eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żurawica › "WYMIANA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY ŻURAWICA NA TECHNOLOGIĘ LED."



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„WYMIANA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY ŻURAWICA NA TECHNOLOGIĘ LED.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica

1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Żurawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuragmina@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zurawica.pl/przetargi/ogl_ust.htm

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„WYMIANA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY ŻURAWICA NA TECHNOLOGIĘ LED.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8624f1c1-2cdf-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004139/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 „WYMIANA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY ŻURAWICA NA TECHNOLOGIĘ LED.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233354/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 237398,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Żurawica na technologię LED.”
na którą składają się:
1) wymiana opraw oświetleniowych (284 sztuk) na oprawy typu LED o mocy 70W, 50W oraz 35W wraz z wymianą wysięgników, wymianą uchwytów i zacisków oraz wymianą przewodu zasilającego oprawę oraz napowietrznego złącza bezpiecznikowego:
Minimalne parametry opraw:
 współczynnik mocy > 0,95
 skuteczność oświetlenia – min. 130 lm/W
 barwa światła: 4000K
 zasilanie 85-265V AC
 CRI >75
 żywotność (L80B10) >120 000h
 klasa energetyczna A++
2) W przypadku wymiany opraw bez wyłączeń – opracowanie harmonogramu oraz instrukcji organizacji pracy w sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, w przypadku gdy niezbędne będzie wyłączenie urządzeń – zgłoszenie zaplanowanych prac do Centrum Dyspozytorskiego w Przemyślu,
3) Uzupełnienie numeracji słupów (wykonanie numeracji słupów poprzez nadanie im numerów),
4) Parametry wysięgników (m.in. długość) dobiera oferent w oparciu o wizytę w terenie
z pracownikiem Urzędu Gminy oraz obowiązujące przepisy techniczne.
5) Zdemontowane oprawy będące na majątku PGE Dystrybucja S.A. Wykonawca przekazuje do magazynu Rejonu Energetycznego Przemyśl natomiast oprawy będące na majątku Gminy Wykonawca przekazuje Gminie.
6) Inwentaryzacja nowych opraw po wymianie (złożenie 1 egzemplarza w formie elektronicznej w formacie pliku pdf lub docx oraz w formie papierowej do Zamawiającego oraz 1 egzemplarza w formie papierowej do PGE Dystrybucja S.A. wraz ze zgłoszeniem do odbioru)

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257270,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257270,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257270,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leśniak Ryszard Firma Handlowo-Usługowa „Elektrotech”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180474050

7.3.4) Miejscowość: Kormanice 107

7.3.5) Kod pocztowy: 37-734

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257270,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 53 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.