersku (dz. nr 892/1 obr. Czersk-miasto).
a) Montaż zestawu zabawowego Statek – 1 kpl.
- konstrukcja nośna ze stali malowanej proszkowo o profilu 60 mm x 60 mm,
- elementy stalowe zabezpieczone są antykorozyjnie atestowanymi farbami proszkowymi, poliestrowymi odpornymi na działania UV i o dużej odporności na ścieranie,
- 1 x ślizg wykonany ze stali nierdzewnej z elementami ocynkowanymi i malowanymi proszkowo,
- zabezpieczenia, osłony, daszki z płyty HDPE o grubości 12 mm,
- podest (1 m x 2m) ze sklejki wodoodpornej,
- montaż rur nośnych zabetonowywanych na głębokość 40-60 cm.
b) Montaż urządzenia zabawowego Samochód terenowy – 1 kpl.
- konstrukcja nośna ze stali malowanej proszkowo o śr. 63 mm,
- ścianki boczne wykonane z płyty HDPE o grubości 12 mm,
- podest i siedziska wykonany ze sklejki wodoodpornej, antypoślizgowej,
- montaż rur nośnych zabetonowywanych na głębokość 40-50 cm.
c) Montaż urządzenia zabawowego Labirynt – 1 kpl.
- powierzchnie ścianek wykonane z płyty HDPE,
- osadzone na profilach ze stali nierdzewnej o śr. 42 mm,
- profile nośne montowane poprzez zabetonowanie na głębokość 40-60 cm.
d) Montaż urządzenia zabawowego Słup z koszem – 1 kpl.
- słup wykonany z profilu stalowego malowanego proszkowo o wymiarach 80 mm x 80 mm,
- rama tablicy wykonana z profilu stalowego malowanego proszkowo o wymiarach 30 mm x 30 mm,
- tablica wykonana ze sklejki wodoodpornej liściastej laminowanej o gr. 15 mm, o wymiarach 0,9 m x 1,2 m,
- średnica obręczy 0,49 m, wykonana z stali malowanej proszkowo o śr. 15 mm,
- montaż słupa poprzez zabetonowanie na głębokość 1 m.
e) Montaż urządzenia zabawowego Wóz strażacki – 1 kpl.
- konstrukcja metalowa, malowana proszkowo o śr. 63 mm,
- montaż belek nośnych zabetonowywanych w gruncie na głębokość 40 - 60 cm,
- przeplotnia - liny polipropylenowe ze rdzeniem stalowym o śr. 16 mm,
- korpus z płyty HDPE.
Uwaga. Istniejąca nawierzchnia piasek.

1.2. Doposażenie placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 1 im. Kubusia Puchatka w Czersku (dz. nr 348/3 obr. Czersk-miasto).
a) Montaż urządzenia zabawowego Ścianka papier, kamień, nożyce – 1 kpl.
- powierzchnia ścianki wykonana z płyty HDPE,
- osadzona na profilach ze stali nierdzewnej o śr. 42 mm,
- profile nośne montowane poprzez zabetonowanie na głębokość 40-60 cm.
b) Montaż urządzenia zabawowego Ścianka liczydło – 1 kpl.
- powierzchnia ścianki wykonana z płyty HDPE,
- osadzona na profilach ze stali nierdzewnej o śr. 42 mm,
- profile nośne montowane poprzez zabetonowanie na głębokość 40-60 cm.
c) Montaż urządzenia zabawowego Ścianka przesuwanka – 1kpl.
- powierzchnia ścianki wykonana z płyty HDPE,
- osadzona na profilach ze stali nierdzewnej o śr. 42 mm,
- profile nośne montowane poprzez zabetonowanie na głębokość 40-60 cm.
d) Montaż urządzenia zabawowego Furtka – 1 kpl.
- słupki ze stali malowanej proszkowo o profilu 60 mm x 60 mm,
- poprzeczki ze stali malowanej proszkowo o profilu 30 mm x 30 mm,
- szczebelki z płyty HDPE o grubości 12 mm,
- montaż poprzez zabetonowanie na głębokość 50 cm.
e) Montaż urządzenia zabawowego Płotek – 6 kpl.
- słupki ze stali malowanej proszkowo o profilu 60 mm x 60 mm,
- poprzeczki ze stali malowanej proszkowo o profilu 30 mm x 30 mm,
- szczebelki z płyty HDPE o grubości 12 mm,
- montaż poprzez zabetonowanie na głębokość 50 cm.
Uwaga. Istniejąca nawierzchnia piasek.

