eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › "Remont toalet oraz sali rewalidacyjnej - dostosowanie obiektów Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach i w Krzeszowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu "Dostępna Szkoła""

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont toalet oraz sali rewalidacyjnej - dostosowanie obiektów Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach i w Krzeszowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu "Dostępna Szkoła"”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamienna Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 610 6292

1.5.8.) Numer faksu: 75 744 2857

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakamiennagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakamiennagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont toalet oraz sali rewalidacyjnej - dostosowanie obiektów Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach i w Krzeszowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu "Dostępna Szkoła"”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d8bf8a6-0137-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048311/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Remont toalet - dostosowanie obiektów Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach i Szkoły Podstawowej w Krzeszowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu "Dostępna Szkoła"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Remont toalet oraz sali rewalidacyjnej - dostosowanie obiektów Szkoły Podstawowej w Pisarzowicach i w Krzeszowie dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach projektu "Dostępna Szkoła"”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245572

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOJG-D.4260.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 262009,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) w Szkole Podstawowej w Krzeszowie remontu istniejących dwóch toalet znajdujących się w części parterowej budynku
głównego. Remont ten dostosowuje istniejące toalety dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
b) w Szkole Podstawowej w Pisarzowicach remontu istniejącej jednej toalety znajdującej się w części
parterowej budynku przy sali gimnastycznej oraz sali lekcyjnej na potrzeby gabinetu rewalidacyjnego. Remont istniejącej
toalety dostosowuje pomieszczenie do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Remont sali lekcyjnej na
potrzeby gabinetu rewalidacyjnego obejmuje zerwanie starej i ułożenie nowej wykładziny PVC (homogenicznej), wykonanie
na ścianach i sufitach gładzi gipsowych. Ściany malowane farbami akrylowymi (kolor biały) sufit ( kolor jasno szary) Do
wysokości 1,5 m ponad posadzką tynk mozaikowy w kolorze jasno szarym. Należy zapewnić kontrast między ścianą, a
posadzką na poziomie min 50% LRV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KREZUS Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161558638

7.3.3) Ulica: Wojciechów 119

7.3.4) Miejscowość: Lubomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 59-623

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.