eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pieńsk › Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 86 511-514

1.5.8.) Numer faksu: 75 77 86 405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.piensk.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-584a4941-d4e7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023103/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym -Granty PPGR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.04.2022r

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego w następującym zakresie:
Komputery stacjonarne – 12 szt
1. Obudowa: All-In-One
2. Przekątna ekranu: 21.5" lub większy
3. Rozdzielczość: 1920 x 1080
4. Ekran dotykowy: Nie
5. Procesor:
• Intel lub AMD o wydajności CPU Mark nie mniejszej niż 3000 punktów na stronie:
https://www.cpubenchmark.net
• wspierany w przypadku instalacji Windows 11
6. Pamięć RAM: 8 GB lub więcej
7. Rodzaj pamięci: DDR4
8. Dysk: SSD 240 GB lub większy
9. Interfejsy sieciowe:
• LAN 10/100/1000 Mbit/s
• Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac
10. Porty USB: minimum 4 porty USB
11. Multimedia – zintegrowane w obudowie:
• kamera internetowa
• głośniki
• mikrofon
12. Kolory obudowy, dopuszczalne: biały, srebrny, szary lub czarny
13. Mysz i klawiatura dostarczone w komplecie przez producenta komputera.
14. System operacyjny: Windows 10 lub 11, 64 bit PL
Laptopy – 61 szt.
1. Przekątna ekranu: 15,6" lub większy
2. Rozdzielczość: 1920 x 1080
3. Ekran dotykowy: Nie
4. Procesor:
• Intel lub AMD o wydajności CPU Mark nie mniejszej niż 3900 punktów na stronie:
https://www.cpubenchmark.net
• wspierany w przypadku instalacji Windows 11
5. Pamięć RAM: 8 GB lub więcej
6. Rodzaj pamięci: DDR4
7. Dysk: SSD 240 GB lub większy
8. Interfejsy sieciowe:
• Wi-Fi 802.11a/b/g/n/ac
9. Porty USB: minimum 3 porty USB
10. Multimedia – zintegrowane w obudowie:
• kamera internetowa
• głośniki
• mikrofon
11. Kolory obudowy, dopuszczalne: biały, srebrny, szary lub czarny
12. Mysz bezprzewodowa
13. Torba na laptopa
14. System operacyjny: Windows 10 lub 11, 64 bit PL
Tablety – 2 szt.
1. Przekątna ekranu: 10" lub większy
2. Rozdzielczość: 1920 x 1080 lub wyższa
3. Procesor: 8 rdzeniowy
4. Wielkość pamięci RAM [GB]: 4 lub więcej
5. Pamięć wbudowana [GB]: 128 lub więcej
6. Rozdzielczość aparatu przedniego [Mpix]: minimum 5
7. Rozdzielczość aparatu tylnego [Mpix]: minimum 8
8. Pojemność akumulatora [mAh]: 5000 lub większa
9. Wi-Fi - standard: 802.11 a/b/g/n/ac
10. Bluetooth - standard: 5.0
11. System operacyjny: Android
12. Kolory obudowy, dopuszczalne: biały, srebrny, szary lub czarny
13. Ładowarka
14. Instrukcja obsługi w języku polskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213100-6 - Komputery przenośne

30237450-8 - Tablety graficzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152889,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198972,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152889,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWH WIP – Małgorzata Szczepanik-Grzywocz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422059243

7.3.3) Ulica: Wł. Reymonta 23

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152889,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.