eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Urządzenie terenu rekreacyjnego w miejscowości Wieniec



Ogłoszenie z dnia 2023-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Urządzenie terenu rekreacyjnego w miejscowości Wieniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542316310

1.5.8.) Numer faksu: 542316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Urządzenie terenu rekreacyjnego w miejscowości Wieniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f861ce32-e29f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036862/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Urządzenie terenu rekreacyjnego w miejscowości Wieniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193227

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.19.2023.KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU
Działka nr 446/2 w m. Wieniec gm. Brześć Kujawski jest wydzielona w obszarze osiedla zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej. Działka ma kształt prostokąta ograniczonego ze wszystkich stron drogami wewnętrznymi do obsługi sąsiedniej zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej. Drogi od strony północno-zachodniej i południowo-wschodniej są nieutwardzone. Od strony południowo-zachodniej droga jest utwardzona, a na działce nr 446/1 znajduje się parking dla samochodów osobowych, powiązany z usytuowaną po sąsiedzku restauracją Wieniecki Zakątek. Droga od strony północno-wschodniej jest w trakcie budowy. Otoczenie stanowią działki zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, w części jeszcze niezabudowane.
Teren jest zróżnicowany pod względem wysokościowym, w przedziale rzędnych od ok. 75.7 m do 73.9 m, ze spadkiem w kierunku wschodnim. Aktualne teren jest niezagospodarowany, w jego obrębie zeskładowano znaczne ilości urobku i kruszywa. Jednocześnie teren jest zadrzewiony, przy czym są to w większości drzewa stosunkowo młode, niedawno posadzone, zróżnicowane pod względem gatunkowym jak i pod względem stanu zachowania (zdrowotnym).
Teren jest oświetlony latarniami rozlokowanymi wzdłuż sąsiednich dróg.
PROJEKT GOSPODARKI SZATĄ ROŚLINNĄ
Na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji szaty roślinnej oraz przyjętej koncepcji zagospodarowania terenu stwierdzono, iż istniejące drzewa kolidują z przewidywanym zagospodarowaniem terenu, są obumarłe lub w pogorszonym stanie zdrowotnym, pozbawione walorów właściwych dla poszczególnych gatunków. W związku z czym cały drzewostan na działce nr 446/2 przeznaczono do usunięcia.
Wycinka drzew i krzewów powinna być wykonana z równoczesnym usunięciem karpin korzeniowych (karczowanie lub frezowanie). Głębokość karczowania lub frezowania powinna być dostosowana do kolejnych robót w danym miejscu. Szczególną ostrożność należy zapewnić w miejscach kolidujących z podziemną infrastrukturą techniczną przewidzianą do zachowania - wskazane ręczne wykonanie prac. O sposobie wykonania prac powinien zadecydować kierownik budowy.
Łącznie do usunięcia zakwalifikowano 50 drzew (prawie wszystkie to młode, małe egzemplarze) oraz ok. 69 m2 podrostu samosiewu drzew. W zależności od decyzji Inwestora dopuszcza się możliwość podjęcia próby przesadzenia w inne miejsce wybranych młodych egzemplarzy drzew.
Inwentaryzację szaty roślinnej wraz z Projektem gospodarki szatą roślinną przedstawiono na rysunku nr 1 oraz w załączonym wykazie tabelarycznym. Numery w wykazie odpowiadają numeracji na rysunku. Ostatnia kolumna w tabeli wskazuje drzewa do usunięcia (u).
Założenia projektowe
Prace związane z nasadzeniami należy przeprowadzić po zakończeniu wszystkich robót budowlanych (opracowanych w oddzielnej dokumentacji projektowej). Warunkiem zapewniającym wysoki poziom estetyczny zrealizowanej szaty roślinnej jest zastosowanie wyselekcjonowanego materiału roślinnego, pozyskanego z renomowanych szkółek. W harmonogramie prac należy uwzględnić sezonowość prac ogrodniczych.
W projekcie szaty roślinnej przyjęto:
- dla zrekompensowania usuwanych drzew i krzewów przewidziano nasadzenia zastępcze,
- zastosowano gatunki drzew i krzewów o dużej odporności na warunki miejskie i na przemarzanie.
