eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Pełnienie roli wychowawców w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu "Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie roli wychowawców w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ZAGNAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8A

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopszagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuszagnansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/zagnansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie roli wychowawców w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38fd32cc-f00e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00263097/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji wychowawców w świetlicach środowiskowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 – 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268060

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2024.FESW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136620,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

: Pełnienie funkcji wychowawcy w świetlicy środowiskowej w Chrustach –
Świetlica otwarta będzie 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) po 3 godziny,
średnio 36h w miesiącu w godz. 14.30 – 17.30
Godziny pracy mogą ulec zmianie w czasie ferii zimowych i letnich ( np. godziny poranne)
Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skumulowania zajęć w razie wystąpienia takiej konieczności lub zrobienie przerwy wakacyjnej.
Osoba pełniąca funkcję wychowawcy w świetlicy w Chrustach będzie zobowiązana do przeprowadzenia 828 godzin, w tym zajęcia stacjonarne w świetlicy oraz jako opiekuna na wyjściach uzupełniających zajęcia ekologiczne oraz ruchowe. Dla uczestników świetlicy zaplanowano 16 wyjść przez okres 23 miesięcy trwania projektu. Wyjścia zaplanowane na soboty lub dni wolne od nauki szkolnej np. ferie, wakacje. Jednorazowe wyjście będzie trwać około 4 - 5h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 45540,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wychowawcy w świetlicy środowiskowej w Tumlinie
Świetlica otwarta będzie 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) po 3 godziny,
średnio 36h w miesiącu w godz. 14.30 – 17.30.
Godziny pracy mogą ulec zmianie w czasie ferii zimowych i letnich (np. godziny poranne). Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skumulowania zajęć w razie wystąpienia takiej konieczności lub zrobienie przerwy wakacyjnej.
Osoba pełniąca funkcję wychowawcy w świetlicy w Tumlinie będzie zobowiązana do przeprowadzenia 828 godzin, w tym zajęcia stacjonarne w świetlicy oraz jako opiekuna na wyjściach uzupełniających zajęcia ekologiczne oraz ruchowe. Dla uczestników świetlicy zaplanowano 16 wyjść przez okres 23 miesięcy trwania projektu. Wyjścia zaplanowane na soboty lub dni wolne od nauki szkolnej np. ferie, wakacje. Jednorazowe wyjście będzie trwać około 4 - 5h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 45540,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wychowawcy w świetlicy środowiskowej w Kajetanowie
Świetlica otwarta będzie 3 dni w tygodniu ( poniedziałki, wtorki i środy) po 3 godziny, średnio 36h w miesiącu w godz. 14.30 – 17.30.
Godziny pracy mogą ulec zmianie w czasie ferii zimowych i letnich (np. godziny poranne). Ponadto Zamawiający zastrzega możliwość skumulowania zajęć w razie wystąpienia takiej konieczności lub zrobienie przerwy wakacyjnej.
Osoba pełniąca funkcję wychowawcy w świetlicy w Kajetanowie będzie zobowiązana do przeprowadzenia 828 godzin, w tym zajęcia stacjonarne w świetlicy oraz jako opiekuna na wyjściach uzupełniających zajęcia ekologiczne oraz ruchowe. Dla uczestników świetlicy zaplanowano 16 wyjść przez okres 23 miesięcy trwania projektu. Wyjścia zaplanowane na soboty lub dni wolne od nauki szkolnej np. ferie, wakacje. Jednorazowe wyjście będzie trwać około 4 - 5h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej

4.5.5.) Wartość części: 45540,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie wpłynęła żadna oferta

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie wpłynęła żadna oferta

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.