1.3. Doposażenie placu zabaw w Strudze (dz. nr 6/3 obr. Klaskawa).
a) Montaż urządzenia zabawowego Zestaw Junior – 1 kpl.
- elementy nośne wykonane z drewna sosnowego o średnicy 100 mm, impregnowanego – kolor oliwka,
- zabezpieczenia, daszki wykonane ze sklejki wodoodpornej o grubości 9 mm odpornej na warunki atmosferyczne,
- podest wykonany ze sklejki antypoślizgowej odpornej na warunki atmosferyczne,
- pomost rurowy wykonany z polietylenu o średnicy 53 cm,
- drążki stalowe z rur malowanych proszkowo o średnicy 33,7 mm,
- montaż belek nośnych na kotwach stalowych cynkowanych lub malowanych proszkowo zabetonowanych w gruncie na głębokość 40-60 cm.
Uwaga. Istniejąca nawierzchnia piasek.

1.4. Doposażenie placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Łęgu Kolonii (dz. nr 298/2 obr. Łąg Kolonia).
a) Montaż urządzenia zabawowego Ścianka papier, kamień, nożyce – 1 kpl.
- powierzchnia ścianki wykonana z płyty HDPE,
- osadzona na profilach ze stali nierdzewnej o śr. 42 mm,
- profile nośne montowane poprzez zabetonowanie na głębokość 40-60 cm.
b) Montaż urządzenia zabawowego Kółko i krzyżyk – 1 kpl.
- konstrukcja nośna ze stali malowanej proszkowo o średnicy 56 mm,
- elementy zabawowe wykonane z płyt HDPE,
- montaż poprzez zabetonowanie na głębokość 40-60 cm.
Uwaga. Istniejąca nawierzchnia piasek.

2. Wykonawca na własny koszt ogrodzi teren prac montażowych.
3. Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego teren nieruchomości, który zostanie uszkodzony w czasie prowadzonych prac montażowych.
4. Wykonawca pokryje koszty związane z poborem wody i energii elektrycznej wykorzystanych podczas realizowanych prac montażowych.
5. Wymaga się, aby urządzenia rekreacyjne i zabawowe były wykonane w technologii, zgodnie
z załączonymi opisami technicznymi i materiałowymi, które prezentują minimalne wymagania co do ilości i funkcji elementów składowych urządzeń, jakości użytych materiałów oraz rozmiarów materiałów
i gabarytów projektowanych urządzeń.
6. Dopuszcza się +/- 10% odchyłki rozmiarów urządzeń (SxDxW).
7. Uwagi techniczne:
1) Przedstawione urządzenia rekreacyjne i zabawowe są rozwiązaniami przykładowymi.
2) Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z ich opisów technicznych i materiałowych – rozwiązania równoważne
o parametrach nie gorszych.
3) Wykonawca winien załączyć do oferty karty techniczne urządzeń oraz wypełnioną tabelę równoważności (załącznik nr 7 do SWZ) w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Karty techniczne zaproponowanych urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnych urządzeń rekreacyjnych i zabawowych.
4) Zaproponowane zestawy zabawowe powinny posiadać aktualne certyfikaty wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. UWAGA. Dopuszcza się posiadanie, zamiast w/w certyfikatu, deklaracji zgodności na potwierdzenie wymagań zawartych w normie PN-EN 1176-1:2017-12.
5) Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, zgodnych z elementami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej.
6) Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu.
8. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji - kartach technicznych (parametry techniczne elementów zabawowych), specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
9. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
11. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
12. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
12.1. roboty ogólnobudowlane,
12.2. roboty związane z zagospodarowaniem terenu.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

