eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa kamery wyładowań niezupełnych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kamery wyładowań niezupełnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0bf7391-ddd1-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


nauka i edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kamery wyładowań niezupełnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0bf7391-ddd1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181411

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/WE/123/2023/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, wolnej od wad prawnych i fizycznych kamery wyładowań niezupełnych na potrzeby Wydziału Elektrycznego Katedry Wysokich Napięć i Elektroenergetyki (jedna z jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie).
2. Z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień poniższych niniejszego działu, opis techniczno-zakresowy przedmiotu niniejszego zamówienia (parametry techniczne, jakościowe i inne wymagane przez Zamawiającego minimalne właściwości, w tym wyposażenie, dla kamery wyładowań niezupełnych) – podaje załącznik nr 2 do SWZ.
3. W przypadku lub w zakresie, w jakim w załączniku 2 SWZ ma miejsce wskazanie na markę, model czy innego rodzaju oznaczenia określonego producenta urządzenia/urządzeń składających się na przedmiot dostawy – należy takie wskazanie traktować wyłącznie w kategoriach o charakterze informacyjnym (niewiążącym dla Wykonawców), mających na celu jedynie ułatwienie Wykonawcy przygotowania oferty. Zamawiający dopuszcza również zaoferowanie innego produktu niż wskazany jako przykładowy, pod warunkiem, że będzie odpowiadał parametrom technicznym, funkcjonalnym i innym podobnym właściwościom minimum wskazanym dla dostawy w załączniku nr 2 SWZ. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ jakości i funkcjonalności a nie konkretnej marki czy innego rodzaju oznaczenia lub technologii określonego producenta.
4. Ilekroć w postanowieniach poniższych niniejszego dokumentu SWZ (i jej załącznikach),
bez bliższego określenia, używany będzie zwrot SPRZĘT – należy przez to rozumieć fabrycznie nową, wolną od wad prawnych i fizycznych całość sprzętową w załączniku nr 2, która składa się na przedmiot niniejszego zamówienia.
5. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego SPRZĘTU w miejsce u (pomieszczenie w budynku należącym do) Zamawiającego na terenie Szczecina, które jest wskazane w § 3 ust. 1 Wzoru Umowy;
2) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany SPRZĘT na okres nie krótszy
niż 24 miesiące od daty wydania Zamawiającemu SPRZĘTU (z uwzględnieniem dodatkowych postanowień w tym zakresie podanych § 8 Wzoru Umowy);
3) Wydanie Zamawiającemu dokumentów wskazanych w § 4 Wzoru Umowy.
6. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzi również usuwanie wad i wykonywanie
dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany
i dostarczony SPRZĘT oraz obowiązkami Wykonawcy wynikającymi z rękojmi za wady – jako świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu SPRZĘTU.:
7. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 5 i 6 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji zawierają postanowienia Wzoru Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SONEL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:890236667

7.3.3) Ulica: UL. WOKULSKIEGO 11

7.3.4) Miejscowość: ŚWIDNICA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183270 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.