Zakłada się, że projektowany Teren Rekreacyjny będzie miał funkcję wypoczynkową przystosowaną do wszystkich grup wiekowych, co będzie sprzyjało międzypokoleniowej integracji społecznej.
Podstawowym założeniem projektowym jest podział terenu na cztery strefy:
A - plac zabaw dla dzieci
B - plac centralny - miejsce integracji mieszkańców Wieńca
C - strefa aktywności dorosłych
D - strefa wypoczynku dorosłych
W dostosowaniu do powyższego podziału funkcjonalnego przewidziano wyposażenie w urządzenia zabawowe i elementy małej architektury, w tym:
- urządzenie ogrodzonego placu zabaw wyposażonego w urządzenia o charakterze sprawnościowym dla dzieci najmłodszych i w wieku szkolnym, (umiejscowienie urządzeń zabawowych na bezpiecznej nawierzchni, dostosowanej do skrajnej wysokości upadku z projektowanych urządzeń zabawowych - projekt nawierzchni placu zabaw uwzględniono w odrębnej dokumentacji branży drogowej),
- lokalizację siłowni plenerowych - 3 różnych urządzeń,
- wyposażenie terenu w ławki, kosze na śmieci i tablicę - regulamin obiektu,
- zagospodarowanie obiektu zielenią (projekt zieleni sporządzono w w ramach odrębnej dokumentacji)
Rozlokowanie poszczególnych urządzeń przewidziano z uwzględnieniem stref bezpieczeństwa określonych przez producenta urządzeń.
Zakłada się, iż całe zadanie obejmujące dostawę i montaż urządzeń, może być podjęte wyłącznie przez firmę wyspecjalizowaną w tym zakresie, dysponującą niezbędnymi certyfikatami na poszczególne urządzenia, zapewniającą prawidłowość budowy i wyposażenia oraz udzielającą gwarancji bezpiecznego użytkowania wszystkich urządzeń. W związku z tym, nie zachodzi konieczność indywidualnego projektowania poszczególnych elementów zagospodarowania terenu, ani określania indywidualnych warunków budowy i montażu innych, niż określone przez producenta poszczególnych urządzeń.
Według wykorzystanej w projekcie mapy, lokalizacja projektowanych robót ziemnych znajduje się poza trasami przebiegu podziemnej infrastruktury technicznej.
Wyposażenie Terenu Rekreacji
A - plac zabaw dla dzieci
- urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
- karuzela - 1 szt.
- trampolina naziemna - 1 szt.
- piaskownica - 1 szt.
- huśtawka 3-osobowa - 1 szt.
- bujaki - 2 szt.
- ławka z oparciem - 4 szt.
- kosz na śmieci - 2 szt.
- tablica informacyjna - regulamin użytkowania placu zabaw - 1 szt.
- ogrodzenie z 2 furtkami
B - plac centralny - miejsce integracji mieszkańców Wieńca
- ławka z oparciem - 4 szt.
- kosz na śmieci - 2 szt.
C - strefa aktywności dorosłych
- siłownia plenerowa - 3 szt.
- ławka z oparciem - 2 szt.
- kosz na śmieci - 1 szt.
D - strefa wypoczynku dorosłych
- ławka bujana - 1 szt.
- kosz na śmieci - 1 szt.
Szczegółowy opis urządzeń i ich parametry przedstawiono w załączonych kartach technicznych.
Zakres opracowania obejmuje wykonanie prac budowlanych - branży drogowej, prowadzonych dla przedmiotowego zamierzenia budowlanego, które polegać będą na:
- budowie ścieżek parkowych - chodników o nawierzchni z kostki betonowej;
- budowie nawierzchni żwirowej placu zabaw.
Opis stanu projektowanego
Niniejszy projekt obejmuje swym zakresem zaprojektowanie wykonania następujących robót budowlanych:
- budowa ścieżek parkowych - chodników o nawierzchni z kostki betonowej:
o szerokość:
- 2,00 m - na odcinkach prostych;
- 2,50 m - na okręgu w centralnej części placu;
o pochylenie poprzeczne - jednostronne 2%;
- budowa nawierzchni żwirowej placu zabaw:
o plac o wymiarach 32*12,5 m.

Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.

Termin wykonania: Zgodnie z załącznikiem graficznym (ETAP I i ETAP II)
1) ETAP I - 08-12-2023 r.
2) ETAP II - 15-03-2024 r.
Maksymalna data zakończenia robót: 15-03-2024 r.

Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót), w tym:
- płatność częściowa w 2023 r. (do 50 % wartości ryczałtowej robót),
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1169483,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIATIO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660419322

7.3.4) Miejscowość: Wichowo 63A

7.3.5) Kod pocztowy: 87-600

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1169483,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.