4.5.5.) Wartość części: 78670,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Doposażenie placu zabaw w Parku Borowiackim w Czersku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Doposażenie placu zabaw w Parku Borowiackim w Czersku (dz. nr 1193/4 obr. Czersk-miasto).
a) Montaż urządzenia Bujak Ważka – 1 kpl.
- elementy dekoracyjne wykonane z płyty HDPE odpornej na warunki atmosferyczne,
- elementy mocowań wykonane ze stali malowanej proszkowo,
- połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, końce zabezpieczone plastikowymi kapslami,
- montaż urządzenia poprzez zabetonowanie w gruncie.
b) Montaż urządzenia Zjeżdżalnia – 1 kpl.
- elementy nośne wykonane z drewna klejonego wzdłużnie impregnowanego ciśnieniowo,
- ślizg wykonany ze stali nierdzewnej,
- zabezpieczenia, barierki wykonane z płyty HDPE odpornej na warunki atmosferyczne,
- podłoga wykonana z antypoślizgowej, wodoodpornej sklejki z drewna liściastego,
- połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, końce zabezpieczone plastikowymi kapslami,
- montaż belek nośnych na kotwach stalowych cynkowanych lub malowanych proszkowo zabetonowanych w gruncie na głębokość 40-60 cm.
c) Montaż urządzenia Wieża strażacka – 1 kpl.
- elementy nośne wykonane z drewna sosnowego, toczonego cylindrycznie, impregnowanego ciśnieniowo,
- zabezpieczenia, barierki wykonane z płyty HDPE odpornej na warunki atmosferyczne,
- połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, końce zabezpieczone plastikowymi kapslami,
- montaż belek nośnych na kotwach stalowych cynkowanych lub malowanych proszkowo zabetonowanych w gruncie na głębokość 40-60 cm.
d) Montaż urządzenia Samolot – 1kpl.
- elementy nośne wykonane z metalu zabezpieczonego antykorozyjnie i malowanego proszkowo,
- zabezpieczenia, elementy dekoracyjne wykonane z płyty HDPE odpornej na warunki atmosferyczne,
- podłoga wykonana z antypoślizgowej, wodoodpornej sklejki z drewna liściastego,
- połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, końce zabezpieczone plastikowymi kapslami,
- montaż poprzez zabetonowanie w gruncie na głębokość 40-60 cm.
Uwaga. Istniejąca nawierzchnia piasek.

