Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00264934/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa Wywozu odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o /57/ZP/TP1/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 422253828
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://pcmnzoz.pl/index.php/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa Wywozu odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o /57/ZP/TP1/212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64ce97f9-4215-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264934/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 57/ZP/TP1/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, zbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. z siedzibą w Pabianicach.
Miejsca wytworzenia odpadów:
a. Pabianice przy ul. Jana Pawła II 68 - siedziba główna oraz
b. Pabianice, przy ul. Nawrockiego 24 A – Przychodnia POZ nr 3
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SWZ .
3. Szczegółowe wymagania wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy -
stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, który jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
4. Rodzaje odpadów przeznaczonych do odbioru, transportu i zagospodarowania:
Odpady komunalne przeznaczone do odbioru i transportu to :
a) zmieszane odpady komunalne niesegregowane - kod odpadu: 20 03 01
b) odpady komunalne segregowane:
• odpady „Surowce Suche” - kod odpadu: 15 01 06 (zmieszane odpady pakowaniowe),
• odpady „BIO” - 20 02 01 (zielone, trawa, liście)
• odpady szklane 15 01 07 (opakowania ze szkła)
c) odpady zmieszane z budowy i remontów, demontażu 17 09 04
d) odpady wielkogabarytowe 20 03 07
5. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych:
a) pojemniki – 1100 L na zmieszane odpady komunalne niesegregowane w ilości 24 szt. – jeden raz w tygodniu (wtorki) – każdorazowo odbiór x ilości prawidłowo zapełnionych pojemników;
b) pojemniki SM - 240 L na zmieszane odpady komunalne segregowane w ilości 1 szt. – jeden raz w tygodniu (wtorki do godz. 15.00);
c) pojemniki - 1100 L na zmieszane odpady opakowaniowe w ilości 6 szt. – jeden raz w tygodniu (piątek); każdorazowo odbiór x ilości prawidłowo zapełnionych pojemników;
d) pojemniki - 240 L na zmieszane odpady opakowaniowe w ilości 1 szt. – jeden raz na dwa tygodnie (co drugi piątek);
e) kontener typu KP-7 na opady BIO w ilości 1 szt.– odbiór jeden raz w miesiącu (ostatnia środa miesiąca);
f) pojemniki - 140 L na opady BIO w ilości 1 szt. – min. 1 pojemnik w miesiącu (ostatnia środa miesiąca);
g) pojemniki – 1,5 m3 typu IGLO na odpady szklane w ilości 1 szt. –1 pojemnik w miesiącu (ostatnia środa miesiąca);
h) pojemniki - 120 L na odpady szklane w ilości 1 szt. – 1 pojemnik w miesiącu (ostatnia środa miesiąca);
i) kontener typu KP-7 – na odpady gabarytowe – do 15 pojemników w okresie trwania umowy
j) kontener typu KP-7 – na odpady z budowy i remontów, demontażu – do 15 pojemników w okresie trwania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia postepowanie na podstawie art. 255 ust 1 ustawy Pzp. Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.Do terminu składania ofert, tj do 23 listopada 2021 roku do godziny 9.00 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Częściowy remont kuchni w trybie "zaprojektuj i wybuduj" - etap 0 - remont pokrycia dachowego
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- "Świadczenie usługi transportu odpadów z ZUOK w Hryniewiczach do ZUOK w Białymstoku"
- "Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Gminy Chodów"
- Obsługa w II półroczu 2024 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Raczycach, gm. Odolanów
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.