eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji pn.: "Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943579100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68ea3498-ec79-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020789/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210157/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 231372,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie dotyczy usługi pełnienia funkcji inżyniera kontraktu w ramach inwestycji pn. „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów (działki ewid. nr 468/1; 726; 743; 745/1; 865; 864; 467; 579/2; 579/4; 580; 684; 707/3; 727; 711; 698; 685; 860; 868; 1; 469; 850; 578/5; 606; 585; 639/9; 802/1; 449/1; 455 obręb 0009 m. Białogard).
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu w ramach zadania dotyczącego przebudowy ul. Moniuszki i Piastów w Białogardzie, obejmująca świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, rozliczaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją inwestycji. Roboty budowlane (realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj), które podlegać będą nadzorowi inżyniera kontraktu obejmują:
2.1 Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym:
2.1.1 Koncepcji projektowej;
2.1.2 Projektu budowlanego „Przebudowy infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów” zawierającego wszystkie niezbędne do realizacji robót budowlanych zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym branże, tj. drogową, instalacji sanitarnych, instalacji elektroenergetycznych, instalacji teletechnicznych, projekt (tymczasowej i docelowej) organizacji ruchu, projekt zieleni wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych materiałów do wykonania prac projektowych, w szczególności aktualnych map i opinii geotechnicznych (w tym badań gruntu), warunków technicznych, wypisów i wyrysów, z uzyskaniem stosownych pozwoleń, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych pozwalających na realizację robót budowlanych wymaganych obowiązującymi przepisami (w tym opracowanie operatu wodnoprawnego oraz uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego; uzyskanie decyzji administracyjnych zezwalających na wycinkę) oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę;
2.1.3 Projektu wykonawczego stanowiącego rozwiniecie opracowania jw., w postaci odrębnych opracowań branżowych;
2.1.4 Przedmiarów robót dla poszczególnych branż;
2.1.5 Kosztorysów robót dla poszczególnych branż;
2.1.6 Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
2.1.7 Harmonogramu finansowego i rzeczowego realizacji robót budowlanych.
2.1.8 Zapewnienie pełnienia przez projektantów czynności nadzoru autorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych.
2.2 Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (o ile taki obowiązek został nałożony obowiązującymi przepisami i/lub wydanymi decyzjami zezwalającymi na wykonanie robót budowlanych).
W ramach robót budowlanych (zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym) przewidziano przebudowę ul. Moniuszki i Piastów w Białogardzie, w tym:
2.2.1 Rozbiórkę istniejących nawierzchni wraz z wycinką drzew;
2.2.2 Przebudowę nawierzchni jezdni i zatok autobusowych, chodników i zjazdów z sąsiadujących posesji wraz z budową miejsc postojowych;
2.2.3 Przebudowę sieci instalacji oświetlenia drogowego;
2.2.4 Budowę sieci instalacji kanalizacji deszczowej z wylotem do cieku wodnego – Kanał Białogardzki (lub w przypadku braku takiej możliwości włączenie części sieci do istniejącej kanalizacji deszczowej);
2.2.5 Budowę sieci instalacji kanalizacji teletechnicznej.
2.2.6 Uporządkowanie istniejącej oraz nowe nasadzenia zieleni.
2.3 Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu obejmuje:
1) przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 poz. 1781 z dn. 19.09.2019 r. z późn. zm.) – zgodnie z § 3 wzoru umowy,
2) monitorowanie i kontrola przebiegu procesu poprzedzającego realizację inwestycji (uzyskanie uzgodnień, opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowej wg pkt 2.1, uzyskanie pozwolenia na budowę, dokonanie wymaganych przepisami zgłoszeń),
3) obowiązki w trakcie prowadzenia robót:
a) obecność na terenie budowy w trakcie trwania realizacji robót budowlanych, co najmniej raz w tygodniu oraz dostępność na każde wezwanie zamawiającego,
b) nadzorowanie prac wykonywanych przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie
z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 tj. z 20.12.2021 r. z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych;
c) reprezentowanie zamawiającego w kontaktach z instytucjami i podmiotami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji;
d) bieżącą kontrolę jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie
z wymaganiami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej;
e) bieżące informowanie zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów;
f) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy;
g) organizowanie oraz przewodniczenie cotygodniowym radom budowy dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania, oraz sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywania ich zamawiającemu w terminie 3 dni;
h) monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania
i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót;
i) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów;
j) nadzorowanie i weryfikowanie obmiarów robót wykonywanych przez wykonawcę robót;
k) dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu;
l) sprawdzanie wykonywanych robót i powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
m) poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót;
n) sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę lub podwykonawców robót;
o) sprawdzanie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót;
p) dochodzenie oraz egzekwowanie od dostawców lub wykonawców należytych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych;
q) poświadczenia terminu zakończenia robót;
r) sporządzanie dla zamawiającego wszelkich niezbędnych dokumentów i informacji do instytucji współfinansującej zadanie na roboty budowlane;
s) powiadamianie zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy;
t) nadzorowanie rozliczeń z Wykonawcą i podwykonawcami w tym zestawień rzeczowo-finansowych do odbiorów częściowych oraz opracowywanie raportów i sprawozdań na żądanie zamawiającego.
4) po zakończeniu budowy:
a) weryfikacja kompletności dokumentacji odbiorowej/powykonawczej przygotowanej przez Wykonawcę robót oraz zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót;
b) dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego;
c) uczestniczenie w rozliczeniu dofinansowania udzielonego ze środków publicznych;
d) przygotowanie dla potrzeb zamawiającego danych niezbędnych do sporządzenia dokumentów PT, OT;
e) przechowywanie i przekazanie zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez wykonawców robót po zakończeniu robót;
f) przekazanie zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej;
g) w czasie trwania gwarancji uczestniczenie w przeglądach raz w roku.
3. Zadanie pn.: “Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Białogard poprzez przebudowę ul. Moniuszki i Piastów", dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe DYNAMIC-BUD Radosław Krzymiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 669-239-51-98

7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 5/2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.