eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Wymiany systemu R_SWDE na system R_GML, polegającą na: Wykonaniu prac konfiguracyjno-testowych w zakresie wymiany R_SWDE na system R_GML



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiany systemu R_SWDE na system R_GML, polegającą na:
Wykonaniu prac konfiguracyjno-testowych w zakresie wymiany R_SWDE na system R_GML

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 24 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiany systemu R_SWDE na system R_GML, polegającą na:
Wykonaniu prac konfiguracyjno-testowych w zakresie wymiany R_SWDE na system R_GML

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9352a7b7-f73c-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawna:
art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp

Uzasadnienie faktyczne:
W 2004 roku Gmina Miasto Świnoujście , zawarła z konsorcjum wykonawców BI.COM S.A. i REKORD Systemy Informatyczne sp. z o.o. umowę na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego. Umowa zawarta została na okres 3 lat. W związku z tym, że system informatyczny jest objęty prawami autorskimi, jedynie ten Wykonawca może świadczyć usługi z jego rozbudową lub zmianą.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 20080 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12970 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Instalacji oprogramowania na sprzęcie Zamawiającego.
2. Udzielenia dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu [RATUSZ®] w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1 umowy, poprzez stronę Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia.
3. Udzielenia z dniem podpisania protokołu dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w § 1 umowy, rocznej gwarancji na prawidłowe działanie systemu w ramach posiadanej funkcjonalności.
4. Sprawowania przez okres 12 miesięcy od daty dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w §1 umowy, nadzoru autorskiego obejmującego:
a. udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00,
b. informowanie o zmianach w programach objętych umową,
c. udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu.
5. Objęcia, przez okres 12 miesięcy od daty dostawy i instalacji na sprzęcie Zamawiającego oprogramowania wymienionego w § 1 umowy serwisem, w zakresie którego Wykonawca usunie usterki i awarie systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy przy zachowaniu następujących terminów:
 czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną – do 8 godzin roboczych,
 czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie – do 16 godzin roboczych,
 czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd – do 24 godzin roboczych,
przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne
z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, która jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
6. Przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie wykorzystania systemów objętych umową oraz wykonania niezbędnych prac wdrożeniowych.
7. Objęcia oprogramowania obsługą pogwarancyjną, na zlecenie Zamawiającego w ramach odrębnej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15615 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15615 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15615 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD SI Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440

7.3.3) Ulica: Kasprowicz

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15615 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.