Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00226238/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi dojazdowej do pól w miejscowości Piotrowice na działce nr 340
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elżbiety Łokietkówny 14
1.5.2.) Miejscowość: Koszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-130
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413514048
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koszyce.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d68b68b-f87c-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi dojazdowej do pól w miejscowości Piotrowice na działce nr 3402.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d68b68b-f87c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014063/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont drogi dojazdowej do pól w miejscowości Piotrowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00226238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI 271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 338859,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi w miejscowości Piotrowice , lokalizacja działka nr 340 w obręb Piotrowice. W zakres robót wchodzą: roboty przygotowawcze-odtworzenie trasy i punktów wysokościowych-0,830km, karczowanie zagajników/krzaków , mechaniczne usunięcie warstwy humusu 3320,00m2 ; roboty ziemne-wykop pod konstrukcje drogi i pobocza 332,00m3 ; podbudowy- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni i poboczy 3320,00m2wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C 0,4/0,5 na miejscu 25 cm-2656,00m2, wykonanie mechaniczne podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 stabilizowanej mechanicznie 0,31,5 mm-20cm-2573,00m2; nawierzchnie- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna gr w-wy 6cm-2490,00m2 , roboty wykończeniowe- pobocza z kruszywa łamanego pojedynczo powierzchniowo utrwalone-830,00m2 .
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w : dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, pomocniczo w przedmiarze robót- stanowiące załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470452,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597541,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470452,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.H.U.P "MIKA" Marcin Migdał
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U.P "MIKA" Jerzy Migdał, P.H.U.P "MIKA' Rafał Migdał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591085208
7.3.4) Miejscowość: Nasiechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470452,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOSZYCE
więcej: przetargi KOSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz - nr postępowania 094/24
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.