eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Modernizacji boisk przy Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły w Płocku



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacji boisk przy Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły w Płocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO PŁOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacji boisk przy Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły w Płocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31bd3fbc-dcda-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037669/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Modernizacja boisk przy Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły w Płocku w formule "zaprojektuj i wybuduj".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00179004/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.36.2022.JM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacji boisk przy Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły w Płocku

Realizacja w/w zadania będzie przebiegać w formule „zaprojektuj i wybuduj”. W ramach powyższego zadania planowane jest:
1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, w zakresie projektu zagospodarowania działki, projektu architektoniczno - budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, inwentaryzacji dendrologicznej zieleni, wyznaczenie stref ochrony drzew i krzewów, projektu zabezpieczenia zieleni, wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem akceptacji Zamawiającego dla w/w dokumentacji projektowej,
2. Frezowanie istniejącej nawierzchni boisk do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki, bieżni i skoczki w dal,
3. Uzupełnienie istniejących ubytków, pęknięć w macie nawierzchni boisk i bieżni wraz naprawą skoczni w miejscu uszkodzonym przez korzenie drzew,
4. Ułożenie nowej nawierzchni poprzez dwukrotny natrysk,
5. Wykonanie nowego oznakowania poziomego – linii na boiskach, skoczni w dal i bieżni,
6. Demontaż z istniejącej siatki piłkochwytu wraz z montażem nowej siatki piłkochwytu dla boiska do koszykówki i siatkówki, od ul. 1-go Maja,
7. Montaż nowego zestawu do piłki ręcznej – 2 szt. bramek
8. Demontaż istniejących tablic do koszykówki oraz montaż nowych 2 szt. tablic do koszykówki,
9. Montaż 4 szt. nowych koszy do segregacji odpadów,
10. Demontaż istniejących opraw oświetleniowych metalo halogenowych wraz z montażem nowych opraw oświetleniowych typu LED,
11. Napraw fundamentów wraz z montażem tulei do mocowania słupków treningowych do siatkówki, wraz z montażem dekli maskujący tuleję.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ADA-LIGHT" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710627204

7.3.4) Miejscowość: Budy Kozickie 56,Gostynin,

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.