eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych oraz demontaż aktualnie istniejącej infrastruktury w Sądach Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim oraz Lubaniu.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych oraz demontaż aktualnie istniejącej infrastruktury w Sądach Rejonowych
w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim oraz Lubaniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 075 64 15 148

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jelenia-gora.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych oraz demontaż aktualnie istniejącej infrastruktury w Sądach Rejonowych
w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim oraz Lubaniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1d3ed8d-36fd-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248220/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG 2502/ZP –5/2021.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 566811,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych oraz demontaż aktualnie istniejącej infrastruktury w poszczególnych budynkach Sądów Funkcjonalnych Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze tj. w Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze, Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Sądu Rejonowego w Lubaniu. Dostawa
i wdrożenie obejmuje 7 sal już istniejących oraz wyposażenie 1 nowej sali. Szczegóły dotyczące lokalizacji zawiera załącznik nr 3 do Umowy – Lista Dystrybucyjna.
Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1) Demontaż istniejących urządzeń systemu zakupionego w latach od 2011 r. do 2014 r. (7 sal rozpraw).
2) Dostawę, instalację, konfigurację, wdrożenie oraz uruchomienie Systemu w salach rozpraw Sądu, w tym:
a. wykonanie oraz uzgodnienia (uzyskanie pisemnej akceptacji) z Zamawiającym (Użytkownikiem końcowym) projektów technicznych dla każdej sali rozpraw zgodnie z ust. 5 pkt 1) Załącznika Nr 1 do umowy - Opis przedmiotu zamówienia,
b. wykonanie niezbędnego okablowania (1 sala do tej pory nie objęta systemem nagrywania),
c. dostawę, instalację i konfigurację urządzeń technicznych na potrzeby wdrożenia i uruchomienia Systemu w salach rozpraw,
d. dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury podpisu elektronicznego,
e. instalację i konfigurację Oprogramowania przekazanego przez Zamawiającego,
f. wdrożenie i produkcyjne uruchomienie Systemu,
g. przeszkolenie personelu technicznego Użytkownika końcowego zgodnie z ust. 7 Załącznika Nr 1 do umowy- Opis przedmiotu zamówienia,
h. wykonanie i aktualizacja dokumentacji Systemu zgodnie z pkt. 10 Załącznika Nr 1 do umowy- Opis przedmiotu zamówienia,
3) Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego systemu dla Zamawiającego Użytkowników końcowych w lokalizacjach objętych wdrożeniem systemu przez okres gwarancji.
4) Udzielenie gwarancji i rękojmi na prawidłowe działanie Systemu w Lokalizacjach objętych wdrożeniem Systemu na okres ………………………… (dalej również jako „Serwis gwarancyjny”, minimum 48 miesięcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

32341000-5 - Mikrofony

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 697893,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 697893,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 697893,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120705696

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39a

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie oraz uzgodnienie z Użytkownikami końcowymi Projektów technicznych, Prace instalacyjne i konfiguracyjne w budynku Sądu, Realizacja części usług serwisowych, organizacja i prowadzenie części szkoleń, Realizacja części prac związanych z dostawą, instalacją, konfiguracją, wdrożeniem oraz uruchomieniem Systemu. Podwykonawca – Comarch spółka Akcyjna, ul. al. Jana Pawła II 39a,31-864 Polska.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 697893,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.