Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00269391/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00276273/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00336239/01 - Wynik z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871547899
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Szewska 23
1.4.2.) Miejscowość: Chełmża
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalchelmza.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalchelmza.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279342
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00269391/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z tym że zmiana umowy jest dopuszczalna tylko w przypadkach określonych w art.455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie :
1) zmiany ceny - w przypadku zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
2) Zamawiający przewiduje skrócenie terminu obowiązywania umowy w przypadku wcześniejszego zrealizowania maksymalnego zakresu zamówienia
3) Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, maksymalnie o 60 dni, w sytuacji w której nie uda się z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy zrealizować zakresu umowy w pierwotnie zakładanym terminie. Przyczynami tymi w szczególności mogą być: siła wyższa, zmiany obowiązujących przepisów prawa, remonty, przebudowy oddziałów, czasowe zawieszenie pracy szpitali lub oddziałów. zmiany umowy, w zakresie o którym mowa wyżej wymagają formy pisemnego aneksu.
Po zmianie:
1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z tym że zmiana umowy jest dopuszczalna tylko w przypadkach określonych w art.455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie :
1) zmiany ceny - w przypadku zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
2) zmiany ceny w przypadku udokumentowanej zmiany cen produktów na podstawie notowań Głównego Urzędu Statystycznego o taki wskaźnik o jaki wzrosła cena danego produktu. Do pisemnego zawiadomienia o zmianie ceny Wykonawca dołącza komunikat GUS określający wysokość wskaźnika wzrostu cen, wyliczenie zmian cen jednostkowych i różnicy po waloryzacji. Zmienione ceny będą obowiązywać od następnej dostawy po dacie dostarczenia zawiadomienia oraz zawarcia stosownego aneksu.
3) Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowaniu korzystnych dla Zamawiającego upustów) niż określone w niniejszej umowie.
4) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
5) Zamawiający przewiduje skrócenie terminu obowiązywania umowy w przypadku wcześniejszego zrealizowania maksymalnego zakresu zamówienia
6) Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, maksymalnie o 60 dni, w sytuacji w której nie uda się z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy zrealizować zakresu umowy w pierwotnie zakładanym terminie. Przyczynami tymi w szczególności mogą być: siła wyższa, zmiany obowiązujących przepisów prawa, remonty, przebudowy oddziałów, czasowe zawieszenie pracy szpitali lub oddziałów. zmiany umowy, w zakresie o którym mowa wyżej wymagają formy pisemnego aneksu.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMŻY
więcej: przetargi w Chełmży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Sukcesywna dostawa jabłek, owoców, warzyw i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie na II półrocze 2024 roku.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.