Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00229611/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Mieszkania chronione dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-8272260
1.5.8.) Numer faksu: 81-8272236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mieszkania chronione dla osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed3b97d0-f97c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049779/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Mieszkania chronione dla osób niepełnoisprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM.272.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197804,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu następujących prac w ramach:Zadania nr 1 - Dostosowanie mieszkania na parterze wraz z budową pochylni
a) Wykonanie robót rozbiórkowych w zakresie podłóg i okładzin ścian
b) Demontaż wyposażenia
c) Demontaż grzejników
d) Demontaż stolarki drzwiowej
e) Poszerzenie otworów drzwiowych
f) Częściowa rozbiórka ścian łazienki i kuchni – 10,89 m2
g) Wymurowanie ścianki działowej łazienki i kuchni – 13,27 m2
h) Tynkowanie – 35,33 m2
i) Obudowa ścian w łazience, kuchni, przewodów wentylacji i pionów kanalizacyjnych z płyt G-K –17,67 m2
j) Wykonanie gładzi na ścianach i sufitach – 216,13 m2
k) Malowanie ścian i sufitów – 216,13 m2
l) Wykonanie glazury w kuchni i w łazience – 33,58 m2
m) Osadzenie podokienników – 3 szt.
n) Wykonanie warstw wyrównawczych na posadzkach – 59,01 m2
o) Wykonanie podłóg z paneli – 47,11 m2
p) Ułożenie płytek podłogowych w kuchni i łazience – 11,89 m2
q) Montaż drzwi wraz z ościeżnicami – 5 szt.
r) Wykonanie podejść kanalizacyjnych pod przybory sanitarne
s) Częściowa wymiana rur wodociągowych
t) Częściowa wymiana rur kanalizacyjnych
u) Montaż umywalek dla osób niepełnosprawnych – 1 szt.
v) Montaż zlewozmywaka – 1 szt.
w) Montaż kabiny prysznicowej – 1 szt.
x) Montaż miski ustępowej dla osób niepełnosprawnych – 1 szt.
y) Montaż podgrzewacza gazowego – 1 szt.
z) Montaż grzejników nowych – 2 szt.
aa) Montaż grzejników z demontażu – 2 szt.
bb) Montaż włączników elektrycznych – 6 szt.
cc) Montaż gniazdek elektrycznych – 9 szt.
dd) Wykonanie wykopów pod utwardzenie i pochylnię
ee) Wykonanie pochylni i utwardzenia
ff) Montaż balustrad stalowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 88230,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres Zadania nr 2 – Dostosowanie mieszkania na piętrze wraz z klatką schodowąa) Wykonanie robót rozbiórkowych w zakresie podłóg i okładzin ścian
b) Demontaż wyposażenia
c) Demontaż grzejników
d) Demontaż stolarki drzwiowej
e) Poszerzenie otworów drzwiowych
f) Rozbiórka ścianki działowej pomiędzy WC i łazienką oraz ścianki działowej kuchni – 11,15 m2
g) Zamurowanie otworu drzwiowego w pomieszczeniu WC – 1,40 m2
h) Wymurowanie ścianki działowej w kuchni – 4,13 m2
i) Tynkowanie – 11,06 m2
j) Obudowa ścian w łazience z płyt G-K – 5,8 m2
k) Obudowa ścian w kuchni z płyt G-K wraz z zabudowaniem otworu – 5,30 m2
l) Uzupełnienie tynków pod glazurę w kuchni i łazience – 30,36 m2
m) Wykonanie gładzi na ścianach i sufitach – 298,33 m2
n) Malowanie ścian i sufitów – 298,33 m2
o) Wykonanie glazury w kuchni i w łazience – 39,32 m2
p) Osadzenie podokienników – 5 szt.
q) Wykonanie warstw wyrównawczych na posadzkach – 74,34 m2
r) Wykonanie podłóg z paneli – 46,80 m2
s) Ułożenie płytek podłogowych w kuchni, łazience i przedpokoju – 27,54 m2
t) Montaż drzwi wraz z ościeżnicami – 7 szt.
u) Wykonanie podejść kanalizacyjnych pod przybory sanitarne
v) Montaż umywalek – 1 szt.
w) Montaż zlewozmywaka – 1 szt.
x) Montaż kabiny prysznicowej – 1 szt.
y) Montaż miski ustępowej – 1 szt.
z) Montaż podgrzewacza gazowego – 1 szt.
aa) Montaż grzejników ( z demontażu ) – 7 szt.
bb) Montaż włączników elektrycznych – 8 szt.
cc) Montaż gniazdek elektrycznych – 11 szt.
dd) Wykonanie tynku mozaikowego na ścianach klatki schodowej – 43,67 m2
ee) Ułożenie płytek na schodach i korytarzu klatki schodowej – 22,32 m2
ff) Malowanie ścian i sufitów klatki schodowej – 89,29 m2
gg) Wymiana balustrady schodów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 109573,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Karol Chojnacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362731677
7.3.4) Miejscowość: Kiedrzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-634
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE Karol Chojnacki
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE Karol Chojnacki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Karol Chojnacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362731677
7.3.4) Miejscowość: Kiedrzyn 51
7.3.5) Kod pocztowy: 26-634
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE Karol Chojnacki
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE Karol Chojnacki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie bieżących prac remontowych, stałej konserwacji oraz pilnych robót o charakterze instalacji sanitarnych w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.