eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › "Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIEJÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 20/22

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0542853686

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ugradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3553fa11-de96-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055874/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191527

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1346020,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Droga nr 180427 C Kwilno-Płowce II w miejscowości Płowce II od km 0+006,94 do km 0+501,94, w tym remont nawierzchni skrzyżowania drogi krajowej DK 62 z drogą gminną nr 180427C na długości 6,94 mb.
1. W ramach przebudowy drogi gminnej:
-wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji istniejącej jezdni i poboczy,
-wykonanie robót ziemnych,
-wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych - podbudowy,
-wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
-wykonanie poboczy,
-wykonanie stałej organizacji ruchu – wg. odrębnego opracowania branżowego,
-wykonanie wycinek drzew i krzewów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem – wg. odrębnego zezwolenia,
-uporządkowanie terenu po robotach budowlanych
Przyjęto następujące założenia projektowe:
-klasa ulicy D,
-prędkość projektowa 50 km/h
-szerokość jezdni:
a) 5,0 m od km 0+006,94 do km 0+020,00
b)od 5,0 m do 4,0 m od km 0+020,00 do km 0+032,00
c)4,0 m od km 0+032,00 do km 0+501,94
- pobocza szerokości 0,75 m
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
-Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5 cm
-Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)
-Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)
-Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm
-Warstwa stabilizacji Rm=1,5 MPa gr. 10 cm
-Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
-Grubość konstrukcji nawierzchni 45 cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy:
-Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)
-Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
-Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm
2. W ramach remontu nawierzchni skrzyżowania drogi krajowej DK 62 z droga gminną:
Konstrukcja nawierzchni jezdni (drogi gminnej w obrębie skrzyżowania):
-Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm
-Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5 cm
-Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)
-Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)
-Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm
-Warstwa stabilizacji Rm=1,5 MPa gr. 10 cm
-Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
-Grubość konstrukcji nawierzchni 49 cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy:
-Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)
-Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
-Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 576302,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Droga nr 180438 C Przemystka-Biskupice w miejscowości Biskupice od km 0+450,00 do km 0+991,45 na długości 541,45 mb, w tym remont nawiewrzchni skrzyżowania drogi wojewódzkiej DW 266 z drogą gminną nr 180427 C na długości 9,00 mb
1. W ramach przebudowy drogi gminnej:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji istniejącej jezdni i poboczy,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych - podbudowy,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie stałej organizacji ruchu – wg. odrębnego opracowania branżowego,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
Przyjęto następujące założenia projektowe:
- klasa ulicy D,
- prędkość projektowa 50 km/h
- szerokość jezdni:
- 3,5 m od km 0+450,00 do km 0+968,44
- od 3,5 m do 5,0 m od km 0+968,44 do km 0+980,44
- 5,0 m od km 0+980,44 do km 0+991,45
- pobocza szerokości 0,75 m z lokalnymi przewężeniami do 0,5m
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5 cm
- Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)
- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)
- Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm
- Warstwa stabilizacji Rm=1,5 MPa gr. 10 cm
- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
- Grubość konstrukcji nawierzchni 45 cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy:
- Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)
- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
- Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm
2. W ramach remontu nawierzchni skrzyżowania drogi wojewódzkiej DW 266 z drogą gminną:
Konstrukcja nawierzchni jezdni (drogi gminnej w obrębie skrzyżowania):
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5 cm
- Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)
- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)
- Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm
- Warstwa stabilizacji Rm=1,5 MPa gr. 10 cm
- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
- Grubość konstrukcji nawierzchni 49 cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy:
- Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)
- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
- Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 591477,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Droga nr 180407 C Rokitki-Skibin w miejscowości Skibin od km 0+440,00 do km 0+772,80 na długości 332,80 mb
W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi:
- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji istniejącej jezdni,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych - podbudowy,
- wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami bazaltowymi na emulsji modyfikowanej,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie stałej organizacji ruchu – wg. odrębnego opracowania branżowego,
- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.
Przyjęto następujące założenia projektowe:
- klasa ulicy D,
- prędkość projektowa 30 km/h
- szerokość jezdni 3,5 m
- pobocza szerokości 0,75 m
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
- Podwójne powierzchniowe utrwalenia grysami bazaltowy 5/8, 8/11 na emulsji modyfikowanej,
- Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)
- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)
- Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm
- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
- Grubość konstrukcji nawierzchni 32 cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy:
- Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)
- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0
- Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 178240,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485973,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 551215,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485973,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Prace Ziemne Piotr Leśków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891488495

7.3.4) Miejscowość: Holendry Bytońskie 8

7.3.5) Kod pocztowy: 88-231

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485973 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500979,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547467,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500979,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Prace Ziemne Piotr Leśków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 889146887

7.3.4) Miejscowość: Holendry Bytońskie 8

7.3.5) Kod pocztowy: 88-230

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500979,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269493,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269493,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269493,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PrzedsiębiorstwocProdukcyjno-Handlowo-Usługowe Prace Ziemne Piotr Leśków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891468587

7.3.4) Miejscowość: Holendry Bytońskie 8

7.3.5) Kod pocztowy: 88-231

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269493,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.