eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Usługa Wywozu odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o /57/ZP/TP1/21



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa Wywozu odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o /57/ZP/TP1/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 422253828

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://pcmnzoz.pl/index.php/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa Wywozu odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o /57/ZP/TP1/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64ce97f9-4215-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264934/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 57/ZP/TP1/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, zbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. z siedzibą w Pabianicach.
Miejsca wytworzenia odpadów:
a. Pabianice przy ul. Jana Pawła II 68 - siedziba główna oraz
b. Pabianice, przy ul. Nawrockiego 24 A – Przychodnia POZ nr 3

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SWZ .
3. Szczegółowe wymagania wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy -
stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, który jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.

4. Rodzaje odpadów przeznaczonych do odbioru, transportu i zagospodarowania:
Odpady komunalne przeznaczone do odbioru i transportu to :
a) zmieszane odpady komunalne niesegregowane - kod odpadu: 20 03 01
b) odpady komunalne segregowane:
• odpady „Surowce Suche” - kod odpadu: 15 01 06 (zmieszane odpady pakowaniowe),
• odpady „BIO” - 20 02 01 (zielone, trawa, liście)
• odpady szklane 15 01 07 (opakowania ze szkła)
c) odpady zmieszane z budowy i remontów, demontażu 17 09 04
d) odpady wielkogabarytowe 20 03 07
5. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych:
a) pojemniki – 1100 L na zmieszane odpady komunalne niesegregowane w ilości 24 szt. – jeden raz w tygodniu (wtorki) – każdorazowo odbiór x ilości prawidłowo zapełnionych pojemników;
b) pojemniki SM - 240 L na zmieszane odpady komunalne segregowane w ilości 1 szt. – jeden raz w tygodniu (wtorki do godz. 15.00);
c) pojemniki - 1100 L na zmieszane odpady opakowaniowe w ilości 6 szt. – jeden raz w tygodniu (piątek); każdorazowo odbiór x ilości prawidłowo zapełnionych pojemników;
d) pojemniki - 240 L na zmieszane odpady opakowaniowe w ilości 1 szt. – jeden raz na dwa tygodnie (co drugi piątek);
e) kontener typu KP-7 na opady BIO w ilości 1 szt.– odbiór jeden raz w miesiącu (ostatnia środa miesiąca);
f) pojemniki - 140 L na opady BIO w ilości 1 szt. – min. 1 pojemnik w miesiącu (ostatnia środa miesiąca);
g) pojemniki – 1,5 m3 typu IGLO na odpady szklane w ilości 1 szt. –1 pojemnik w miesiącu (ostatnia środa miesiąca);
h) pojemniki - 120 L na odpady szklane w ilości 1 szt. – 1 pojemnik w miesiącu (ostatnia środa miesiąca);
i) kontener typu KP-7 – na odpady gabarytowe – do 15 pojemników w okresie trwania umowy
j) kontener typu KP-7 – na odpady z budowy i remontów, demontażu – do 15 pojemników w okresie trwania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnia postepowanie na podstawie art. 255 ust 1 ustawy Pzp. Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Do terminu składania ofert, tj do 23 listopada 2021 roku do godziny 9.00 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.