eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie robót budowlanych zadania pn. "Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 28 w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu do potrzeb osób z niepełnosprawnością (obecnie ZSP Nr 6)", ul. Zielona 53



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 28 w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu do potrzeb osób z niepełnosprawnością (obecnie ZSP Nr 6)", ul. Zielona 53

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 586682300

1.5.8.) Numer faksu: 586682302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.budynkow@gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 28 w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu do potrzeb osób z niepełnosprawnością (obecnie ZSP Nr 6)", ul. Zielona 53

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6abf74de-f470-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023486/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Dostosowanie Szkoły Podstawowej Nr 28 do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – ul. Zielona 53

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt grantowy nr POWR.04.01-00-00-DS10/19 pn. „Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221167

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MB.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296175,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 28 im. Lotników Polskich w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu do potrzeb osób z niepełnosprawnością (placówka funkcjonuje obecnie w ramach Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Gdyni)".
2. Roboty budowlane polegają m.in. na: wykonaniu zabruków wprowadzających podział pomiędzy ciągami pieszymi w przestrzeni pieszo-jezdnej, oznakowanie miejsc parkingowych, w tym miejsca dla osoby z niepełnosprawnościami, naprawa nawierzchni przy wpuście kanalizacji deszczowej, mycie ciśnieniowe nawierzchni utwardzonych na terenie szkoły, wykonanie pochylni dla osób z niepełnosprawnościami od strony terenów sportowych, oznaczenie kolorystyczne krawędzi stopni, montaż faktury FON typu B na spocznikach schodów wewnętrznych, montaż barierek i poręczy na dwóch wysokościach, obniżenie włączników światła i tablic lekcyjnych w wybranych pomieszczeniach, wymiana wykładzin w wybranych pomieszczeniach, naprawa posadzki pomiędzy salą ćwiczeń a pomieszczeniem pomocnicznym, montaż rolet i wykładziny dywanowej w wybranych pomieszczeniach, doposażenie pomieszczeń sanitarnych, remont pomieszczenia wyciszenia oraz wykonaniu wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego w celu wykonania zakresu objętego przedmiotem zamówienia, zgodnie z wytycznymi Modelu Dostępnej Szkoły, w tym IPPD.
3. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej jako „OPZ”) oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ.
4. Opis Przedmiotu Zamówienia „OPZ” stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ zawiera m.in.:
4.1. Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do OPZ, w tym:
4.1.1. Projekt prac remontowych: Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 28 im. Lotników Polskich w Gdyni waz z zagospodarowaniem terenu do potrzeb osób z niepełnosprawnością ul. Zielona 53 Gdynia, grudzień 2022r.
4.1.2. Projekt zagospodarowania terenu: Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 28 im Lotników Polskich w Gdyni waz z zagospodarowaniem terenu do potrzeb osób z niepełnosprawnością (placówka funkcjonuje obecnie w ramach Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 6 w Gdyni) ul. Zielona 53 Gdynia, marzec 2023r.
4.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, grudzień 2022, stanowiąca Załącznik nr 2 do OPZ.
5. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag:
5.1. Zamawiający wymaga prowadzenia robót budowlanych na terenie nieruchomości czynnego obiektu użyteczności publicznej oraz w czynnym obiekcie przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich warunków higieniczno – sanitarnych, dostawy ciepła oraz energii elektrycznej w celu możliwości normalnego funkcjonowania placówki oświatowej.
6. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387759,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463925,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387759,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INSTALACYJNO-DEKARSKICH WITOLD LABUDA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 220248770

7.3.3) Ulica: ul. Pokoju 3

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387759,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.