eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziczno › Dostosowanie budynku PZOZ w Grodzicznie do potrzeb zwalczania skutków COVID 19



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku PZOZ w Grodzicznie do potrzeb zwalczania skutków COVID 19

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grodziczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziczno 17a

1.5.2.) Miejscowość: Grodziczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-324

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 564729722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: benia@grodziczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku PZOZ w Grodzicznie do potrzeb zwalczania skutków COVID 19

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd025756-f47f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005337/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie budynku PZOZ w Grodzicznie do potrzeb zwalczania skutków COVID 19

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219521

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 435883,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie budynku PZOZ w Grodzicznie do potrzeb zwalczania skutków COVID 19”. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację: prace rozbiórkowe, prace remontowe polegające na: zszyciu ścian wraz z likwidacją pęknięć pionowych i ukośnych oraz uzupełnienie tynków, wymianę uszkodzonych płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach, wykonanie drugiej warstwy okładziny z płyt gipsowo-kartonowych, demontaż sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, wykonanie nowych sufitów podwieszonych na nowej konstrukcji stalowej systemowej, wymiana uszkodzonej w wyniku zawilgocenia izolacji z wełny mineralnej, oddzielenie suchych tynków sufitów od ścian poprzez nacięcie oraz wklejenie taśmy ślizgowej i montaż listew maskujących przyklejanych do sufitu, usunięcie luźnych odspojonych od podłoża fragmentów wykładziny typu tarkett i wklejenie nowej wykładziny, wymianę drzwi do pom. higieny osobistej kobiet (w gabinecie ginekologicznym), brudownika i izolatki umocowanie luźnej ościeżnicy drzwi między pomieszczeniami 3 i 4 (komunikacja) na drzwi o odpowiedniej odporności na wilgoć, wymianę schodów strychowych w pom. 25 na schody o odporności pożarowej EI60 ze składaną metalową drabinką, wymiarach min. 60x120cm i współczynniku przenikania ciepła Umax=0,8 W/m2K, rozbiórkę istniejącej lady w punkcie rejestracyjnym z dostosowaniem wysokości ścianki podpierającej i montaż nowej dwustanowiskowej zabudowy punktu rejestracji ze stanowiskiem do obsługi niepełnosprawnych (lada z odpowiednim obniżeniem i dostosowaniem do obsługi). Całość wykonana z materiałów odpornych na wilgoć. Oznakowanie stanowisk punktów przyjęć, rozbiórkę istniejącej lady w punkcie rejestracyjnym z wejściem bocznym z pom. 4 z dostosowaniem wysokości ścianki podpierającej i montaż nowej zabudowy punktu rejestracyjnego z wejściem w kolorystyce dopasowanej do punktu rejestracyjnego dwustanowiskowego. Całość wykonana z materiałów odpornych na wilgoć.
Oznakowanie stanowiska punktu przyjęć, przygotowanie do malowania i malowanie pomieszczeń farbami zapewniającymi odpowiedni poziom trwałości i higieny, wzmocnienie ugiętych krokwi narożnych dachu budynku od strony północnej, wymianę pokrycia dachowego na blachodachówkę wraz z wymianą obróbek blacharskich (w tym rozbiórka istniejącego pokrycia z gontu bitumicznego, pokrycia wstępnego, montaż membrany dachowej i łacenia), podniesienie (regulacja) orynnowania dachu do poziomu zapewniającego właściwy odbiór wody z dachu. Zakłada się wymianę haków rynnowych i uszkodzonych przy robotach odcinków systemu rynnowego, wymianę instalacji odgromowej na dachu budynku, wykonanie dodatkowej warstwy ocieplenia sufitu granulatem wełny mineralnej (λmax = 0,038 W/mK) grubości 12cm (gęstość nasypowa granulatu max 35kg/m3), likwidację wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła według projektu technicznego wentylacji wraz z zasilaniem elektrycznym. Wykonania wentylacji grawitacyjnej w pom. węzła cieplnego, oczyszczenie elewacji, naprawa uszkodzeń, wzmocnienie podłoża i malowanie farbą silikonową, ewentualnie oczyszczenie, wyrównanie podłoża, zagruntowanie i wykonanie nowej elewacji budynku tynkiem silikonowym w kolorze jasnoszarym, naprawa okładziny cokołu z płytek klinkierowych, usunięcie płytek luźnych, przyklejenie nowych płytek i malowanie cokołu farbą do klinkieru w kolorze ciemnoszarym, malowanie podbitki drewnianej i barier stalowych zewnętrznych, wykonanie płyty fundamentowej pod centralę wentylacyjną, naprawa (rozbiórka i ponowne wykonanie) nawierzchni z kostki brukowej z prawej strony przed wejściem głównym do budynku. Usunięcie ewentualnej nieszczelności odprowadzenia wody z dachu. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części są korzyści organizacyjne, wynikające z prowadzenia jednego, a nie większej liczby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Podział zamówienia na części nie byłby właściwy. Przesłankami braku podziału na części przedmiotu zamówienia była potrzeba skoordynowania działań w przypadku podziału na części co zagrażałaby prawidłowej realizacji całości zamówienia. Przedmiot zamówienia w ocenie Zamawiającego stanowi niepodzielną całość i wskazane jest, aby roboty wykonywał jeden Wykonawca ze względu na ściśle ze sobą powiązane roboty budowlane, stanowiące łącznie jeden element budowlany oraz na zachowanie rygorów technologicznych oraz udzieloną gwarancję i rękojmię na wykonane roboty. Brak podziału zamówienia na części nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom. Złożone oferty muszą obejmować całość przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 678768,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797655,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 692000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe LUBTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871621851

7.3.3) Ulica: Fijewo 50A

7.3.4) Miejscowość: Lubawa

7.3.5) Kod pocztowy: 14-260

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 692000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.