2. Wykonawca na własny koszt ogrodzi teren prac montażowych.
3. Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego teren nieruchomości, który zostanie uszkodzony w czasie prowadzonych prac montażowych.
4. Wykonawca pokryje koszty związane z poborem wody i energii elektrycznej wykorzystanych podczas realizowanych prac montażowych.
5. Wymaga się, aby urządzenia rekreacyjne i zabawowe były wykonane w technologii, zgodnie
z załączonymi opisami technicznymi i materiałowymi, które prezentują minimalne wymagania co do ilości i funkcji elementów składowych urządzeń, jakości użytych materiałów oraz rozmiarów materiałów
i gabarytów projektowanych urządzeń.
6. Dopuszcza się +/- 10% odchyłki rozmiarów urządzeń (SxDxW).
7. Uwagi techniczne:
1) Przedstawione urządzenia rekreacyjne i zabawowe są rozwiązaniami przykładowymi.
2) Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z ich opisów technicznych i materiałowych – rozwiązania równoważne
o parametrach nie gorszych.
3) Wykonawca winien załączyć do oferty karty techniczne urządzeń oraz wypełnioną tabelę równoważności (załącznik nr 7A do SWZ) w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Karty techniczne zaproponowanych urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnych urządzeń rekreacyjnych i zabawowych.
4) Zaproponowane zestawy zabawowe powinny posiadać aktualne certyfikaty wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. UWAGA. Dopuszcza się posiadanie, zamiast w/w certyfikatu, deklaracji zgodności na potwierdzenie wymagań zawartych w normie PN-EN 1176-1:2017-12.
5) Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, zgodnych z elementami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej.
6) Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu.
8. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji - kartach technicznych (parametry techniczne elementów zabawowych), specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
9. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
11. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
12. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
12.1. roboty ogólnobudowlane,
12.2. roboty związane z zagospodarowaniem terenu.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 31490,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Doposażenie terenu rekreacyjnego w Rytlu.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Doposażenie terenu rekreacyjnego w Rytlu – Park Street Workout.
a) Montaż urządzenia Street Workout – 1 kpl.
- skład urządzenia: liny do wspinania, 2 ławeczki skośne z drążkiem do trzymania, 4 drążki do podciągania, 3 poręcze do dipów giętych, drabina pozioma, drabina pionowa, chwyty do przechodzenia rękoma, 2 par kółek gimnastycznych,
- wysokość drążków i drabinki poziomej 230 cm,
- długość drążków 120 cm,
- długość drabinki poziomej 200 cm,
- wytrzymałość drążka 350 kg,
- wytrzymałość drabinek 400 kg,
- konstrukcja wykonana z profilu 80 mm x 80 mm x 3 mm oraz rury o średnicy 42,4 mm, rury o średnicy 33,7 mm,
- elementy metalowe zabezpieczone podkładem antykorozyjnym oraz malowane proszkowo.
- montaż urządzenia poprzez zabetonowanie w gruncie na głębokość 50 cm.
Uwaga. Istniejąca nawierzchnia piasek.

2. Wykonawca na własny koszt ogrodzi teren prac montażowych.
3. Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego teren nieruchomości, który zostanie uszkodzony w czasie prowadzonych prac montażowych.
4. Wykonawca pokryje koszty związane z poborem wody i energii elektrycznej wykorzystanych podczas realizowanych prac montażowych.
5. Wymaga się, aby urządzenia rekreacyjne i zabawowe były wykonane w technologii, zgodnie
z załączonymi opisami technicznymi i materiałowymi, które prezentują minimalne wymagania co do ilości i funkcji elementów składowych urządzeń, jakości użytych materiałów oraz rozmiarów materiałów
i gabarytów projektowanych urządzeń.
6. Dopuszcza się +/- 10% odchyłki rozmiarów urządzeń (SxDxW).
7. Uwagi techniczne:
1) Przedstawione urządzenia rekreacyjne i zabawowe są rozwiązaniami przykładowymi.
2) Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z ich opisów technicznych i materiałowych – rozwiązania równoważne
o parametrach nie gorszych.
3) Wykonawca winien załączyć do oferty karty techniczne urządzeń oraz wypełnioną tabelę równoważności (załącznik nr 7B do SWZ) w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Karty techniczne zaproponowanych urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnych urządzeń rekreacyjnych i zabawowych.
4) Zaproponowane zestawy zabawowe powinny posiadać aktualne certyfikaty wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. UWAGA. Dopuszcza się posiadanie, zamiast w/w certyfikatu, deklaracji zgodności na potwierdzenie wymagań zawartych w normie PN-EN 1176-1:2017-12.
5) Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, zgodnych z elementami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej.
6) Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu.
8. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji - kartach technicznych (parametry techniczne elementów zabawowych), specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
9. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
10. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
11. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
12. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
12.1. roboty ogólnobudowlane,
12.2. roboty związane z zagospodarowaniem terenu.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89022,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89022,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89022,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVIS-ECO Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7451477498

7.3.3) Ulica: ul. Turystyczna

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-230

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89022,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38732,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38732,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38732,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "FRAJDA" Grzegorz Fabian

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "FRAJDA" s.c. Grzegorz Fabian, Agnieszka Giza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7133033315

7.3.3) Ulica: Radawiec Duży

7.3.4) Miejscowość: Motycz

7.3.5) Kod pocztowy: 21-030

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38732,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23960,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23960,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4STB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9731016256

7.3.3) Ulica: Osadnicza

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-785

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23960,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.