eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Świadczenie usług polegających na utrzymaniu Kompleksu Przyrodniczo - Edukacyjnego (Ogród Botaniczny oraz Zwierzyniec), znajdującego się na terenie miasta Zielona Góra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na utrzymaniu Kompleksu Przyrodniczo – Edukacyjnego (Ogród Botaniczny oraz Zwierzyniec), znajdującego się na terenie miasta Zielona Góra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzp@gm.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka mieszkaniowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na utrzymaniu Kompleksu Przyrodniczo – Edukacyjnego (Ogród Botaniczny oraz Zwierzyniec), znajdującego się na terenie miasta Zielona Góra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b7ee5fc-d6e4-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040635/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Utrzymanie Kompleksu Przyrodniczo – Edukacyjnego w Zielonej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224932

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 999435,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu Kompleksu Przyrodniczo-Edukacyjnego (Ogród Botaniczny oraz Zwierzyniec), znajdującego się na terenie miasta Zielona Góra. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy m.in.:
- Opieka nad zwierzętami, będącymi własnością Miasta Zielona Góra, wg wykazu:
1) surykatki (2 szt.),
2) urson amerykański (do 3 szt.),
3) lemury katta (7 szt.),
4) małpki kapucynki (do 4 szt.).
- Dostawa (rozumiana jako udostępnienie przez Wykonawcę – właściciela zwierząt) i utrzymanie zwierząt, w tym: zakup i dostawa karmy odpowiedniej dla poszczególnych gatunków zwierząt wraz z bieżącym uzupełnianiem zapasów na 7 dni, obsługa weterynaryjna, polegająca na stałej opiece lekarskiej wszystkich zwierząt, obsługa boksów i wolier,
Dostawa obejmuje zwierzęta wg wykazu:
1) Przeżuwacze z wyłączeniem krowy mlecznej, w ilości dostosowanej do wielkości
wybiegu (3 - 4 szt.)
2) pawie (2 - 3 szt., odmiany białej oraz królewskiej),
3) drób ozdobny w ilości dostosowanej do wielkości wolier (4 - 7 szt.)
4) papugowate w ilości dostosowanej do wielkości wolier (8 - 13 szt.),
5) kozy miniaturki w ilości dostosowanej do wielkości wybiegu (3 - 4 szt.),
6) owce kameruńskie w ilości dostosowanej do wielkości wybiegu (2 - 3 szt.),
7) owce świniarki w ilości dostosowanej do wielkości wybiegu (2 – 3 szt.),
8) króliki - różne odmiany ozdobne, w ilości dostosowanej do wielkości woliery (5 - 7 szt.) - Utrzymanie terenu Kompleksu, w zakresie: utrzymania terenów zielonych, ciągów pieszych, elementów małej architektury oraz w zakresie istniejącej infrastruktury,
- Usługi portierskie oraz prowadzenie punktu kasowego.
Wszelkie działania Wykonawcy wykonywane w ramach realizacji Zamówienia winny mieć na celu:
a) wykreowanie ponadlokalnej atrakcji rozrywkowo – edukacyjnej,
b) poszerzanie oferty wypoczynku krótko-pobytowego dla mieszkańców regionu, w tym imprezy kulturalne i rozrywkowe (jarmarki, pokazy, wystawy, eventy, imprezy dla dzieci),
c) wspieranie współpracy z sąsiednimi miastami w zakresie atrakcji edukacyjnej, rozrywkowej i wypoczynkowej;
d) rozwój działalności Zwierzyńca w zakresie organizacji spotkań dla dzieci szkolnych i przedszkolnych,
e) prowadzenie dla grup zorganizowanych zajęć edukacyjnych wśród zwierząt z uwzględnieniem interakcji.
Zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów objętych zamówieniem.
Szczegółowy opis zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 7 pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ).

2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
77500000-5 - usługi hodowli zwierząt
77400000-4 – usługi zoologiczne
79952100-3 - usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
98341120-2 – usługi portierskie
90610000-6 – usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 – usługi odśnieżania
90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń
3. Wykonawca obowiązany jest zawrzeć odpowiednie umowy ubezpieczeniowe, niezbędne w realizacji niniejszej umowy, z okresem obowiązywania zgodnym z obowiązywaniem umowy.
4. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.
5. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1244160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1244160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1244160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fiberglass Decor & Design sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9252104896

7.3.4) Miejscowość: Lubieszów 67A, Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1244160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy (nie wcześniej niż od 01.04.2024r. - do 31.03.2025r.) lub do momentu wyczerpania kwoty umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.